
Muskulární design, obrovský, bezkonkurenční výkon a dokonalý styling. Vyspělý podvozek pro nenucenou, pohodlnou jízdu městem nebo do cizích zemí. Power‑cruiser Intruder M1800R tak představuje nedostižnou kombinaci nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.
Technici od Suzuki si dali skutečně záležet, aby pohonnou jednotku našlapali tou nejmodernější technikou. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu. Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách. Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.
Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládl obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný. Díky nastavitelnému předpětí pružiny naleznete optimální tvrdost podvozku pro každou jízdní situaci.
Zadní části dominuje 240 mm široká nízkoprofilová guma. Přední maska se stala již legendou – dává motocyklu jeho charakteristický vzhled. Je v ní schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, kde najdete i duální tripmetr, palivoměr a hodiny.
typ motoru: | čtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec do V (54°) |
---|---|
rozvod: | DOHC |
zdvihový objem: | 1 783 ccm |
vrtání x zdvih: | 112 x 90.5 mm |
max. výkon: | 92 kW/125 koní při 6 200 ot./min |
max. kroutící moment: | 160 Nm při 3 200 ot./min |
spouštěč: | elektrický |
objem nádrže: | 19.5 litrů |
převodovka/sek.převod: | 5 rychlostí/kardan |
délka: | 2 450 mm |
šířka: | 875 mm |
výška: | 1 130 mm |
rozvor: | 1 710 mm |
světlá výška: | 130 mm |
výška sedla: | 705 mm |
pohotovostní hmotnost: | 347 kg |
odpružení předního kola: | Teleskopická vidlice typu upside-down; vinutá pružina; olejový tlumič |
odpružení zadního kola: | Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou; vinutá pružina; olejový tlumič |
brzdy přední: | kotoučová dvojitá |
brzdy zadní: | kotoučová jednoduchá |
pneumatiky přední: | 130/70 R18 M/C 63V bezdušová |
pneumatiky zadní: | 240/40 R18 M/C 79V bezdušová |
emisní norma: | Euro 3 |