Harley-Davidson Breakout CVO: vítěz 4. kategorie klasik, Motocykl roku

Harley-Davidson Breakout CVO dlouhodobě drží dokonale hladké linie a pozornost se zaměřuje na motor a nádherná kola. Černý a chromovaný motor vizuálně vystupuje ze středové části motocyklu a pro maximální zdůraznění pneumatik byly osekány blatníky. Každé kolo má deset půlkulatých paprsků a každý druhý paprsek má mechanicky obroušený černý lak. Olejová hliníková nádrž je také v černém lesklém provedení, stejně jako vidlice, brzdové kotouče, koncovky výfuku a řídítka.

Nepřehlédnutelným detailem je jistě umístění tachometru na držák nově zakřivených dragstarových řídítek nebo černý kožený proužek a chromovaný kryt na palivové nádrži o objemu devatenácti litrů. Sedlo spolujezdce se dá velice jednoduše ručně odmontovat a odhalit tak zadní blatník a užít si sólo jízdu. Samotné sedlo je umístěno pohých 660 milimetrů nad zemí. Podvozek využívá zadního odpružení tlumiči, které jsou montovány na rámu horizontálně a jsou tak šikovně ukryty. Standardně výbavou je systém ABS a získat ho je možné ve třech barvách Vivid Black, Big Blue Pearl a Ember Red Sunglo

Harley-Davidson Breakout CVO pohání dvouválcový motor Twin Cam 103 o obsahu 1690 ccm. Objemný agregát je vybaven elektronickým sekvenčním vstřikováním paliva, automatickou kompresí a je spojen s šestistupňovou převodovkou.

V tomto atraktivním výkonném cruiseru se pojí velká kola, skvělé barevné provedení a podobnost s klasickými dragsterovými stroji se špičkovou moderní důmyslností

[table caption=“Technické údaje:“ width=“615″ colalign=“left|center“]

Typ:,Harley-Davidson Breakout CVO
Délka,:2 445 mm
Výška sedla (nezatížené):, 660 mm
Světlá výška:, 120 mm
Úhel hlavy řízení:, 35 %
Závlek:,146 mm
Rozvor:,1 710 mm
Objem palivové nádrže:, 18.9 l
Objem olejové nádrže:, 3.3 l
Motor:, vzduchem chlazený Twin Cam 103B™
Vrtání x zdvih:,98.4 x 111.1 mm
Objem:,1 690 ccm
Max. točivý moment:, 130 Nm při 3 000 ot./min
Kompresní poměr:,9.6:1
Palivový systém:, Elektronické sekvenční vícebodové vstřikování paliva (ESFPI)
Primární převod:, řetězový; poměr 34/46
Výfukový systém:, Odstupňované straight-cut výfuky; chromované s černými koncovkami
Brzdy:, čtyřpístkové pevné přední a dvoupístkové plovoucí zadní
Pneumatiky přední:, 130/60B21 63H
Pneumatiky zadní:, 240/40R18 79V
Kola přední:, Gasser Cast Aluminum
Kola zadní:, Gasser Cast Aluminum
Úhel náklonu pravý:,23.4 %
Úhel náklonu levý:,23.4 %

[/table]