Aprilia Tuono V4 1100 Factory, na závody i pro potěšení + video

Nově je nabídka Tuona rozšířena o provedení Factory, jehož podvozek je kompletně osazen komponenty ÖHLINS. Verze Factory je nabízena v jedinečné barevné kombinaci Superpole, prakticky identické s limitovanou sérií nové RSV4 RF.

Hlavní změna pro modelový rok se odehrála na pohonné jednotce. Původní zdvihový objem se díky většímu vrtání zvětšil z 999 na 1.077 ccm. Tato změna byla provedena hlavně kvůli zvýšení maximálního výkonu.

Estetické změny zahrnují především novou kapotáž více připomínající RSV4, která opticky vyznívá subtilněji ale ve skutečnosti poskytuje lepší aerodynamickou účinnost a ochranu jezdce. Přepracované sedlo je opět pohodlnější, je umístěno o 15 mm níže a společně s rovnými řidítky zvyšují komfort jezdce.

Technická data:

motor:Aprilia V4 65° 4-taktní, příčně uložený, kapalinou chlazený, DOHC – 4 ventily na válec, kombinovaný rozvod řetěz + ozubená kola, EURO 4
vrtání x zdvih:81 x 52.3 mm
zdvihový objem:1.077 ccm
kompresní poměr:13,6:1
max. výkon:129 kw při 11.000 ot/min.
max. moment:120 Nm při 9.000 ot/min
management:integrální řídící systém, řídící jednotka Marelli 7SM, 2 dvojitá tělesa škrtících klapek 4x Ø 48mm, integrované elektronické vstřikování a digitální zapalování, 8 vstřikovačů, management „Ride-by-Wire Multimap“, volitelné charakteristiky motoru SPORT-TRACK-RACE
startování:elektrický startér
alternátor:450W při 6.000 ot/min
výfukový systém:systém 4-2-1 s jednou boční koncovkou a elektronicky řízenou výfukovou přívěrou, lambda sonda, EURO 4
spojka:více-lamelová v olejové lázni, kontrola prokluzu (anti-hoping), mechanické ovládání lankem
primární převod:přímá ozubená kola, převodový poměr: 44/73 (1:1,659)
převodovka, 6-ti rychlostní, převodové poměry:1° 15/39 (1:2,600)
2° 16/33 (1:2,063)
3° 20/34 (1:1,700)
4° 22/32 (1:1,455)
5° 26/34 (1:1,308)
6° 27/33 (1:1,222)
sekundární převod:řetěz, převodový poměr 16/42 (1:2,5625)
rám:dvojitý nosník z hliníkové slitiny, kombinace tlakového lití a lisování, tlumič řízení ÖHLINS
přední odpružení:„Up-side Down“ vidlice ÖHLINS, Ø 43 mm, radiální uchycení brzdových třmenů, plně nastavitelná –regulace předpětí pružiny, komprese, útlumu a usazení v brýlích, zdvih kola 120 mm
zadní odpružení:dvojitá konstrukce z hliníkových slitin, kombinace tenkostěnného odlitku a tlakového výlisku, progresivní přepákování APS, hydraulický tlumič ÖHLINS s nádobkou „piggy-back“, plně nastavitelný – regulace předpětí pružiny, komprese, útlumu a délky tlumiče, zdvih kola 130 mm
přední brzda:2 plovoucí lehké ocelové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové brzdiče BREMBO monobloc M430, radiální pumpa, oplétané hadice
zadní brzda:1 pevný lehký ocelový kotouč Ø 220 mm, plovoucí 2-pístkový brzdič BREMBO, pumpa s integrovanou nádobkou kapaliny, oplétaná hadice
přední kolo:3,50 x 17″ 3 paprskové ráfky z lehké slitiny
zadní kolo:6,00 x 17″ – 3 paprskové ráfky z lehké slitiny
přední pneumatika:120/70 ZR 17 radiální, bezdušové
zadní pneumatika:200/55 ZR 17 radiální, bezdušové
rozměry (D/Š/V):XX/XX/XX mm
rozvor:XX mm
výška sedla:825 mm
provozní hmotnost:205 kg
palivová nádrž:18,5 litrů
Mohlo by vás zajímat:  2025 Honda Forza 750