Zábava pro každého. BMW F 700 GS pro rok 2018

 Díky různým stylům a dvěma různým barvám je možné  si BMW F 700 GS přizpůsobit individuálním požadavkům. Styl nezahrnuje jen barvu, ale například i větší chrániče rukou se spoilerem namontovaným přímo z výroby,sportovní tlumič Akrapovič, zatmavený štít a další.

Mimořádně úsporný, vodou chlazený, řadový dvouválcový motor s výkonem 55 kW (75 k) a kroutícím momentem 77 Nmna potěší  jak v terénu, tak ve městě. Verze se sníženým výkonem 35 kW (48 k) je pak určená  pro držitele EÚ řidičského oprávnění, kteří ještě nedosáhli 25.roku a umožňuje jim vychutnat si jízdu na skutečném GS.

Využití širokému okruhu uživatelů potvrzuje i možnost individuálního nastavení výšky sedadla . K dispozici jsou čtyři různá sedadla a volitelná nízká vykrojená verze, což znamená, že je možné si vybrat v rozmezí pěti různých výšek sedadla ve výšce od 765 mm do 860 mm. Nízká hmotnost a různé alternativy sedadel, od vysokého po nízké vykrojené, dělají z tohoto motocyklu ideální, všestranný enduro stroj, který je mimořádně vhodný pro ženy a začátečníky.

Nikoho už nepřekvapí klasické BMW Motorrad ABS, které se dodává jako součást sériového vybavení. Speciální kontrola trakce ASC (automatická kontrola stability) zvyšuje ještě více pocit bezpeční. V závislosti na podmínky vozovky omezuje systém ASC kroutící moment motoru, díky čemuž zvyšuje aktivní bezpečnost jízdy v rizikových situacích. Oba systémy, ABS i ASC, se samozřejmě během jízdy v terénu možné vypnout. Systém ESA (elektronické nastavení odpružení), který obsahuje režimy Komfort, Normal  a Sport, nezabezpečuje jen vyšší komfort jízdy, ale i bezpečnější  jízdu.

Mohlo by vás zajímat:  Aprilia RS 457, nová kapitola ságy Aprilia RS

I pro BMW F 700 GS je k dispozici široká paleta příslušenství a speciálního vybavení, díky kterému může být každá motorka ta jedinečná.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“307″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Technické údaje

Motor  
Typ Vodou chlazený čtyřtaktový řadový dvouválec, čtyři ventily na válec, dvě nahoře umístěné vačky
Vrtání x zdvih 82 mm x 75,6 mm
Zdvihový objem 798 cc
Nominální výkon 55 kW (75 PS) při 7 000 ot./min (snížení výkonu 35 kW (48 PS) při 7 000 ot./min možné)
Největší točivý moment 77 Nm při 5 500 ot./min (snížení výkonu: 60 Nm při 5 000 ot./min)
Kompresní poměr 12,0 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoru BMS KP / řízení podle potřeby
Emisní norma EU-4
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva  
Největší rychlost 192 km/h
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km 4,3 l
Typ paliva Bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 95 (ROZ)
Elektrické systémy  
Alternátor Permanentně řízený generátor 400W (jmenovitý výkon)
Baterie 12 V / 12 Ah, bezúdržbová
Přenos energie  
Spojka Vícekotoučová spojka v olejové lázni, mechanické ovládání 
Převodovka Ozubová šestistupňová převodovka integrovaná do bloku motoru
Pohon Hnací řemen se zadním tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy  
Rám Ocelový rám z dutých tyčí, spolunesení motoru
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice, Ø 41 mm
Vedení zadního kola / odpružení Kyvná vidlice, přímo kloubově spojená středová vidlice, hydraulicky nastavitelným předpětím
Dráha pružiny vpředu /vzadu 170 mm / 170 mm
Rozvor kol 1 562 mm
Závlek 95 mm
Rejdový úhel hlavy 64°
Kola Hliníková litá kola
Rozměr ráfků vpředu 2,50-19 MTH2
Rozměr ráfků vzadu 3,50-17 MTH2
Pneumatiky vpředu 110/80-19
Pneumatiky vzadu 140/80-17
Brzdy vpředu Kotoučová, průměr 300 mm, dvoupístový plovoucí třmen, ABS
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový plovoucí třmen, ABS 
ABS BMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnost  
Délka 2 280 mm
Šířka (nad zrcátkem) 880 mm
Výška (bez zrcátek) 1 215 mm (Se sériovým plexi)
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 820 mm
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 810 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 209 kg
Suchá váha 2) 186 kg
Celková přípustná hmotnost 436 kg (se sníženým podvozkem 349 kg)
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 227 kg (se sníženým podvozkem 150 kg)
Využitelný obsah nádrže 16 l
z toho rezerva cca. 2,7 l
Mohlo by vás zajímat:  Nové BMW R 18 Roctane