„Motorkářské“ novinky od Bridgestone. Pneumatiky Battlecross X10 a Battlecruise H50

Nová pneumatika Battlecross X10 zvládne všechny výzvy v písku

Motokrosová pneumatika testovaná profesionály je nyní k dispozici pro všechny jezdce!

Bridgestone završuje uvádění nové generace motokrosových pneumatik na trh představením pneumatiky Battlecross X10 do písečného terénu. X10 nabízí jezdcům ještě vyšší úroveň trakce, lepší samočisticí vlastnosti a snadnější ovladatelnost při bočním smyku na jakémkoli druhu písečného povrchu. Nová pneumatika byla vyvinuta a testována nejlepšími profesionálními jezdci v motokrosových závodech. V řadě pneumatik Battlecross pro široké vrstvy motokrosových jezdců nalézá uplatnění nový dezén. Bridgestone díky němu zpřístupňuje ještě vyšší výkony na písečných tratích všem jezdcům, od národních mistrů přes středně pokročilé jezdce až po začátečníky.

Battlecross X10 vykazuje v porovnání s předchůdcem M101/M102 výrazně vyšší trakci na písečném povrchu s mnohem lepší přilnavostí vzadu a vylepšenou stabilitou. S pneumatikou X10 je nyní kompletní nová generace řady pneumatik Battlecross, která zahrnuje již představené pneumatiky X20 pro měkký terén, X30 pro střední terén a X40 pro tvrdý terén.

Pro dosažení vyšší úrovně trakce je zásadní deformace bloků pneumatiky X10. Nový dezén s nově rozmístěnými nízkoprofilovými bloky má v prostřední oblasti nižší tuhost v podélném směru. Nižší tuhost umožňuje větší deformace bloků během odvalování, čímž v písku vzniká ještě výraznější hranový efekt. Nižší tuhost také vylepšuje samočisticí schopnosti, a tím zvyšuje přilnavost, protože ohýbáním povrchu pneumatiky se uvolňuje písek, který uvízl v mezerách mezi bloky.

Mohlo by vás zajímat:  Podmol Dakar nepojede

Fanoušci motokrosu na všech úrovních tak mají na výběr komplexní řadu motokrosových pneumatik, nabízejících vrcholné výkony ve všech podmínkách v Evropě. Pneumatika Battlecross X10 do písečného terénu bude nabízena v Evropě od dubna 2017, zpočátku v rozměrech 80/100-21 pro přední kolo a 100/90-19, resp. 110/90-19 pro zadní kolo.

Nová speciální pneumatika Battlecruise H50

Bridgestone zajistí maximální potěšení z jízdy na amerických motocyklech s vidlicovým dvouválcem

Je nepopiratelnou skutečností, že všichni majitelé amerických motocyklů s vidlicovým dvouválcem jsou až po uši zamilovaní do své „mašiny“. Způsob, jímž jezdí, její vzhled, zvuk, zpracování detailů… Jezdce na takovém motocyklu naplní jedinečný pocit, jakmile usedne do sedla, pod nímž všechno pracuje v dokonalém akordu. Bridgestone má pro tento pocit z jízdy na motocyklech s vidlicovým dvouválcem naprosté pochopení. Důkazem je nově vyvinutá pneumatika Battlecruise H50, jejímž jediným účelem je poskytovat jezdci absolutní potěšení od okamžiku, kdy usedne do sedla.

Díky přední pneumatice H50 jsou průjezdy zatáčkami s těžkým motocyklem, poháněným vidlicovým dvouválcem, velmi snadné. Pneumatika Battlecruise H50 má díky technologii U-EYE větší styčnou plochu s rovnoměrnějším rozložením tlaku. Tím je zaručena snadnější ovladatelnost a preciznější řízení při průjezdu zatáčkou. Testy společnosti Bridgestone na okruhu ukazují, že síly, působící na řídítka, jsou s pneumatikami Battlecruise H50 mnohem nižší než s porovnatelnými pneumatikami.

Jezdci na motocyklech s vidlicovým dvouválcem navíc mohou ujet s pneumatikou H50 mnohem více kilometrů. Cílem bylo poskytnout zákazníkům mnohem delší životnost, než je tomu u ostatních proslulých značek. Bridgestone za tím účelem zvětšil u zadní pneumatiky profil prostřední části běhounu mezi ramenními oblastmi a vyvinul novou směs běhounu. Posádka si během nekonečných kilometrů na dlouhých cestách může užívat skvělého komfortu s vynikajícím tlumením vibrací a pohlcováním rázů od nerovností. Pneumatika H50 dosahuje těchto vlastností díky optimalizované vertikální tuhosti přední pneumatiky, která umožňuje snadnou, plynulou jízdu.

Mohlo by vás zajímat:  Od října se opět mění povinné ručení. Změny se dotknou i motorek