Co kdyby se opravdový supersport změnil v naháče? To je velmi zajímavá otázka, kterou si položili i v Officine GP Design a rozhodli se to zkusit. Ke svému pokusu si nevzali nic obyčejnějšího než Ducati Panigale V4.
Při stavbě bylo potřeba předělat spoustu věcí, včetně motoru, který byl usazen do hliníkového rámu. Jiné je samozřejmě i přední světlomet, jehož dárcem je Ducati XDiavel. Vyměněna byla i kola, která jsou nově vyplétaná. V Itálii se tedy rozhodli vyrobit motorku, která by se mohla líbit nejednomu řidiči. A to se podle mého názoru povedlo. Jistě i proto, že Italové mají velmi dobrý vkus a cit na design. Výsledek tak možná vypadá lépe než výchozí motorka, co říkáte?
Na motor se v Officine GP Design detailněji nepodívali. To je stále sériový sériový 1,1litrový vidlicový čtyřválec z moderních lehkých materiálů, jakými jsou hořčík a další slitiny používané v závodním světě. I díky tomu váží motor jen 64,5 kg, což je jen o 2 kg víc než dvouválec Superquadro o objemu 1 285 cm³, který měl předchůdce Ducati Panigale 1299. Výkon 214 koní je jistě i tak dostatečný.
Mimochodem i v Ducati prý na podzim plánují představení nekapotované verze Panigale V4. Nechme se překvapit.