Triumph v současnosti patří k nejaktivnějším světovým výrobcům motorek v retro stylu, ale doposud se s modely řady Bonneville vracel především do šedesátých let a servíroval nám vedle standardních provedení i atraktivní café racery a scramblery.
Přes svůj klasický vzhled je tento stroj vybaven řadou moderních prvků od pohonné jednotky, splňující emisní normu Euro 4 přes brzdový systém s ABS a vypínatelnou kontrolu trakce až po dvojici jízdních režimů pro jízdu v normálních podmínkách a dešti.
Linie zadního kola velmi těsně kopíruje blatník. Jedinečné je rovněž uchycení zadního kola s tlumičem skrytým pod sedlem. Kratší výfuky v nás vyvolávají dojem, že jsou rovnou napojeny na válce, ale jsou důmyslně uloženy mezi spodními trubkami rámu a spojují se v katalyzátoru. Pro baterii byl vyroben speciální uzavíratelný kastlík.
Vznik tohoto motocyklu je inspirován rokem 1940 a zavádí nás zpět do minulosti. Nový Bobber dokonale vystihuje principy skutečného Bobbera svou svalnatou stavbou se smyslem pro detail.
Protože zájemci o tento styl motorek si potrpí na to, aby jejich kus nebyl stejný jako všechny ostatní, nabízí Triumph hned od začátku výběr z více než 150 položek příslušenství od výfuků Vance & Hines až po vysoká řídítka („ape hangers“).
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“293″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Typ | Kapalinou chlazený, SOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270° |
Obsah | 1 200 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 97,6 x 80mm |
Palivový systém | Vícebodové sekvenční vstřikování |
Výfukový systém | 2 do 2 |
Sekundární převod | Řetěz X-kroužek |
Spojka | V olejové lázni, vícelamelová |
Převodovka | Šestistupňová |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
---|---|
Rám | Ocelový kolébkový rám |
Kyvná vidlice | Oboustranná, trubková, ocelová |
Přední kolo | S drátěným výpletem, 32 drátů, 19 x 2,5´ |
Zadní kolo | S drátěným výpletem, 32 drátů, 16 x 3,5´ |
Přední pneu | 100/90 – 19 |
Zadní pneu | 150/80 – 16 |
Přední odpružení | Teleskopická vidlice Kayaba, průměr 41mm, zdvih 90mm |
Zadní odpružení | Dvě pružící jednotky Kayaba, stavitelné předpětí, zdvih 77mm |
Přední brzdy | Jednokotoučová, průměr 310mm, dvoupístkové brzdiče Nissin, ABS |
Zadní brzda | Jednokotoučová, průměr 255mm, dvoupítskový brzdič Nissin, ABS |
Rozměry | |
Šířka | 800mm |
Výška | 1025mm |
Výška sedla | 690mm |
Rozvor | 1 510mm |
Úhel řízení | 25,8° |
Hmotnost (pohotovostní) | 228kg (suchá) |
Objem nádrže | 9,1 litrů |
Výkon | |
Maximální výkon | 77PS (56,6kW) při 6100 1/min. |
Maximální kroutící moment | 106Nm při 4 000 1/min |
CO2 hodnoty | EUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách. |
Cena | |
CZK | O aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera. |