Yamaha XSR900 se inspiruje historií sportovních motocyklů a motocyklového designu společnosti Yamaha. Odkazuje na svůj historický původ použitím vysoce kvalitních kovových materiálů. Elegantní hliníkové kryty palivové nádrže, hliníkové blatníky a vzpěry blatníků a kulatý přístrojový panel v retro stylu jsou poctou legendárním motocyklům minulosti.
Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový tříválec s křížovým klikovým hřídelem o objemu 850 ccm zajišťuje neuvěřitelný točivý moment a úžasné zrychlení. Tříválec je doplněn systémem TCS, asistenční anti-hoppingovou kluznou spojkou, plynem se systémem YCC-T a nastavitelnými režimy. Systém volby charakteristiky motoru D-MODE od společnosti Yamaha umožňuje jezdci pro dosažení maximální zábavy vybírat mezi třemi různými nastaveními výkonu pro jakékoli jízdní podmínky, od hladké jízdy až po maximální výkon.
Motor tohoto nového modelu XSR900 ve spojení s lehkým hliníkovým rámem dokonale ladí s retro stylem plným inspirace. Sportovně laděný jízdní projev představuje dokonalou kombinaci stylu a vzrušení pro silniční jezdce. XSR900 nabízí nastavení 41mm obrácené přední vidlice s regulací odskoku. Zadní kloubový závěs typu Monocross umožňuje nastavení předpětí i odskoku.
Model XSR900 dává najevo svůj historický původ nadčasovým čistým designem vzdávajícím hold legendárním motocyklům z dřívějších dob.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“237″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Technické specifikace:
Motor
Typ motoru | tříválec, kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, čtyřventilový |
Zdvihový objem | 847 cm³ |
Vrtání x zdvih | 78,0mm x 59,1mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Maximální výkon | 84,6 kW/115 koní při 10 000 ot./min |
Maximální točivý moment | 87,5 Nm při 8 500 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Karburátor | Vstřikování paliva |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Řetěz |
Fuel consumption | 5,2 l/100km |
CO2 emission | 120 g/km |
Podvozek
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Přední zdvih | 137 mm |
Úhel sklonu | 25º |
Stopa | 103 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 130 mm |
Přední brzda | Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 298 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Rozměry
Celková délka | 2 075 mm |
Celková šířka | 815 mm |
Celková výška | 1 135 mm |
Výška sedla | 830 mm |
Rozvor kol | 1 440 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 195 kg |
Kapacita palivové nádrže | 14 L |
Kapacita olejové nádrže | 3,4 L |
Poznámka | EU4 compliant |