Díky různým stylům a dvěma různým barvám je možné si BMW F 700 GS přizpůsobit individuálním požadavkům. Styl nezahrnuje jen barvu, ale například i větší chrániče rukou se spoilerem namontovaným přímo z výroby,sportovní tlumič Akrapovič, zatmavený štít a další.
Mimořádně úsporný, vodou chlazený, řadový dvouválcový motor s výkonem 55 kW (75 k) a kroutícím momentem 77 Nmna potěší jak v terénu, tak ve městě. Verze se sníženým výkonem 35 kW (48 k) je pak určená pro držitele EÚ řidičského oprávnění, kteří ještě nedosáhli 25.roku a umožňuje jim vychutnat si jízdu na skutečném GS.
Využití širokému okruhu uživatelů potvrzuje i možnost individuálního nastavení výšky sedadla . K dispozici jsou čtyři různá sedadla a volitelná nízká vykrojená verze, což znamená, že je možné si vybrat v rozmezí pěti různých výšek sedadla ve výšce od 765 mm do 860 mm. Nízká hmotnost a různé alternativy sedadel, od vysokého po nízké vykrojené, dělají z tohoto motocyklu ideální, všestranný enduro stroj, který je mimořádně vhodný pro ženy a začátečníky.
Nikoho už nepřekvapí klasické BMW Motorrad ABS, které se dodává jako součást sériového vybavení. Speciální kontrola trakce ASC (automatická kontrola stability) zvyšuje ještě více pocit bezpeční. V závislosti na podmínky vozovky omezuje systém ASC kroutící moment motoru, díky čemuž zvyšuje aktivní bezpečnost jízdy v rizikových situacích. Oba systémy, ABS i ASC, se samozřejmě během jízdy v terénu možné vypnout. Systém ESA (elektronické nastavení odpružení), který obsahuje režimy Komfort, Normal a Sport, nezabezpečuje jen vyšší komfort jízdy, ale i bezpečnější jízdu.
I pro BMW F 700 GS je k dispozici široká paleta příslušenství a speciálního vybavení, díky kterému může být každá motorka ta jedinečná.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“307″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Technické údaje
Motor | |
Typ | Vodou chlazený čtyřtaktový řadový dvouválec, čtyři ventily na válec, dvě nahoře umístěné vačky |
Vrtání x zdvih | 82 mm x 75,6 mm |
Zdvihový objem | 798 cc |
Nominální výkon | 55 kW (75 PS) při 7 000 ot./min (snížení výkonu 35 kW (48 PS) při 7 000 ot./min možné) |
Největší točivý moment | 77 Nm při 5 500 ot./min (snížení výkonu: 60 Nm při 5 000 ot./min) |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Úprava paliva/ Systém řízení motoru | BMS KP / řízení podle potřeby |
Emisní norma | EU-4 |
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva | |
Největší rychlost | 192 km/h |
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km | 4,3 l |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 95 (ROZ) |
Elektrické systémy | |
Alternátor | Permanentně řízený generátor 400W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V / 12 Ah, bezúdržbová |
Přenos energie | |
Spojka | Vícekotoučová spojka v olejové lázni, mechanické ovládání |
Převodovka | Ozubová šestistupňová převodovka integrovaná do bloku motoru |
Pohon | Hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola |
Podvozek / brzdy | |
Rám | Ocelový rám z dutých tyčí, spolunesení motoru |
Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice, Ø 41 mm |
Vedení zadního kola / odpružení | Kyvná vidlice, přímo kloubově spojená středová vidlice, hydraulicky nastavitelným předpětím |
Dráha pružiny vpředu /vzadu | 170 mm / 170 mm |
Rozvor kol | 1 562 mm |
Závlek | 95 mm |
Rejdový úhel hlavy | 64° |
Kola | Hliníková litá kola |
Rozměr ráfků vpředu | 2,50-19 MTH2 |
Rozměr ráfků vzadu | 3,50-17 MTH2 |
Pneumatiky vpředu | 110/80-19 |
Pneumatiky vzadu | 140/80-17 |
Brzdy vpředu | Kotoučová, průměr 300 mm, dvoupístový plovoucí třmen, ABS |
Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový plovoucí třmen, ABS |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Rozměry / hmotnost | |
Délka | 2 280 mm |
Šířka (nad zrcátkem) | 880 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 215 mm (Se sériovým plexi) |
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | 820 mm |
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla | 1 810 mm |
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | 209 kg |
Suchá váha 2) | 186 kg |
Celková přípustná hmotnost | 436 kg (se sníženým podvozkem 349 kg) |
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) | 227 kg (se sníženým podvozkem 150 kg) |
Využitelný obsah nádrže | 16 l |
z toho rezerva | cca. 2,7 l |