Nový Stradale 800 kombinuje zkušenosti MV Agusta z různých typů modelů a nabízí tak originální přístup k ježdění. Pro Stradale 800 byl speciálně vyvinut nový podvozek. Rozvor byl prodloužen o 30 mm na hodnotu 1460 mm a to díky prodloužení jednostranné kyvné vidlice, což zlepšuje trakci zadního kola. Nová jízdní pozice a sedlo nižší o 10 mm (870 mm). Tyto úpravy zlepšují ovladatelnost, pozici a pohodlí jezdce na motocyklu. Stradale 800 je vybaven ochranným plexisklem, které lze přenastavit jednou rukou. Palivová nádrž je nyní větší a s jejími 16 l (+ 4 litry rezervy), spolu s vynikajícím úsporným motorem, Vám zajistí velké množství najetých kilometrů bez tankování. Stradale 800 je vybavený hydraulickou spojkou. Standardním vybavením motocyklu jsou dva boční kufry navržené tak, aby splynuly se Stradale 800. Jsou funkčním, ale i bezpečnostním doplňkem motocyklu, protože jsou v nich integrováné směrové blikače a světa. 3-válcový řadový motor o objemu 798 ccm, byl vyvinut speciálně pro tento model: Maximální výkon 115 koní při 11000 ot./min. a krouticí moment 78,5 Nm při 9000 ot./min., Vám zajistí pružnost s vynikající akceleraci. Exkluzivní řešení je také v protisměrně rotující klikové hřídel, což snižuje setrvačnost motocyklu při změně směr a přispívá tím k agilnější, potěšující jízdě. Motocykl je vybaven novou ABS jednotkou Bosch 9 Plus a systémem RLM (zabraňuje zvedání zadního kola). Standardem je také EAS 2.0, MV Agusta jako první na světě použila tuto technologii v sériově vyráběném motocyklu. Nový quickshifter umožňuje jezdci řadit rychlostní stupně nahoru a dolů bez použití spojky.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“394″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Parametry:
Motor | Tříválec, 12 ventilů, DOHC |
Objem válců | 798 ccm |
Výkon | 84,5 kW (115 koní) při 11000 ot./min., 78,5 Nm při 9000 ot./min. |
Maximální rychlost | 214 km/h |
Hmotnost | 181 kg – suchá hmotnost |
Objem nádrže | 16,0 L |
Přední vidlice | Marzocchi (UPSIDE-DOWN) Ø 43 mm, zdvih 150 mm |
Zadní tlumič | Mono shock SACHS, zdvih 150 mm |
Přední brzdy | BREMBO radiální se 4 písty Ø 32 mm | ABS Bosch 9 Plus s RLM |
Zadní brzdy | BREMBO se 2 písty Ø 34 mm | ABS Bosch 9 Plus s RLM |
Ráfky | 3,5″ x 17″, hliníková slitina, 5,5″ x 17″, hliníková slitina |
Pneumatiky | 120/70 – ZR 17 M / C (58 W), 180/55 – ZR 17 M / C (73 W) |
Barva | Pearl White/Sand Metallic Grey ; Red/Silver ; Bronze Metallic/Pearl White |
Servis | Olejový servis: 6000 km / 12 měsíců | Ventilový servis: 12000 km |