Ducati Monster 821 roku 2018 + video

Blíží se mezinárodní motocyklová výstava EICMA 2017 v Miláně, kde přední světoví výrobci představí novinky pro rok 2018. Baví Vás víc naháče? Pak už tady jedna novinka je. Monster 821, s upraveným designem a bohatší elektronickou výbavou.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“315″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Obnovená ikona. V roce 25.výročí zrodu prvního Monsteru 900 přichází Ducati s inovovaným Monsterem 821. Štíhlá silueta podle vzoru posledního Monsteru 1200, charakteristické kovové upínání nádrže a dělené držáky stupaček – to jsou hlavní designové odlišnosti od předchozí generace. K tomu nový světlomet a plnobarevný TFT display nově s ukazatelem množství paliva a zařazené rychlosti. Rychlořazení Ducati Quick Shifter jako možný doplněk.

TECHNICKÉ PARAMETRY

Motor
typkapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
zdvihový objem821 ccm
vrtání x zdvih88 x 67.5 mm
kompresní poměr12.8:1
výkon motoru109hp -80 kW @ 9250 rpm*
točivý moment86Nm @ 7750 rpm
palivový systémelektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka 53 mm
výfukyodlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
emiseEuro 4
Převody
převodovka6ti stupňová
poměr1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.24/23, 6.23/24
primární převodpoměr 1.85:1
sekundární převodřetěz
přední ozubené kolo15 zubů
zadní ozubené kolo46 zubů
spojkaantihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná
Podvozek
rámpříhradový z ocelových trubek
rozvor1480 mm
sklon24.3°
přední odpruženívidlice 43mm, upside-down
přední zdvih130 mm
přední ráfek10ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
přední pneu120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
zadní odpruženíplně stavitelná pružící jednotka . Hliníková kyvná vidlice.
zadní zdvih140 mm
zadní ráfek10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
zadní pneu180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
přední brzdy2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS
zadní brzdy245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS
Ostatní
palivová nádrž16.5 l
suchá hmotnost180.5 kg
přístrojepřístroje: TFT plnobarevný display: rychloměr, otáčkoměr, ukazatel množství paliva, ukazatel zařazené rychlosti, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota chladící kapaliny, napětí na baterii, 2 denní počítadla, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, zobrazení zvoleného jízdního režimu, nastavení ABS, nastavení DTC, příprava na DDA+, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálkové světlo, omezovač otáček, nízký tlak oleje, rezerva paliva, aktivace DTC.
záruka2 roky bez omezení km
barva (rám / kola)červená (červená/černá), žlutá (černý/černá), matná černá (černý/černá)
provedenídvoumístné
výška sedlavariabilní 785 – 810 mm
elektronická výbavaDTC (osmistupňová kontrola trakce), Riding Modes (volba jízdních režimů – Sport, Touring, Urban), ABS
Mohlo by vás zajímat:  Kawasaki předvádí na EICMA pět nových modelů 2025