Triumph Bonneville Bobber. Povedené retro

Triumph v současnosti patří k nejaktivnějším světovým výrobcům motorek v retro stylu, ale doposud se s modely řady Bonneville vracel především do šedesátých let a servíroval nám vedle standardních provedení i atraktivní café racery a scramblery.

Přes svůj klasický vzhled je tento stroj vybaven řadou moderních prvků od pohonné jednotky, splňující emisní normu Euro 4 přes brzdový systém s ABS a vypínatelnou kontrolu trakce až po dvojici jízdních režimů pro jízdu v normálních podmínkách a dešti.

Linie zadního kola velmi těsně kopíruje blatník. Jedinečné je rovněž uchycení zadního kola s tlumičem skrytým pod sedlem. Kratší výfuky v nás vyvolávají dojem, že jsou rovnou napojeny na válce, ale jsou důmyslně uloženy mezi spodními trubkami rámu a spojují se v katalyzátoru. Pro baterii byl vyroben speciální uzavíratelný kastlík.

Vznik tohoto motocyklu je inspirován rokem 1940 a zavádí nás zpět do minulosti. Nový Bobber dokonale vystihuje principy skutečného Bobbera svou svalnatou stavbou se smyslem pro detail.

Protože zájemci o tento styl motorek si potrpí na to, aby jejich kus nebyl stejný jako všechny ostatní, nabízí Triumph hned od začátku výběr z více než 150 položek příslušenství od výfuků Vance & Hines až po vysoká řídítka („ape hangers“).

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“293″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

TypKapalinou chlazený, SOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270°  
Obsah1 200 cm3  
Vrtání / Zdvih97,6 x 80mm  
Palivový systémVícebodové sekvenční vstřikování  
Výfukový systém2 do 2  
Sekundární převodŘetěz X-kroužek  
SpojkaV olejové lázni, vícelamelová  
PřevodovkaŠestistupňová  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
RámOcelový kolébkový rám  
Kyvná vidliceOboustranná, trubková, ocelová  
Přední koloS drátěným výpletem, 32 drátů, 19 x 2,5´  
Zadní koloS drátěným výpletem, 32 drátů, 16 x 3,5´  
Přední pneu100/90 – 19  
Zadní pneu150/80 – 16  
Přední odpruženíTeleskopická vidlice Kayaba, průměr 41mm, zdvih 90mm  
Zadní odpruženíDvě pružící jednotky Kayaba, stavitelné předpětí, zdvih 77mm  
Přední brzdyJednokotoučová, průměr 310mm, dvoupístkové brzdiče Nissin, ABS  
Zadní brzdaJednokotoučová, průměr 255mm, dvoupítskový brzdič Nissin, ABS  
Rozměry
Šířka800mm  
Výška1025mm  
Výška sedla690mm  
Rozvor1 510mm  
Úhel řízení25,8°  
Hmotnost (pohotovostní)228kg (suchá)  
Objem nádrže9,1 litrů  
Výkon
Maximální výkon77PS (56,6kW) při 6100 1/min.  
Maximální kroutící moment106Nm při 4 000 1/min  
CO2 hodnotyEUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách.  
Cena
CZKO aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera.  
Mohlo by vás zajímat:  Indian Motorcycle si připomíná 57. výročí legendárního rychlostního rekordu Burta Munroa