Triumph Bonneville Bobber. Povedené retro

Triumph v současnosti patří k nejaktivnějším světovým výrobcům motorek v retro stylu, ale doposud se s modely řady Bonneville vracel především do šedesátých let a servíroval nám vedle standardních provedení i atraktivní café racery a scramblery.

Přes svůj klasický vzhled je tento stroj vybaven řadou moderních prvků od pohonné jednotky, splňující emisní normu Euro 4 přes brzdový systém s ABS a vypínatelnou kontrolu trakce až po dvojici jízdních režimů pro jízdu v normálních podmínkách a dešti.

Linie zadního kola velmi těsně kopíruje blatník. Jedinečné je rovněž uchycení zadního kola s tlumičem skrytým pod sedlem. Kratší výfuky v nás vyvolávají dojem, že jsou rovnou napojeny na válce, ale jsou důmyslně uloženy mezi spodními trubkami rámu a spojují se v katalyzátoru. Pro baterii byl vyroben speciální uzavíratelný kastlík.

Vznik tohoto motocyklu je inspirován rokem 1940 a zavádí nás zpět do minulosti. Nový Bobber dokonale vystihuje principy skutečného Bobbera svou svalnatou stavbou se smyslem pro detail.

Protože zájemci o tento styl motorek si potrpí na to, aby jejich kus nebyl stejný jako všechny ostatní, nabízí Triumph hned od začátku výběr z více než 150 položek příslušenství od výfuků Vance & Hines až po vysoká řídítka („ape hangers“).

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“293″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Typ Kapalinou chlazený, SOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270°  
Obsah 1 200 cm3  
Vrtání / Zdvih 97,6 x 80mm  
Palivový systém Vícebodové sekvenční vstřikování  
Výfukový systém 2 do 2  
Sekundární převod Řetěz X-kroužek  
Spojka V olejové lázni, vícelamelová  
Převodovka Šestistupňová  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Rám Ocelový kolébkový rám  
Kyvná vidlice Oboustranná, trubková, ocelová  
Přední kolo S drátěným výpletem, 32 drátů, 19 x 2,5´  
Zadní kolo S drátěným výpletem, 32 drátů, 16 x 3,5´  
Přední pneu 100/90 – 19  
Zadní pneu 150/80 – 16  
Přední odpružení Teleskopická vidlice Kayaba, průměr 41mm, zdvih 90mm  
Zadní odpružení Dvě pružící jednotky Kayaba, stavitelné předpětí, zdvih 77mm  
Přední brzdy Jednokotoučová, průměr 310mm, dvoupístkové brzdiče Nissin, ABS  
Zadní brzda Jednokotoučová, průměr 255mm, dvoupítskový brzdič Nissin, ABS  
Rozměry
Šířka 800mm  
Výška 1025mm  
Výška sedla 690mm  
Rozvor 1 510mm  
Úhel řízení 25,8°  
Hmotnost (pohotovostní) 228kg (suchá)  
Objem nádrže 9,1 litrů  
Výkon
Maximální výkon 77PS (56,6kW) při 6100 1/min.  
Maximální kroutící moment 106Nm při 4 000 1/min  
CO2 hodnoty EUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách.  
Cena
CZK O aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera.  
Mohlo by vás zajímat:  Honda ovládla anketu Motocykl roku 2023. Bodovali také Ducati, BMW Motorrad, Triumph či Harley-Davidson