Blíží se mezinárodní motocyklová výstava EICMA 2017 v Miláně, kde přední světoví výrobci představí novinky pro rok 2018. Baví Vás víc naháče? Pak už tady jedna novinka je. Monster 821, s upraveným designem a bohatší elektronickou výbavou.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“315″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Obnovená ikona. V roce 25.výročí zrodu prvního Monsteru 900 přichází Ducati s inovovaným Monsterem 821. Štíhlá silueta podle vzoru posledního Monsteru 1200, charakteristické kovové upínání nádrže a dělené držáky stupaček – to jsou hlavní designové odlišnosti od předchozí generace. K tomu nový světlomet a plnobarevný TFT display nově s ukazatelem množství paliva a zařazené rychlosti. Rychlořazení Ducati Quick Shifter jako možný doplněk.
TECHNICKÉ PARAMETRY
Motor | |
typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
zdvihový objem | 821 ccm |
vrtání x zdvih | 88 x 67.5 mm |
kompresní poměr | 12.8:1 |
výkon motoru | 109hp -80 kW @ 9250 rpm* |
točivý moment | 86Nm @ 7750 rpm |
palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka 53 mm |
výfuky | odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem |
emise | Euro 4 |
Převody | |
převodovka | 6ti stupňová |
poměr | 1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.24/23, 6.23/24 |
primární převod | poměr 1.85:1 |
sekundární převod | řetěz |
přední ozubené kolo | 15 zubů |
zadní ozubené kolo | 46 zubů |
spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná |
Podvozek | |
rám | příhradový z ocelových trubek |
rozvor | 1480 mm |
sklon | 24.3° |
přední odpružení | vidlice 43mm, upside-down |
přední zdvih | 130 mm |
přední ráfek | 10ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17 |
přední pneu | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
zadní odpružení | plně stavitelná pružící jednotka . Hliníková kyvná vidlice. |
zadní zdvih | 140 mm |
zadní ráfek | 10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17 |
zadní pneu | 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
přední brzdy | 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS |
zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS |
Ostatní | |
palivová nádrž | 16.5 l |
suchá hmotnost | 180.5 kg |
přístroje | přístroje: TFT plnobarevný display: rychloměr, otáčkoměr, ukazatel množství paliva, ukazatel zařazené rychlosti, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota chladící kapaliny, napětí na baterii, 2 denní počítadla, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, zobrazení zvoleného jízdního režimu, nastavení ABS, nastavení DTC, příprava na DDA+, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálkové světlo, omezovač otáček, nízký tlak oleje, rezerva paliva, aktivace DTC. |
záruka | 2 roky bez omezení km |
barva (rám / kola) | červená (červená/černá), žlutá (černý/černá), matná černá (černý/černá) |
provedení | dvoumístné |
výška sedla | variabilní 785 – 810 mm |
elektronická výbava | DTC (osmistupňová kontrola trakce), Riding Modes (volba jízdních režimů – Sport, Touring, Urban), ABS |