KYMCO představuje sportovní cestovní skútr s Bluetooth konektivitou: Xciting S 400i ABS

Již na první pohled je jasné, co písmeno „S“ v názvu Xciting S 400i ABS znamená – sportovní cestovní skútr. Nový model Xciting S 400i ABS je nástupcem úspěšného modelu Xciting 400, který byl jmenován skútrem roku 2014. Kombinace silného a výkonného motoru, velmi agilního podvozku, který je i při vysokých rychlostech velice stabilní, a všestranný komfort včetně Bluetooth připojení je perfektním řešením pro každého, kdo do práce jezdí v ruchu městské dopravy, během víkendů ale hledá pohodlné uvolnění při delších vyjížďkách.

Xciting S 400i ABS nastavuje nové standardy v akceleraci a jízdních výkonech. Jeho špičkový motor s výkonem 26,5 kW/36,1 koní a 38,4 Nm točivého momentu oplývá dynamikou a stejně jako motorická jednotka svého předchůdce Xcitingu 400 je nejsilnější ve své třídě. Motor prodělal optimalizaci pro snížení vnitřních ztrát a při akceleraci nepolevuje ani až do maxima 7500 otáček za minutu. Xciting S 400i ABS tím dokáže obojí: pružnou akceleraci v pulzující městské dopravě, stejně jako rychlé a výkonné sprinty při vysokých rychlostech na dálnicích. Motor samozřejmě splňuje nový emisní standard Euro 4.

Xciting S 400i ABS je prvním skútrem, který je vybaven  homologovaným LED denním svícením. To výrazně zlepšuje viditelnost skútru v provozu a tím i bezpečnost řidiče. LED technologií jsou samozřejmě vybavena i potkávací a dálková světla dominující žraločí přídi a vysoce zvednuté zadní partii. Ve spojení s velmi sportovně-moderní kapotáží dodávají skútru dynamický a agresivní vzhled.

Mohlo by vás zajímat:  Honda CB750 Hornet pro rok 2025

Skútr je vybaven inovativním systémem Noodoe společnosti Kymco, prvním systémem na světě s připojením pomocí Bluetooth pro skútry. Spojuje skútr přes TFT displej se smartphonem: informuje například o nejbližší čerpací stanici, předpovědi počasí, oznamuje telefonní hovory nebo nejnovější aktualizace sociálních médií a zprávy od přátel a ukládá poslední parkovací místo skútru. Model Xciting S 400 nabízí také zcela novou navigaci Noodoe. Místo zbývajících metrů Noodoe ukazuje počet křižovatek nebo příčných ulic až do dalšího odbočení. Navigace je velmi jasná, zjednodušená a přehledně strukturovaná a uživatelské rozhraní je velmi intuitivní, takže jeden krátký pohled stačí na rychlé seznámení s trasou. Řidiči skútru tudíž nemusí neustále sledovat navigační displej – což znamená velké plus v oblasti bezpečnost

Lehká konstrukce modelu Xciting S 400 sleduje nejnovější trendy. Každá součást podvozku byla navržena s cílem dosáhnout maximální pevnosti při minimální hmotnosti. Základem podvozku je lehký a současně robustní dvojitý rám z ocelových trubek, který zajišťuje potřebnou tuhost při sportovní jízdě. Je osazen odlehčenými litými hliníkovými koly a moderními pneumatikami, které dále snižují hmotnost.

Kymco optimalizovalo mnoho detailů. Přední část nového sedadla byla navržena níže, tak aby řidič mohl snadno dosáhnout nohama na zem. Vzadu byly zvětšeny stupačky a opěrka pro spolujezdce pro lepší a pohodlnější sezení. Dělená sedačka výrazně usnadňuje přístup do úložného prostoru – sedlo řidiče lze samostatně otevřít pomocí spínače na řídítkách. Větrný štít lze snadno nastavit do pěti poloh, jednou rukou a bez pomoci nářadí.

Mohlo by vás zajímat:  Úsvit nové temnoty: Nová Yamaha MT-07

Xciting S 400i ABS je již nyní k dostání za 164 990 Kč v černé matné nebo stříbrné barvě.

Technická data KYMCO Xciting S 400i ABS:

Motor:čtyřtaktní jednoválec / OHC / 4ventilová technika / vstřikování paliva
Zvihový objem:400 ccm
Max. výkon:26,5 kW / při 7500 ot./min.  / 36,1 koní
Max. točivý moment:38,4 Nm při 6250 ot./min. 
Max. rychlost:140 km/h
Chlazeníkapalinou
Hmotnost provozní:213 kg
Hmotnost celková:378 kg
Převodovka:bezestupňový variátor
Pohon: Řemen s CVT
Spojka:odstředivá
Rozměry (d / š / v)2.190 mm / 800 mm / 1.389 – 1.433 mm
Výška sedla:810 mm
Rozvor:1570 mm
Ráfky:litá kola
Brzdy:Bosch 9.1 ABS-Systém, 2 brzdové kotouče + 1 kotouč
Odpružení vpředu:hydraulická teleskopická vidlice
Odpružení vzadu:2 tlumiče s pětinásobně seřiditelným předpětím pružin
Pneumatiky vpředu:120/70-15
Pneumatiky vzadu:150/70-14
Startér:elektrický

Spotřeba / emise:
EURO 4 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,4 l / CO2 emise 102 g/km
Objem nádrže (benzin):12,5 litrů