
Možná jste o značce Hyosung nikdy neslyšeli, ale její historie sahá až k roku 1978, kdy začal Hyosung produkovat díky licenci pro jihokorejský trh motorky značky Suzuki. Výroba se prováděla ve vlastní továrně v Changwonu. V roce 1986 přišla na svět v samotném Japonsku první motorka vyráběná pod samotnou značkou Hyosung.
Nový model HYOSUNG GD 250i N EXIV, který vyvinula společnost KR Motors, do jejichž koncernu patří značka HYOSUNG, aby uspokojila velkou poptávku a tím rozšířila svoji modelovou sérii dvěstěpadesátek pro rok 2015. V současné nabídce si můžeme vybírat ze 4 variant:
- Hyosung GV 250i Classic
- Hyosung GT 250i R
- Hyosung GT 250i P
- novinka HYOSUNG GD 250i N EXIV
Cenově se pohybujeme u všech modelů mezi 96 000 Kč až 107 000 Kč včetně DPH. Cena novinky HYOSUNG GD 250i N EXIV byla stanovena na 93 896 Kč včetně DPH.
HYOSUNG GD 250i N EXIV je kombinací jednoduchého a kompaktního konceptu, v němž se světlý podvozek a středně nízká konstrukce snoubí s kroutícím momentem motoru k dosažení vyjímečného adrenalinového pocitu. Velké úsilí bylo vynaloženo na snížení hmotnosti, centralizace těžiště a špičkové vyladění geometrie pro dynamické řízení a stabilizaci podvozku i ve vyšších rychlostech. Motor, palivová nádrž a tlumič výfuku se nachází v centrálním těžišti motocyklu. Zadní tlumič je umístěn pod kyvnou hliníkovou vidlicí. Rám je ocelový, trubkový, mřížový jehož kompaktnost snižuje hmotnost, ale zároveň zvyšuje tuhost rámu. Palivová nádrž je nakloněna směrem k čepu kyvné vidlice a tím se vždy palivo hromadí kolem centrálního těžiště. Tato funkce nabízí řidiči přirozené a skvělé řízení motocyklu HYOSUNG GD 250i N EXIV a snižuje se tím množství předního a zadního přenosu hmotnosti . Pro snížení hmotnosti je palivová nádrž vyrobena z plastu. Zadní tlumič je namontován příčně a má pět stupňů předpěťového nastavení.
HYOSUNG GD 250i N EXIV je sportovní motocykl, který běžně v ulicích nevídáme. Pro začátečníky může být HYOSUNG GD 250i N EXIV rozumnou zkušeností.
Typ: | HYOSUNG GD 250i N EXIV |
---|---|
Motor: | čtyřdobý jednoválec DOHC 4-ventil |
Zdvihový objem: | 249 ccm |
Kompresní poměr: | 12 : 1 |
Vrtání x zdvih: | 73 x 59.6 mm |
Chlazení: | kapalinou |
Maximální výkon: | 20.59 kW/28 koní při 9 500 ot./min |
Maximální točivý moment: | 24.17 Nm při 7 000 ot./min |
Příprava směsi: | vstřikování (Delphi) |
Startér: | elektrický |
Mazání: | mokrá skříň |
Spojka: | mokrá+ vícelamelová |
Převodovka: | se stálým převodem 6-rychlostní (1 dolů; 5 nahoru) |
Sekundární převod: | řetěz |
Celková délka: | 1937 mm |
Celková výška: | 1055 mm |
Celková šířka: | 800 mm |
Rozvor: | 1346 mm |
Světlá výška: | 135 mm |
Výška sedla: | 790 mm |
Přední brzda: | jeden kotouč 300 Ø; 4-pístkový třmen (dvojčinný) |
Zadní brzda: | jeden kotouč 230 Ø; 2-pístkový třmen (dvojčinný) |
Odpružení vpředu: | 37 Ø; obrácené teleskopické vidlice |
Odpružení vzadu: | Dvojité hliníkové kyvné rameno s hydraulickým mono tlumičem s plynovou náplní (předpětí nastavitelné) |
Přední pneu: | 110/70 R17 54S |
Zadní pneu: | 150/60 R17 66S |
Objem nádrže: | 11 litrů |
Pohotovostní hmotnost: | 155 kg |