Představení stánku Yamaha na Japan Mobility Show 2023

Yamaha Motor se zúčastní Japan Mobility Show 2023 pořádané Japan Automobile Manufacturers Association, Inc., která se má konat v Tokyo Big Sight od 25. října do 5. listopadu. Tématem stánku Yamaha, který se nachází ve východní hale 5, bude „Pocit života“. Na stánku budou k vidění motocykly, elektrická dojíždějící vozidla, jízdní kola s elektrickým pohonem a další, včetně šesti modelů ve světové premiéře.

Na oslavu tématu stánku „Feel Life“ budou představeny také audio technologie, hudební produkty a další produkty od Yamaha Corporation. Pódiové ukázky a další akce předvedou nejnovější technologie od dvou Yamahy, které kromě jména sdílejí stejnou vášeň pro design a technickou dokonalost.

Main Display Models

World Premiere Models: Models making their world debut at the Japan Mobility Show

MOTOROiD2Concept model
TRICERAConcept model
ELOVEConcept model
E-FVConcept model
Y-00Z MTBConcept model

Other Display Models

TMWConcept model
YXZ1000R (Hydrogen-Engine)Concept model
Mobile Robot ArmSpecial concept exhibit
Real Sound ViewingSpecial exhibit with cooperation from Yamaha Corporation
Active Field Control (AFC)Special exhibit with cooperation from Yamaha Corporation
CharlieSpecial exhibit with cooperation from Yamaha Corporation
Rock me onSpecial exhibit with cooperation from Yamaha Corporation
solo/classicSpecial exhibit with cooperation from Yamaha Corporation
YZF-R3 AMSASConcept models
TY-E 2.2Competition machine
MOTOROiDConcept models
XSR125Upcoming production vehicle for Japanese market
MT-125Upcoming production vehicle for Japanese market
YZF-R125Upcoming production vehicle for Japanese market
YZR500 (0W70)Competition machine
The innovative electric boat propulsion system HARMOSpecial exhibit

 Yamaha Displays Outside the Booth

E02+Tokyo Future Tour*
E01Outdoor test-ride zone*
E‐VinoOutdoor test-ride zone*
TRITOWNIndoor test-ride zone*
YZF-R1Motorsports display zone*
PW50Automotive service technician experience zone*
YZR-M1Motorsports display zone*
FG-01/eve autoTokyo Future Tour*
AR-07 (Level 4 automation)Tokyo Future Tour*

*Venue location

MOTOROiD2 (koncepční model)

Jaká budou vlastně rozhraní člověk-stroj v budoucnu? Tento experimentální model spojuje mobilitu s inteligentními technologiemi za účelem studia této otázky. Yamaha Motor předpokládala, že dosažení užšího vztahu mezi jezdcem a strojem, ve kterém spolu harmonicky rezonují jako partneři, povede k novým formám Jin-Ki Kanno¹, a od představení MOTOROiD v roce 2017 Yamaha Motor pokračuje ve svém výzkumu a vývoji. technologie, návrhy a další založené na tomto konceptu.

Jako další evoluce původního MOTOROiD je MOTOROiD2 také vozidlem pro osobní mobilitu, které dokáže rozpoznat svého majitele, vstát ze stojanu a pohybovat se vedle svého jezdce, ale také má zřetelně realistický pocit, když mu někdo jede na zádech a má přítomnost spíše jako celoživotní společník. Systém Active Mass Center Control System (AMCES) pro snímání postoje a samovyvažování, stejně jako systém umělé inteligence pro rozpoznávání obrazu pro rozpoznání a reakci na obličej a gesta majitele, byly dále vylepšeny. Kromě toho má MOTOROiD2 novou strukturu Leaf na rozdíl od jakéhokoli předchozího motocyklu, což dává modelu podvozek specializovaný pro realistické a doplňkové reakce na jezdce.

Mohlo by vás zajímat:  Husqvarna Mobility oznamuje novou generaci TC 85

¹Vývojový ideál Yamaha Motor, jehož cílem je poskytnout uživatelům svůdné vzrušení, které pociťují, když skutečně splynou se svým strojem.

TRICERA (koncepční model)

Tento tříkolový elektrický autocyklus s otevřenou střechou sleduje nefiltrovanou radost z řízení vysoce citlivého vozidla. Jeho vývojový koncept je „Vzrušující městská mobilita: Když se tělo a mysl a stroj stanou organickým celkem“. Toto vozidlo pro osobní mobilitu přináší nejen jedinečný pocit svobody vozu s otevřenou střechou, ale také nový zážitek z jízdy plný Kando² díky řízení tří kol. Balení TRICERA zaměřené na člověka bylo odvozeno od úrovně ovladatelnosti pociťované při změně středu kruhu otáčení vozidla prostřednictvím soufázové a protifázové fáze zadního kola. Umožnění uživateli vybrat si manuální režim pro řízení zadních kol navíc umožňuje pocit úspěchu, který přichází při získávání a rozvoji nových řidičských dovedností. Moderní mobilita se posouvá směrem k automatizovanému řízení, ale právě proto se Yamaha Motor vrací k základům a zkoumá Kando, které vzniká, když je člověk u ovládání.

²Japonské slovo pro současné pocity hlubokého uspokojení a intenzivního vzrušení, které zažíváme, když narazíme na něco výjimečného.

ELOVE (koncepční model)

Technologie získané výzkumem a vývojem, z něhož vznikl MOTOBOT – autonomní humanoidní robot jedoucí na motocyklu představený v roce 2015 – a MOTOROiD se staly základem pro vývoj pokročilého systému stabilizace motocyklu (AMSAS), který zbavuje uživatele starostí a únavy, které doprovázejí jízdu. při velmi pomalých rychlostech chůze a pomáhá k bezpečnějšímu a zábavnějšímu motocyklu. The ELOVE byl vytvořen s „Game change!“ jako jeho koncept a je to elektrický skútr vybavený systémem AMSAS. Vyobrazený standardní model bude vystaven spolu s verzí se stylem, kterou společně vymysleli středoškolský student ze vzdáleného ostrova na Okinawě, který do kampusu dojíždí na skútru o objemu 50 ccm, a profesionální tenista na invalidním vozíku.

E-FV (koncepční model)

Toto elektrické minikolo pro rodinnou rekreaci bylo vyvinuto dobrovolným týmem mladých inženýrů jako zábavný vedlejší projekt zaměřený na prozkoumání druhu zábavy možné s elektrickou mobilitou. Namontován na stejnou pohonnou jednotku jako na elektrické trialové kolo TY-E, nevyžaduje žádné řazení a je to vozidlo pro pouhé soustředění a radost z jízdy. Kromě tichého provozu, který je jedinečný pro elektromobily, je vybaven technologií Active Sound Control společnosti Yamaha Corporation, která umožňuje jezdci vychutnat si zvuky výfuku a podobně z konvenčních vozidel poháněných benzínem, když je startuje nebo vypíná.

Mohlo by vás zajímat:  Společnost Honda přijíždí na festival Wheels and Waves 2024 − a na hondacustoms.com − ve velkém stylu

Y-00Z MTB (koncepční model)

Vyvinutý na základě konceptu „Yamaha Motor Off-Road DNA“ je technickou ukázkou toho, co je možné s technologiemi eMTB. Kombinuje dělené uspořádání pro pohonnou jednotku se systémem elektrického posilovače řízení (EPS) využívajícím magnetostriktivní snímač točivého momentu osvědčený na naší řadě PAS jízdních kol s elektrickým posilovačem. Výsledkem je jak vynikající ovladatelnost, tak stabilita při jízdě v terénu.

Y-01W AWD (koncepční model)

Toto dobrodružné elektrokolo kombinuje středově uložený elektromotor a nábojový motor vpředu pro pohon dvou kol. Koordinované elektronické ovládání dvou motorů, dvojité baterie umožňující jízdy na dlouhé vzdálenosti, široké pneumatiky a další dávají modelu Y-01W AWD vynikající výkon v terénu a jedná se o koncepční model, který ukazuje na mnoho potenciálních oblastí jízdy otevřených pro eBike. .

TMW (koncepční model)

TMW, vytvořený dobrovolnými členy projektu z divize testování motocyklů, je prvním terénním dobrodružstvím společnosti Yamaha Motor Leaning Multi-Wheeler (LMW)³. Přední dvě kola se pohybují nezávisle a vyznačují se vynikající přizpůsobivostí různým podmínkám povrchu a LMW táhlo umožňuje montáž velkého předního nosiče, který zůstává v rovině se zemí, i když je nakloněný nebo na svahu. Tato dostatečná zavazadlová kapacita dále láká uživatele, aby se vydali na projížďku. TMW je také hybrid; elektromotory náboje pohánějí dvě přední kola, zatímco zadní kolo je poháněno motorem.

³ Označení Yamaha pro vozidla se třemi nebo více koly, která se mohou v zatáčkách naklánět jako motocykl.

YXZ1000R (vodíkový motor) (koncepční model)

Toto rekreační terénní vozidlo je vybaveno motorem s přímým vstřikováním 100%⁴ spalujícím vodík a nulovými emisemi CO2. Vodíkové motory mají potenciál posunout úsilí o dekarbonizaci kupředu a přitom stále používat spalovací motory. Společnost Yamaha Motor zkoumá tento potenciál, aby si zachovala jedinečnou přitažlivost těchto motorů, jako je jejich zvuk a pocit na cestách, i do budoucna.

⁴S výjimkou stopových množství spáleného motorového oleje.

Mobilní robotické rameno (speciální koncepční exponát)

Tento mobilní kolaborativní robot spáruje robotické rameno pro provádění úkolů místo lidí s autonomním vozíkem. 7osé robotické rameno má stejný rozsah pohybu jako lidské rameno a samotný robot může pracovat ve stejných prostorách jako lidé a přitom se vyhýbat překážkám. Kontrola shody zajišťuje, že se robotické rameno pohybuje a funguje a přitom napodobuje lidský pocit síly.

Mohlo by vás zajímat:  Motorkáři podpoří Nedoklubko. Harley-Davidson Praha pro Nedoklubko Challenge letos již po šesté

Real Sound Viewing (Speciální výstava)

Tento systém a jeho technologie jsou v současné době vyvíjeny společností Yamaha Corporation a jsou založeny na konceptu „vakuově zabaleného živého vystoupení“, které zachovává a reprodukuje výkony umělců přesně takové, jaké jsou. Kombinací nových akustických technologií, jako je digitalizace zvuku a technologie TransAcoustic společnosti Yamaha, s obrázky na obrazovce si mohou diváci užít vysoce realistické virtuální živé vystoupení.

*Vystaveno ve spolupráci s Yamaha Corporation.

Active Field Control (AFC) (zvláštní exponát)

Active Field Control je řešení Yamaha Immersive Audio, které uživatelům umožňuje vytvořit ideální akustické prostředí. AFC Enhance lze přirozeně ovládat dozvuk prostoru, zatímco AFC Image lze ovládat lokalizací zvukového obrazu v libovolné poloze. Systémy splňují požadavky na komplexní audio produkci v široké škále aplikací. AFC bude použito v celém stánku Yamaha na letošní výstavě, aby poskytlo vynikající pohlcující zážitek z poslechu.

*Vystaveno ve spolupráci s Yamaha Corporation.

Charlie (Speciální výstava)

Charlie je komunikační robot od společnosti Yamaha Corporation využívající technologie VOCALOID a automatické vytváření písní. Když se na něj Charlie mluví, odpovídá a přidává melodie během chatování. Tím, že odpovídá v písni, dokáže tento zpívající robot uvolnit své uživatele a komunikovat s nimi potěšujícím způsobem. Charlie vystavený na stánku Yamaha je speciální edice připravená pro Japan Mobility Show 2023, přičemž Yamaha Motor instaluje učení založené na umělé inteligenci a ladí svůj charakter, zatímco umělá inteligence pro produkci písní Yamaha Corporation se používá k vytváření písní.

*Charlie se již nevyrábí.

**Vystaveno ve spolupráci s Yamaha Corporation.

Rock me on (Speciální výstava)

Tento dřevěný houpací kůň se stává první dětskou hračkou, na které se dá jezdit, a zároveň slouží jako hudební nástroj, což z něj dělá symbolickou „Moje první Yamaha“. Byl vystaven na výstavě Yamaha Corporation „You Are Here“ na Milan Design Week 2023, jedné z největších světových designových událostí.

*Vystaveno ve spolupráci s Yamaha Corporation.

sólo/klasika (zvláštní výstava)

Stojan na akustickou kytaru a rám na klasickou kytaru byly navrženy tak, aby sloužily jako bytový nábytek společnosti Yamaha Corporation pro zpříjemnění života s hudebními nástroji, a poté vyrobeny špičkovou nábytkářskou značkou Mexarts. Při hře na kytaru lze Solo použít jako vysokou stoličku, zatímco Classic lze použít jako lavici.

*Vystaveno ve spolupráci s Yamaha Corporation.