Na výstavě Intermot 2016 v Německu jsou k vidění nové modely pro rok 2017. A čeho se například v příštím roce dočkáme?
BMW S 1000 RR pro rok 2017 nabízí řadový čtyřválec s objemem 999 cm³ s výkonem 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a točivý moment činí 113 Nm při 10 500 ot./min, který plní emisní standardy EU4. Standardem je trojice jízdních režimů „Rain“, „Sport“ a „Race“, doplněná částečně integrálním závodním ABS (Race ABS). Novinkou výbavy je funkce Dynamic Traction Control (DTC) se senzorem náklonu a možností jemného nastavení +/- v sedmi stupních. S 1000 RR bude standardně jednomístným strojem s krytem sedla spolujezdce.
BMW S1000 R přichází s řadovým čtyřválcem s objemem 999 cm³ nyní plní emisní normy EU4 a disponuje výkonem zvětšeným na 121 kW/165 k při 11 000 ot./min (dříve: 118 kW/160 k při 11 000 ot./min). Mezi zdokonalení motoru patří především optimalizovaný zvuk sání a výfuku s novým HP titanovým tlumičem výfuku. Novinkou jsou nová HP kovaná kola, která přinášejí ve srovnání s koly standardními snížení hmotnosti o 2,4 kg.
BMW S 1000 XR se může pochlubit měkčími izolační prvky na řídítkách efektivněji filtrujícími i velmi jemné vibrace. Při vyjížďkách i prázdninových cestách jezdci ocení zvětšení maximální celkové hmotnosti o 10 kg z 434 na 444 kg. Tento nárůst znamená o 10 kg zvýšenou užitečnou hmotnost.
Pro mnoho motocyklových fanoušků znamená méně velmi často více, což je důvod, proč hledají puristické stroje, které jasně a autenticky splňují tyto požadavky. BMW Motorrad tento trend zachytilo s modelem R nineT, který se od roku 2013 těší značné popularitě a úspěchu. I to byl důvod, proč tým BMW Motorrad vyvinul R nineT Scrambler – další fascinující motocykl s klasickým designem, který zaznamenal velmi kladné přijetí.
BMW R nineT Racer a R nineT Pure. Oba nové modely série BMW Heritage jsou vybavené výkonným vodou/olejem chlazeným motorem boxer s objemem 1170 cm³, výkonem 81 kW/110 k a šestistupňovou převodovkou. Motory plní emisní normu EU4. Výfukový systém z nerezové oceli.
BMW K 1600 GT – výkon 6válce a luxusní komfort pro dynamické cestování na nejvyšší úrovni. Motocykl je nyní standardně vybaven adaptivními tlumiči Dynamic ESA s možnostmi nastavení „Road“ a „Dynamic“. Model příštího roku má přepracované boční panely a současně zvětšené větrné deflektory, což dále zlepšuje ochranu před větrem a počasím. echybí asistent couvání a Shift Assistant Pro pro řazení bez spojky nebo třeba funkce tísňového volání E-Call.