Nový model Z900RS SE, který dodá energii jednomu z nejoblíbenějších schémat Kawasaki po barvách ze sedmdesátých let, bude pro sezónu 2022 k dispozici v klasickém provedení „Yellow Ball“ původního modelu Super Four z roku 1972. Ačkoli je to nejzjevnější známka této nové variace na úžasně populární téma Z900RS, úpravy tím nekončí. Z900RS SE, opět připomínající typ tuningu, který prováděli nadšenci v minulosti, je standardně vybaven působivou řadou dalších vylepšení specifikací kvality včetně změn součástí odpružení a brzdění.
Model SE, který je snadným místem v zadní části stroje, je vybaven zadním tlumičem Öhlins S46 s nastavitelným předpětím. Díky hliníkovému tělu s jednovrstvou konstrukcí má velký píst ø46 mm a vnitřní vzduchové a plynové komory oddělené plovoucím pístem vynikající pocit přilnavosti a ovladatelnosti. A změny vpředu také proběhly s 41mm obrácenou přední vidlicí, která nejen září zlatými vnějšími trubkami, ale také vylepšuje standardní nastavení, aby vytvořila ideální rovnováhu mezi přední a zadní polohou a reakcí v celém rozsahu zdvihu odpružení.
Brzdění také zaznamenalo změnu s přijetím třmenu Brembo a balíku rotorů pro přední konec. Dvojité přední kotouče Brembo ø300 mm jsou uchyceny radiálními monoblokovými třmeny Brembo M4.32 obsluhovanými hlavním válcovým válcem Nissin s menším průměrem (až do ø17,5 mm od ø19,1 mm u standardního modelu) aktivujícím brzdný účinek prostřednictvím splétaných šňůr z nerezové oceli zajišťující vyšší brzdnou sílu a lineární postup při ovládání páky.
Kosmeticky se model Z900RS SE, který má na bočních krytech červeně vyvedená písmena „RS“ na bočních krytech, ještě více odlišuje pomocí černých alumitových bočních krytů chladiče a krytu FI a zlatých barevných více paprskových kol. „Třešničkou na dortu“ je samozřejmě takzvané schéma nátěru „Yellow Ball“, které táhne za srdce strunám oddaných fanoušků Z1 a legií nových jezdců přitahovaných stále rostoucí retro sportovní scénou, která se ochotně ponoří do desetiletí Kawasaki jedinečné dědictví Z.