Ducati Monster 821 roku 2018 + video

Blíží se mezinárodní motocyklová výstava EICMA 2017 v Miláně, kde přední světoví výrobci představí novinky pro rok 2018. Baví Vás víc naháče? Pak už tady jedna novinka je. Monster 821, s upraveným designem a bohatší elektronickou výbavou.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“315″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Obnovená ikona. V roce 25.výročí zrodu prvního Monsteru 900 přichází Ducati s inovovaným Monsterem 821. Štíhlá silueta podle vzoru posledního Monsteru 1200, charakteristické kovové upínání nádrže a dělené držáky stupaček – to jsou hlavní designové odlišnosti od předchozí generace. K tomu nový světlomet a plnobarevný TFT display nově s ukazatelem množství paliva a zařazené rychlosti. Rychlořazení Ducati Quick Shifter jako možný doplněk.

TECHNICKÉ PARAMETRY

Motor
typ kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
zdvihový objem 821 ccm
vrtání x zdvih 88 x 67.5 mm
kompresní poměr 12.8:1
výkon motoru 109hp -80 kW @ 9250 rpm*
točivý moment 86Nm @ 7750 rpm
palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka 53 mm
výfuky odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
emise Euro 4
Převody
převodovka 6ti stupňová
poměr 1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.24/23, 6.23/24
primární převod poměr 1.85:1
sekundární převod řetěz
přední ozubené kolo 15 zubů
zadní ozubené kolo 46 zubů
spojka antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná
Podvozek
rám příhradový z ocelových trubek
rozvor 1480 mm
sklon 24.3°
přední odpružení vidlice 43mm, upside-down
přední zdvih 130 mm
přední ráfek 10ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
přední pneu 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
zadní odpružení plně stavitelná pružící jednotka . Hliníková kyvná vidlice.
zadní zdvih 140 mm
zadní ráfek 10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
zadní pneu 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
přední brzdy 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS
zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS
Ostatní
palivová nádrž 16.5 l
suchá hmotnost 180.5 kg
přístroje přístroje: TFT plnobarevný display: rychloměr, otáčkoměr, ukazatel množství paliva, ukazatel zařazené rychlosti, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota chladící kapaliny, napětí na baterii, 2 denní počítadla, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, zobrazení zvoleného jízdního režimu, nastavení ABS, nastavení DTC, příprava na DDA+, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálkové světlo, omezovač otáček, nízký tlak oleje, rezerva paliva, aktivace DTC.
záruka 2 roky bez omezení km
barva (rám / kola) červená (červená/černá), žlutá (černý/černá), matná černá (černý/černá)
provedení dvoumístné
výška sedla variabilní 785 – 810 mm
elektronická výbava DTC (osmistupňová kontrola trakce), Riding Modes (volba jízdních režimů – Sport, Touring, Urban), ABS
Mohlo by vás zajímat:  BMW R nineT Gaston Rahier Tribute je česká specialitka na základech BMW R nineT Scrambler