Každý model je postaven na zakázku a na základě osobních specifikací osoby, která si ho objednala. Při čekání na hotový produkt mohou sledovat montážní proces osobně nebo na dálku. Řemeslné zpracování a italský styl jsou dvěma základy každého Moto Morini.
Standardní vybavení tohoto terénního motocyklu při jízdě po silnici zvyšuje bezpečnost například díky pneumatikám Metzeler Karoo 3 nebo motoru Bialbero CorsaCorta 1200, silnému dvouválci s elektronickým vstřikováním a s výkonem nad 100 koňských sil. Zatímco jádrem tohoto motocyklu stále zůstává dvouválec s objemem 1200 cm3, rám a brzdový systém jsou klíčové komponenty zajišťující šťastný návrat ze všech cest.
Motor Bialbero 1200 CorsaCorta s dvěma válci umístěnými do V v úhlu 87°, zkonstruovaný Francem Lambertinim, přivádí zpět k životu slavnou minulost značky Moto Morini. Objem válců 1187 cm3, čtyři ventily, kapalinou chlazený, blok motoru s klikovou skříní, dvě vačkové hřídele, hlavy z hliníkové slitiny s 10% křemíku – motor Bialbero 1200 CorsaCorta kombinuje některé typické znaky italských motorů s inovativními myšlenkami: např. smíšené řešení ventilového rozvodu, kdy jsou vačkové hřídele poháněné dvěma protilehlými řetězy, a ty pohání společná kliková hřídel, která prochází skrze V obou válců. Při jízdě se vskutku Bialbero 1200 CorsaCorta projevuje solidní a stálou silou motoru, a to i ve vysokých rychlostech, na rozdíl od všech ostatních dvouválců, které ve vysokých otáčkách trpí.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Celková délka | 2140 mm |
Maximální šířka | 850 mm |
Výška sedla | 840 mm |
Světlá výška | 180 mm |
Výška řidítek | 1160 mm |
Výška přední stupačky | 415 mm |
Výška zadní stupačky | 540 mm |
Úhel natočení řidítek | 32° doprava/doleva |
Hmotnost bez náplní | 200 kg |
Rám | Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek |
Rozvor | 1480 mm |
Úhel sklonu přední vidlice (Rake) | 26,5° |
Offset vidlice | 127 mm |
Přední brzda | Brembo |
Popis přední brzdy | Dvojité kotouče o průměru 298 mm, jeden brzdový třmen, 2 pístkový |
Zadní brzda | Brembo |
Popis zadní brzdy | 1 brzdový kotouč, 255 mm, plovoucí, 2 pístkový |
Přední pneumatika | 110/80 R 19 bezdušová |
Zadní pneumatika | 150/70 R 17 bezdušová |
Ráfky | Hliníkové |
Rozměr předního ráfku | MT 2,50″ x 19″ DOT |
Rozměr zadního ráfku | MT 4,25″ x 17″ DOT |
Pohon nápravy | Řetěz typu 525 (137ZRP) |
Finální převodový poměr | 17/40 |
Přístrojová deska | Otáčkoměr elektronicko-analogový a multifunkční LCD displej |
Přívod paliva | Elektronické vstřikování |
Motor | FMV912 |
Počet válců | 2 |
Rozmístění válců | Podélné, do V, svírají úhel 87° |
Počet dob | Čtyřdobý |
Pořadí zapalování | 0° vpředu, 270° vzadu |
Chlazení | Kapalinou |
Ventilový rozvod | Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz |
Počet ventilů na válec | 4 |
Vrtání x zdvih | 107 mm x 66 mm |
Zdvihový objem motoru | 1187 cm3 |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Výkon | 86 kW (117 HP) při 8500 ot./min |
Kroutící moment | 105 Nm při 7000 ot./min |
Vstřikování paliva | Elektronické vstřikování |
Průměr škrtící klapky | 54 mm |
Počet injektorů | 2 |
Volnoběžné otáčky | 1400 ot./min |
Startování | Elektrické |
Mazání | Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem |
Převodovka | S ozubenými koly, ve stálém záběru |
Počet rychlostí | 6 |
Primární pohon | S ozubenými koly |
Primární převodový poměr | 31/55 |
Spojka | Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová) |
Výfuk | Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, lambda sonda |
Emisní norma | Splňuje EURO 3 |
Přední vidlice | Obrácená vidlice Marzocchi |
Průměr vidlicové trubky | 50 mm |
Zdvih předního kola | 155 mm |
Zavěšení zadního kola | Jeden tlumič, laterální, nastavitelný |
Zdvih zadního kola | 165 mm |