Zábava pro každého. BMW F 700 GS pro rok 2018

 Díky různým stylům a dvěma různým barvám je možné  si BMW F 700 GS přizpůsobit individuálním požadavkům. Styl nezahrnuje jen barvu, ale například i větší chrániče rukou se spoilerem namontovaným přímo z výroby,sportovní tlumič Akrapovič, zatmavený štít a další.

Mimořádně úsporný, vodou chlazený, řadový dvouválcový motor s výkonem 55 kW (75 k) a kroutícím momentem 77 Nmna potěší  jak v terénu, tak ve městě. Verze se sníženým výkonem 35 kW (48 k) je pak určená  pro držitele EÚ řidičského oprávnění, kteří ještě nedosáhli 25.roku a umožňuje jim vychutnat si jízdu na skutečném GS.

Využití širokému okruhu uživatelů potvrzuje i možnost individuálního nastavení výšky sedadla . K dispozici jsou čtyři různá sedadla a volitelná nízká vykrojená verze, což znamená, že je možné si vybrat v rozmezí pěti různých výšek sedadla ve výšce od 765 mm do 860 mm. Nízká hmotnost a různé alternativy sedadel, od vysokého po nízké vykrojené, dělají z tohoto motocyklu ideální, všestranný enduro stroj, který je mimořádně vhodný pro ženy a začátečníky.

Nikoho už nepřekvapí klasické BMW Motorrad ABS, které se dodává jako součást sériového vybavení. Speciální kontrola trakce ASC (automatická kontrola stability) zvyšuje ještě více pocit bezpeční. V závislosti na podmínky vozovky omezuje systém ASC kroutící moment motoru, díky čemuž zvyšuje aktivní bezpečnost jízdy v rizikových situacích. Oba systémy, ABS i ASC, se samozřejmě během jízdy v terénu možné vypnout. Systém ESA (elektronické nastavení odpružení), který obsahuje režimy Komfort, Normal  a Sport, nezabezpečuje jen vyšší komfort jízdy, ale i bezpečnější  jízdu.

Mohlo by vás zajímat:  Novinky v modelové řadě Aprilia pro rok 2025

I pro BMW F 700 GS je k dispozici široká paleta příslušenství a speciálního vybavení, díky kterému může být každá motorka ta jedinečná.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“307″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Technické údaje

Motor 
TypVodou chlazený čtyřtaktový řadový dvouválec, čtyři ventily na válec, dvě nahoře umístěné vačky
Vrtání x zdvih82 mm x 75,6 mm
Zdvihový objem798 cc
Nominální výkon55 kW (75 PS) při 7 000 ot./min (snížení výkonu 35 kW (48 PS) při 7 000 ot./min možné)
Největší točivý moment77 Nm při 5 500 ot./min (snížení výkonu: 60 Nm při 5 000 ot./min)
Kompresní poměr12,0 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoruBMS KP / řízení podle potřeby
Emisní normaEU-4
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva 
Největší rychlost192 km/h
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km4,3 l
Typ palivaBezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 95 (ROZ)
Elektrické systémy 
AlternátorPermanentně řízený generátor 400W (jmenovitý výkon)
Baterie12 V / 12 Ah, bezúdržbová
Přenos energie 
SpojkaVícekotoučová spojka v olejové lázni, mechanické ovládání 
PřevodovkaOzubová šestistupňová převodovka integrovaná do bloku motoru
PohonHnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy 
RámOcelový rám z dutých tyčí, spolunesení motoru
Vedení předního kola / odpruženíTeleskopická vidlice, Ø 41 mm
Vedení zadního kola / odpruženíKyvná vidlice, přímo kloubově spojená středová vidlice, hydraulicky nastavitelným předpětím
Dráha pružiny vpředu /vzadu170 mm / 170 mm
Rozvor kol1 562 mm
Závlek95 mm
Rejdový úhel hlavy64°
KolaHliníková litá kola
Rozměr ráfků vpředu2,50-19 MTH2
Rozměr ráfků vzadu3,50-17 MTH2
Pneumatiky vpředu110/80-19
Pneumatiky vzadu140/80-17
Brzdy vpředuKotoučová, průměr 300 mm, dvoupístový plovoucí třmen, ABS
Brzdy vzaduJednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový plovoucí třmen, ABS 
ABSBMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnost 
Délka2 280 mm
Šířka (nad zrcátkem)880 mm
Výška (bez zrcátek)1 215 mm (Se sériovým plexi)
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla820 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla1 810 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)209 kg
Suchá váha 2)186 kg
Celková přípustná hmotnost436 kg (se sníženým podvozkem 349 kg)
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)227 kg (se sníženým podvozkem 150 kg)
Využitelný obsah nádrže16 l
z toho rezervacca. 2,7 l
Mohlo by vás zajímat:  Vylepšená Honda NT1100