HYOSUNG GD 250i N EXIV: novinka pro rok 2015

Možná jste o značce Hyosung nikdy neslyšeli, ale její historie sahá až k roku 1978, kdy začal Hyosung‬ produkovat díky licenci pro jihokorejský trh motorky značky Suzuki. Výroba se prováděla ve vlastní továrně v Changwonu. V roce 1986 přišla na svět v samotném Japonsku první motorka vyráběná pod samotnou značkou Hyosung.

Nový model HYOSUNG GD 250i N EXIV, který vyvinula společnost KR Motors, do jejichž koncernu patří značka HYOSUNG, aby uspokojila velkou poptávku a tím rozšířila svoji modelovou sérii dvěstěpadesátek pro rok 2015. V současné nabídce si můžeme vybírat ze 4 variant:

  • Hyosung GV 250i Classic
  • Hyosung GT 250i R
  • Hyosung GT 250i P
  • novinka HYOSUNG GD 250i N EXIV

Cenově se pohybujeme u všech modelů mezi 96 000 Kč až 107 000 Kč včetně DPH. Cena novinky HYOSUNG GD 250i N EXIV byla stanovena na 93 896 Kč včetně DPH.

HYOSUNG GD 250i N EXIV je kombinací jednoduchého a kompaktního konceptu, v němž se světlý podvozek a středně nízká konstrukce snoubí s kroutícím momentem motoru k dosažení vyjímečného adrenalinového pocitu. Velké úsilí bylo vynaloženo na snížení hmotnosti, centralizace těžiště a špičkové vyladění geometrie pro dynamické řízení a stabilizaci podvozku i ve vyšších rychlostech. Motor, palivová nádrž a tlumič výfuku se nachází v centrálním těžišti motocyklu. Zadní tlumič je umístěn pod kyvnou hliníkovou vidlicí. Rám je ocelový, trubkový, mřížový jehož kompaktnost snižuje hmotnost, ale zároveň zvyšuje tuhost rámu. Palivová nádrž je nakloněna směrem k čepu kyvné vidlice a tím se vždy palivo hromadí kolem centrálního těžiště. Tato funkce nabízí řidiči přirozené a skvělé řízení motocyklu HYOSUNG GD 250i N EXIV a snižuje se tím množství předního a zadního přenosu hmotnosti . Pro snížení hmotnosti je palivová nádrž vyrobena z plastu. Zadní tlumič je namontován příčně a má pět stupňů předpěťového nastavení.

Mohlo by vás zajímat:  Indian Motorcycle si připomíná 57. výročí legendárního rychlostního rekordu Burta Munroa

HYOSUNG GD 250i N EXIV je sportovní motocykl, který běžně v ulicích nevídáme. Pro začátečníky může být HYOSUNG GD 250i N EXIV rozumnou zkušeností.

[table caption=“Technické údaje:“ width=“615″ colalign=“left|center“]

Typ:,HYOSUNG GD 250i N EXIV

Motor:,čtyřdobý jednoválec DOHC 4-ventil
Zdvihový objem:,249 ccm
Kompresní poměr:,12 : 1
Vrtání x zdvih:,73 x 59.6 mm
Chlazení:,kapalinou
Maximální výkon:,20.59 kW/28 koní při 9 500 ot./min
Maximální točivý moment:,24.17 Nm při 7 000 ot./min
Příprava směsi:,vstřikování (Delphi)
Startér:,elektrický
Mazání:,mokrá skříň
Spojka:,mokrá+ vícelamelová
Převodovka:,se stálým převodem 6-rychlostní (1 dolů; 5 nahoru)
Sekundární převod:,řetěz
Celková délka:, 1937 mm
Celková výška:,1055 mm
Celková šířka:,800 mm
Rozvor:,1346 mm
Světlá výška:,135 mm
Výška sedla:,790 mm
Přední brzda:,jeden kotouč 300 Ø; 4-pístkový třmen (dvojčinný)
Zadní brzda:,jeden kotouč 230 Ø; 2-pístkový třmen (dvojčinný)
Odpružení vpředu:,37 Ø; obrácené teleskopické vidlice
Odpružení vzadu:,Dvojité hliníkové kyvné rameno s hydraulickým mono tlumičem s plynovou náplní (předpětí nastavitelné)
Přední pneu:,110/70 R17 54S
Zadní pneu:,150/60 R17 66S
Objem nádrže:,11 litrů
Pohotovostní hmotnost:,155 kg
[/table]