Odkaz na slavného předchůdce je zřejmý – chromové ráfky s drátěným výpletem, palivová nádrž s chromem na bocích, velké pohodlné sedlo, zadní blatník s výrazným světlem, široká zakřivená řidítka ve stylu „bullhorn“ či výrazné držáky pro spolujezdce.
Motor je podélně uložený MOTO GUZZI „Quattrovalvole“ V2 90° čtyřtaktní o objemu 1 380 ccm s maximálním výkonem 71 kW/96 koní při 6 500ot./min a s točivým momentem 120 Nm při 2 750ot./min.
Celkově nižší stavba motocyklu je zajištěna díky novým 16-ti palcovým vyplétaným ráfkům obutým do výrazných pneumatik s vyšším profilem a bílými boky. Dvojitý kolébkový rám vychází z koncepce rámů sportovních strojů. Díky velmi nízkému sedlu, úhlu masivní přední vidlice 32° a stopě 155 mm umožňuje v této kategorii excelentní ovladatelnost a motocykl je přívětivý pro jezdce všech velikostí.
O bezpečnost se zde starají radiální třmeny BREMBO s dvěma kotouči průměru 320 mm vpředu s radiálními třmeny, vzadu je kotouč o průměru 282 mm. Nechybí ani dvoukanálový systém ABS od Continentalu a třístupňová vypínatelná kontrola trakce MGCT.
Díky elektronické kontrole plynu Ride-By-Wire má jezdec na výběr mezi třemi palivovými mapami SPORT-TOURING-RAIN, které se přepínají při nastartovaném motoru, startérovým tlačítkem a to i při jízdě :
- sportovní režim dává okamžitý agresivní výkon;
- turistický zas hladší akci při uvolněné jízdě;
- dešťový vám přijde vhod při extrémně kluzkém povrchu
Kontrola trakce a dvoukanálové ABS jsou navzájem nezávisle vypínatelné. Jezdec může úroveň trakce měnit ve třech stupních nastavení nebo zcela deaktivovat. Motocykl tak umožňuje plně využít výkon stroje a přilnavost pneumatik pro maximální potěšení z jízdy i méně zkušeným jezdcům. A nechybí ani nepostradatelný pomocník při přesunech po dálnici – tempomat, který si při deaktivaci si pamatuje poslední zvolenou rychlost motocyklu.
Přístrojová deska Matric s kombinací analogového a digitálního displeje zpracovává údaje přes CAN linky a ukládá do paměti. Ultra kompaktní přístroje vynikají lehkostí a moderním designem. Všechny funkce jsou volitelné ovladačem umístěným na řidítkách. Na přístrojové desce najdete všechny důležité informace: okamžitou rychlost, otáčky, hodiny, dva denní tripy (průměrná a maximální rychlost, doba jízdy, průměrnou a maximální spotřebu), dobíjení a volbu intenzity podsvícení. Vcelku objemná 21-litrová nádrž umožňuje dojezd až 300 km.
Technické údaje | ||
MOTOR | MOTO GUZZI „Quattrovalvole“ V2 90° 4-taktní, podélně uložený, chlazený vzduchem, olejový chladič, SOHC-4 ventily na válec, kombinovaný rozvod: řetěz–zdvihátka–paralelní vahadla EURO 3 | |
PALIVO | natural 95 | |
VRTÁNÍ x ZDVIH | 104 x 81.2 mm | |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 1380 cm³ | |
KOMPRESNÍ POMĚR | 10.5 : 1 | |
MAXIMÁLNÍ VÝKON | 71 kW (96 k) při 6.500 ot/min | |
MAXIMÁLNÍ MOMENT | 120 Nm při 2.750 ot/min | |
MANAGEMENT | integrální řídící systém, řídící jednotka Magneti Marelli IAW7SM, samostatné škrtící klapky 2x 52 mm, integrované elektronické vstřikování a digitální zapalování, dvě svíčky na válec, vstřikovače Magneti Marelli IWP 243 management „Ride-by-Wire Multimap“, volitelné charakteristiky motoru SPORT-TOURING-RAIN | |
MAZÁNÍ | zásoba oleje v motoru | |
STARTOVÁNÍ | elektrický startér | |
ALTERNÁTOR | 550W při 6.000 ot/min | |
VÝFUKOVÝ SYSTÉM | systém 2-2, dvě koncovky s třícestným katalizátorem, lambda sonda, EURO 3 | |
SPOJKA | suchá jednokotoučová s anti-vibračními pružinami a hydraulickým ovládáním | |
PRIMÁRNÍ PŘEVOD | 26/35 (1: 1,346) | |
PŘEVODOVKA, 6-ti rychlostní, převodové poměry | 1° | 17/38 (1 : 2.235) |
2° | 20/34 (1 : 1.700) | |
3° | 23/31 (1 : 1.348) | |
4° | 26/29 (1 : 1.115) | |
5° | 31/30 (1 : 0.968) | |
6° | 30/24 (1 : 0.8) | |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD | kardan, převodový poměr 10/36 (1: 3.6) | |
RÁM | dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek vychází z koncepce rámů sportovních strojů. Elasticko-kinetické zavěšení motoru pro snížení vibrací. | |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | konvenční vidlice, průměr 46 mm, zdvih kola 120 mm | |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | dvojice kompletně nastavitelných tlumičů. Zdvih 120mm. | |
BRZDY | přední | 2 lehké ocelové plovoucí kotouče 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny BREMBO, oplétané brzdové hadice |
zadní | lehký ocelový pevný kotouč 282 mm, 2-pístkový třmen, oplétaná brzdová hadice | |
ABS | dvoukanálový systém Continental s možnosti deaktivace | |
KONTROLA TRAKCE | systém MGTC (MotoGuzzi Traction Control) bez možnosti samostatné deaktivace, propojen se systémy ABS a Ride-by-Wire, 3 stupně nastavení, funkce kalibrace průměru zadního kola dle použité pneumatiky | |
KOLA- ráfky z lehké slitiny | přední | 3,50 x 18″ |
zadní | 6,00 x 16″ | |
PNEUMATIKY- radiální, bezdušové | přední | 130/70 R 18 |
zadní | 200/60 R 16 | |
ROZMĚRY, HMOSTNOSTI, OBJEMY | délka | 2.445 mm |
šířka | 940 mm (řidítka) | |
výška | 1.180 mm (přístrojová deska) | |
rozvor | 1.685 mm | |
výška sedla | 724 mm | |
stopa řízení | 155 mm | |
úhel řízení | 32° | |
suchá hmotnost | 300 kg | |
provozní hmotnost | 318 kg | |
palivová nádrž | 20,5 ltr. |