Nové modely Aprilia a Moto Guzzi na výstavě motocyklů EICMA 2019 v Miláně

Koncern Piaggio představuje nové motocykly. S napětím očekávané nové modely jsou vystavovány v rozsáhlé expozici koncernu Piaggio s plochou 1800 metrů čtverečních na 77. ročníku tradiční mezinárodní výstavy motocyklů EICMA na milánském výstavišti.

Aprilia vystavuje s napětím očekávaný model RS 660 a od něj odvozený koncept „naháče“ Tuono 660. Také modelová řada V4 byla modernizována nepřekonatelnými modely RSV4 1100 Factory a Tuono V4 1100 Factory. Moto Guzzi nabízí model V85 TT Travel s vynikající výbavou a dvě nové verze úspěšné.

Aprilia RS 660

Pro značku Aprilia začíná na výstavě EICMA 2019 nová éra.

Na zcela novém technickém základě, definovaném motorem „660 parallel twin“, vznikla nová generace ještě lehčích a výkonnějších motocyklů s náročným designem. Jedná se o návrat ke středně velkým motorům, které využívají přednosti elektronických systémů a technologií závodního oddělení Aprilia Racing. Jezdci si tak znovu mohou užívat radost a potěšení z jízdy i v každodenním provozu.

Prvním zástupcem této nové generace je Aprilia RS 660, která přichází s novým konceptem sportovnosti, založeným na prvotřídní technice a vysokém výkonu, který však není přemrštěný, aby mohl jezdec znovu objevovat potěšení z dynamické jízdy i na silnicích. Tento sportovní motocykl je díky tomu vhodný pro všechny jezdce, od nichž nevyžaduje mimořádné zkušenosti, ani dovednosti. Inovativní koncept, na němž je tento projekt založen, se zrcadlí ve vynikajícím poměru hmotnosti a výkonu, který je u modelu RS 660 169 kg ku 100 k. Tím je zaručena nejvyšší úroveň radosti z jízdy v každodenním provozu, zároveň však nový model uspokojí i sportovní ambice. I po technické stránce se jedná o jedinečný motocykl. Nový rám a kyvná vidlice z lehkého hliníku jsou doplněny novým paralelním dvouválcem o vysokém výkonu. Elektronické řízení, převzaté z nepřekonatelného modelu RSV4, představuje prvenství v této třídě. Jeho součástí je elektronické ovládání škrticích klapek („ride-by-wire“) a platforma s šesti osami setrvačnosti, která umožňuje optimalizovat činnost elektronicky řízených asistenčních systémů APRC. Motocykl nabízí pět jízdních režimů. Variabilní nastavení elektronicky řízených systémů zvyšují úroveň bezpečnosti a jízdní dynamiky při jízdě v každodenním provozu, při dynamické jízdě na silnicích a v limitních situacích na závodním okruhu. RS ​​660 se kromě toho vyznačuje mimořádně pokrokovou aerodynamikou. Stabilitu ve vysokých rychlostech optimalizuje a jezdce i spolujezdce před tlakem vzduchu chrání speciální dvojitá kapotáž s aerodynamickou funkcí.

Mohlo by vás zajímat:  BMW Motorrad představuje BMW CE 02 x VAGABUND

Aprilia Tuono 660 Concept

Tuono 660 Concept je ztělesněním nového konceptu sportovní mnohostrannosti, který Aprilia zavádí s novou rodinou motocyklů, u níž je základem konstrukce nový dvouválcový motor 660 cm³. Jeho výkon ve studii Tuono 660 Concept je 95 k.

Jedinečný motocykl poskytuje maximální potěšení z jízdy v každodenním provozu i při sportovním nasazení, ale také skvělé výkony pro všechny jezdce, vytříbený podvozek a prémiovou výbavu, jež nově definuje sportovní charakter. V souladu s tradicemi značky Aprilia vznikl z modelu RS 660 „naháč“, motocykl bez kapotáže, který se vyznačuje stejnou technikou a bezkonkurenčně suverénním podvozkem. Současně je však vyšší polohou sedla a širokými řídítky koncipován především pro silniční provoz. Ve své třídě se jedná o jedinečný projekt. Šarmantní a lehký dvouválec se středně velkým zdvihovým objemem a extrémně vyspělou technikou poskytuje nejvyšší výkony pro extrémní potěšení z jízdy, vyplývající z vynikajícího poměru hmotnosti a výkonu. Tuono 660 Concept je neodolatelnou nabídkou pro nováčky v motocyklovém světě. K dispozici bude také verze o výkonu 34 kW, jež je vhodná pro začátečníky i mladé jezdce, kteří hledají vysokovýkonný motocykl bez kapotáže, s vysokým emocionálním nábojem, pro potěšení z každodenních jízd na silnici i pro příležitostné jízdy na závodních okruzích v souladu s tradicí modelů Tuono.

Aprilia RSV4 1100 Factory

Díky novému, velmi vyspělému, poloaktivnímu podvozku je nejrychlejší, nejvýkonnější a nejlehčí RSV4 na závodním okruhu ještě efektivnější a umožňuje jízdu i na silnicích. Řídicí jednotka podvozku Öhlins Smart EC 2.0 ovládá všechny elektronicky řízené systémy motocyklu a dokáže rozpoznat všechny jízdní situace, jimž přizpůsobuje nastavení hydraulické vidlice, tlumičů a tlumiče řízení na základě speciálního algoritmu, vyvinutého ve spolupráci společností Öhlins a Aprilia. Základem modelu Aprilia RSV4 je čtyřválec s válci do V/65° a neuvěřitelným nejvyšším výkonem 217 k, který je u standardního sportovního motocyklu nevídaný. Zcela nastavitelný podvozek pochází z dynastie závodních motocyklů, ověnčených 18 tituly a 143 vítězstvími ve Velkých cenách ve třídě 250 cm3. Motor a podvozek doplňují nejmodernější systémy elektronického řízení motoru a jeho dynamiky. Aprilia byla první značkou, která začala standardně nabízet elektronicky řízené ovládání škrticích klapek s různými jízdními režimy (Multimap Ride-by-Wire) a především patentovanou platformu APRC pro řízení jízdní dynamiky. Také aerodynamika je velmi precizní díky dílům kapotáže z uhlíkového kompozitu, které byly odvozeny z prototypu Aprilia Racing RS-GP.

Mohlo by vás zajímat:  Nová generace supersportů: 2025 Yamaha R9

Aprilia Tuono V4 1100 Factory

Tuono V4 1100 Factory je nejexkluzivnější verzí modelové řady Tuono, která se obrací na extrémně náročné publikum a je vybavena komponenty, pocházejícími většinou ze superbiku Aprilia RSV4. Verze Factory má nyní řadu detailů z uhlíkových kompozitů (přední blatník, víčko palivové nádrže a boční díly). Tento ušlechtilý materiál je nejen lehký a odolný, ale vyznačuje se také nejvyšší kvalitou zpracování. Aprilia Tuono V4 1100 Factory standardně nabízí aktuálně nejpokrokovější a nejefektivnější systém odpružení s nejnovější technologií výrobce Öhlins, která byla vyvinuta v úzké spolupráci s inženýry značky Aprilia. Speciální technologie poloaktivního systému odpružení Smart EC 2.0 umožňuje snadné změny nastavení vidlice a tlumičů. Jezdec si může tlačítky na řídítkách vybrat poloaktivní nebo manuální režim. Standardní elektronická výbava je velmi rozsáhlá a zahrnuje mimo jiné systém Cornering ABS i soubor pokrokových elektronicky řízených funkcí APRC. Ohromující motor Aprilia V4 poskytuje nejvyšší výkon 175 k a maximální točivý moment 121 N.m, tedy výkonové parametry na vrcholu ve svém segmentu. Tento motor je zárukou emocionálních zážitků na silnicích i závodních okruzích.

Moto Guzzi V85 TT Travel

Po mimořádném úspěchu modelu V85 TT, prvního klasického cestovního endura, které dokázalo jezdce na motocyklech nadchnout svým vytříbeným a pozoruhodným klasickým stylem v kombinaci s nejmodernější technikou, představuje Moto Guzzi cestovní verzi Travel s opravdu ohromující výbavou. Standardně se dodává mimo jiné vyšší cestovní čelní štít, dvojice bočních kufrů s velkým objemem, sada vyhřívaných rukojetí, dvojice přídavných světlometů LED a multimediální platforma Moto Guzzi MIA, jejímž prostřednictvím lze k vozidlu připojit chytrý telefon a rozšířit funkčnost přístrojového panelu. Exkluzivně pro model V85 TT Travel byl namíchán barevný odstín Sabbia Namib.

Moto Guzzi V7 III Stone S

Moto Guzzi V7 III Stone S debutuje na výstavě motocyklů EICMA 2019 jako ještě sportovnější a vytříbenější interpretace bestselleru z Mandella. Moto Guzzi V7 III Stone S je jediným členem modelové řady V7 III pro rok 2020, který bude vyroben v limitovaném počtu pouhých 750 číslovaných exemplářů.

Pro nový model Moto Guzzi V7 III Stone S je charakteristická nejen palivová nádrž s krásnou, saténově chromovanou povrchovou úpravou, která je nahoře ozdobena popruhy z černé kůže, ale také světlomety LED, jejich umístění, poloha přístrojů a kratší zadní blatník. To vše propůjčuje verzi Stone S, společně s neobvyklými zpětnými zrcátky na koncích řídítek, razantní a dynamický profil.

Mohlo by vás zajímat:  Závěr sezony OPEN MČR Supermoto ovládl opět suverénní Sitnianský

Sportovní atmosféru vytváří také řada červených detailů, mezi něž patří nezbytní orlové na obou stranách palivové nádrže, pružiny a přitažlivé červené prošívání, které zdobí speciální sedlo čalouněné Alcantarou s hydrofobní povrchovou úpravou. Součástí výbavy je také uzamykatelné víčko palivové nádrže z eloxovaného hliníku a boční panely z hliníku se speciálním logem.

Dokonce i mechanické části byly zdokonaleny. Skříň škrticích klapek je vyrobena z eloxovaného hliníku a hlavy válců jsou opatřeny obráběnými chladicími žebry.

Moto Guzzi V7 III Stone S představuje jako novinku také vysokovýkonné pneumatiky Dunlop Arrowmax Streetsmart, které umocňují dynamické vlastnosti motocyklu s logem orla.

Moto Guzzi V7 III Racer slaví 10leté jubileum

Model Moto Guzzi V7 Racer, který oslavil premiéru v roce 2010, byl vždy nejsportovnější verzí řady V7. Model V7 III Racer oslaví své desetileté jubileum v modernizované podobě, která navazuje na bohaté tradice.

Nová verze modelu V7 III Racer se od předchůdce výrazně odlišuje přední partií s nápadným novým čelním štítem, jenž je nejautentičtějším ztělesněním stylu „cafè racer“. Kapotáž je zdobena speciálními červenými grafickými prvky, což platí i pro čalounění sedla, a doplněna detailem „10th Anniversary“ na oslavu výročí. Jubilejní model je vybaven novým světlometem LED, zadní svítilnou LED a ukazateli směru LED. Modernější a dynamičtější vzhled je umocněn zašpičatělým, aerodynamicky tvarovaným zadním blatníkem a neobvyklými zpětnými zrcátky na koncích řídítek.

Mnoho stylistických prvků odkazuje na předchozí verze „café raceru“ z Mandella, které připomínají jeho desetiletou historii. Palivová nádrž se vrací ke krásné, leskle chromované povrchové úpravě, jíž se vyznačoval původní model z roku 2010, zatímco další markantní znaky modelu V7 Racer se znovu objevují na bočních štítcích pro startovní číslo: závodní jezdec V7 II nebo Nr. 7 a trojbarevná vlajka s červeným okrajem.

V7 III Racer 10th Anniversary bude jako vždy vyroben v číslované edici a používá nové pneumatiky Dunlop Arrowmax Streetsmart s vyšší úrovní provozních vlastností, která umožňuje jezdci maximálně si užívat dynamiku „café raceru“ z Mandella.