SUZUKI Intruder M1800R neboli Suzuki Boulevard M109R (jak zní americké označení)

Obrovský výkon a dokonalý styling. Vyspělý podvozek pro nenucenou, pohodlnou jízdu městem nebo do cizích zemí. Power‑cruiser Suzuki Intruder M1800R tak představuje kombinaci nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.

Přesně 11,2 centimetrů má v průměru píst. Takovým vrtáním se nemůže pochlubit žádný sériový motocykl. Písty jsou tvarovány do osvědčeného závodního designu pro snížení tření a setrvačné hmoty. Technici od Suzuki si dali skutečně záležet, aby pohonnou jednotku našlapali tou nejmodernější technikou. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu. Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách.

Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.

Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládl obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný. Upside‑down vidlice jsou vybaveny závody ověřenými vnitřními kazetami s 46 mm silnou trubkou. Zadní kyvná vidlice ze slitiny hliníku pracuje s progresívní tlumící jednotkou. Kryt sedla spolujezdce je standardně dodáván s motocyklem a dá se díky němu jednoduše vytvořit sportovní vzhled jednosedadlového power‑cruiseru.

Přední maska se stala již legendou – dává motocyklu jeho charakteristický vzhled. Je v ní schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, kde najdete i duální tripmetr, palivoměr a hodiny.

Mohlo by vás zajímat:  BMW Motorrad představuje BMW CE 02 x VAGABUND

 

Technické partametry:

typ motoručtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec do V (54°), DOHC
zdvihový objem (cm3)1783
vrtání x zdvih (mm)112×90,5
max. výkon (kW/PS)92/125 při 6 200 min-1
max. kroutící moment (Nm)160 při 3 200 min-1
spouštěčelektrický
objem nádrže (l)19,5
převodovka/sek.převod5 rychlostí/kardan
rozměry délka/šířka/výška (mm)2450/875/1130
rozvor (mm)1710
světlá výška (mm)130
výška sedla (mm)705
pohotovostní hmotnost (kg)347
odpružení předního kolaTeleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
odpružení zadního kolaKyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
brzdy předníkotoučová, dvojitá
brzdy zadníkotoučová, jednoduchá
pneumatiky přední130/70 R18 M/C 63V bezdušová
pneumatiky zadní240/40 R18 M/C 79V bezdušová
emisní norma Euro 3ano