FJR 1300 vždy platila za sportovnější variantu cestovních motorek. Model s označením AE je vybavený elektronicky nastavitelným systémem odpružení, obrácenou vidlicí a je je zárukou prvotřídní jízdy. Jeho nová šestistupňová převodovka zajišťuje rychlejší akceleraci a pohodlnější cestování vysokou rychlostí. Nejmodernější anti-hoppingová spojka (A&S) zaručuje hladší podřazování. Pokročilý systém odpružení umožní přizpůsobit výkon tak, aby vyhovoval požadavkům povrchu vozovky i zatížení. K dispozici jsou čtyři hlavní nastavení a tři nastavení tlumení, takže máte jistotu, že vám model FJR1300AE za všech okolností nabídne ty nejlepší možné jízdní vlastnosti.
Chytrými hlavami navržená kapotáž vždy ochrání před nepřízní počasí a elektricky výškově stavitelné plexi zpříjemní cestování. Pohon na zadní kolo zajišťuje bezúdržbový tichý kardan se sametovým záběrem. Samozřejmostí je také spousta elektronických vychytávek, které na dnešní moderní cestovní motorce nemohou chybět. Tento dynamický sportovně cestovní motocykl, opatřený předními a zadními světly LED doplněnými světly pro přisvěcování do zatáček, která reagují na úhel náklonu, vás dopraví do cíle v rekordním čase.
Zajímavé detaily
- Hliníkový rám sportovního typu pro pohotové ovládání
- Asistenční anti-hoppingová kluzná spojka pro hladké podřazování
- Modernizovaná zadní část s LED světly
- Plně nastavitelná přední část, kapotáž, sedadlo a řidítka
- Yamaha D-MODE pro měkčí nebo tvrdší výkon
- Systémy řízení trakce a tempomatu
- Systém hřídelového pohonu zadního kola pro ekologickou a tichou jízdu
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“281″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Motor
Typ motoru | kapalinou chlazený, 4taktní, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu |
Zdvihový objem | 1 298cc |
Vrtání x zdvih | 79,0mm x 66,2mm |
Kompresní poměr | 10,8 : 1 |
Maximální výkon | 107,5 kW (146,2PS) @ 8 000 rpm |
Limited power version | N/A |
Maximální točivý moment | 138,0 Nm (14,1 kg-m) @ 7 000 rpm |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová s vinutými pružinami |
Karburátor | Vstřikování paliva |
Systém zapalování | TCI |
Systém startování | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Koncový převod | Kardan |
Fuel consumption | 6,2 l/100km |
CO2 emission | 140 g/km |
Podvozek
Rám | Hliník, Tvar diamantu |
Systém předního odpružení | Upside-down telescopic fork, Ø 48 mm |
Přední zdvih | 135 mm |
Úhel sklonu | 26º |
Stopa | 109 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 125 mm |
Přední brzda | Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 320 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová, Ø 282 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatika | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Rozměry
Celková délka | 2 230 mm |
Celková šířka | 750 mm |
Celková výška | 1,325/1,455 mm |
Výška sedla | 805/825 mm |
Rozvor kol | 1 545 mm |
Minimální světlá výška | 125 mm |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 292 kg |
Kapacita palivové nádrže | 25 Litry |
Kapacita olejové nádrže | 4,9 litry |