Kawasaki Z H2 SE má 200koňový motor s přeplňováním kompresorem

2021-Kawasaki_Z_H2_SE- (7)

Kawasaki Z H2 je působivý stroj, který dokázal ohromit už při svém uvedení na začátku roku 2020 na dráze Las Vegas Motor Speedway. V letošním roce se můžeme těšit na vylepšený model Kawasaki Z H2 SE, který dostane ještě výkonnější motor.

Se svým jedinečným barevným a grafickým vzhledem dělá Kawasaki Z H2 SE to, co se v této době zdálo nemožné a dodává konceptu Z H2 ještě více emocí. Verze SE, která již není jen nějaký základní stroj, přidává další klíčové vlastnosti, které ospravedlňují tvrzení, že je Z H2 SE králem kategorie Supernaked.

Mohlo by vás zajímat:  Jak zazimovat sezónně užívané motory

Příhradový trubkový rám zůstává spolu s jedinečně vyladěným, silným přeplňovaným motorem, který již získal ve světě velmi mnoho uznání. A i když se zdá, že je motocykl jednoduchý a vybavený jen tím nejnutnějším, Z H2 SE se může pochlubit úžasnou řadou elektronických pomůcek pro jezdce, včetně elektronického tempomatu, integrovaných jízdních režimů (propojujících sportovní trakci K-TRCS), režimů výkonu, kontroly rozjezdu, volitelné jízdní režimy, rychlý oboustranný quickshifter (nahoru / dolů), funkce řízení zatáčení a inteligentní protiblokovací brzdový systém, který používá třmeny Brembo Stylema s neuvěřitelnou brzdnou silou.

A zatímco obrovský točivý moment řadové čtyřválce o objemu 998 ccm přináší jeho mocný zátah do středu pozornosti, cesta po běžné silnici bude nyní ještě hladší a klidnější, protože Z H2 SE má elektronicky tlumenou vidlici Showa SFF-CA (kazetovou) o průměru 43 mm a vysoce kvalitní zadní tlumič BFRC lite s technologií Showa Skyhook. S reakční dobou 1 milisekunda Skyhook elektronicky upravuje tlumení a pružení tak, aby to vyhovovalo rychlosti motocyklu a rychlosti zdvihu zavěšení kol s úmyslem udržet rám motocyklu a tedy i jezdce v konstantní poloze, zatímco kola a zavěšení kol sledují poklesy a odchylky na povrchu vozovky. Bere v úvahu také zpomalení, které umožňuje zvládnout sklon, který nastává při tvrdém brzdění.

Dodejme k tomu ještě, že se tento dravec ve stylu Sugomi nemusí v noci pohybovat mezi stíny, protože ho osvětluje balíček s LED osvětlením, zatímco jezdec se může soustředit na čtení panelu přístrojů s TFT displayem, který je také vybaven technologií Bluetooth umožňující připojení k chytrému telefonu pro ovládání různých funkcí s použitím aplikace Kawasaki Rideology. S tolika výjimečnými vlastnostmi – a tak charakteristickým nejmodernějším technickým vybavením Kawasaki – není divu, že Z H2 SE zdobí exkluzivní znak KHI „River Mark“.

Mohlo by vás zajímat:  Nová sezóna Z900 přináší pastvu pro smysly

Je toho velká spousta co má Z H2 navíc a je to opravdový útok na Vaše smysly, takže je příjemné vidět, že k vytvoření dokonalého obrazu o modelu 2021 Z H2 SE si nestačí vzpomenout jen na jedno slovo – Supercharge!

Technické údaje:

Motor

  • Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
  • Zdvihový objem: 998 cm³
  • Vrtání x zdvih: 76 x 55 mm
  • Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
  • Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø38 mm x 4 s oválnými škrticími klapkami
  • Způsob startování: Elektrický

Výkon & Převodovka

  • Maximální výkon: 147,1 kW/200 koní při 11 000 ot./min
  • Maximální točivý moment: 137 Nm při 8500 ot./min
  • CO2 emise: 139 g/km
  • Převodovka: 6 rychlostí
  • Převodový stupeň 1.: 3.077 (40/13)
  • Převodový stupeň 2.: 2.471 (42/17)
  • Převodový stupeň 3.: 2.045 (45/22)
  • Převodový stupeň 4.: 1.727 (38/22)
  • Převodový stupeň 5.: 1.524 (32/21)
  • Převodový stupeň 6.: 1.348 (31/23)
  • Sekundární převodový poměr: 2.556 (46/18)
  • Spojka: Mokrá lamela, manuální

Brzdy & Odpružení

  • Brzdy, přední: Poloplovoucí 300 mm kotouče. Čtyřpístkový radiální třmen, monoblok.
  • Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
  • Odpružení, přední: 41 mm obrácená vidlice s plynulou regulací komprese, odskoku a nastavitelným předpětím pružiny
  • Odpružení, zadní: Horizontální Back-link, plynový, s plynulým nastavením odskoku a externě nastavitelným předpětí pružiny

Dimensions Rám & Rozměry

  • Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
  • Zdvih předního kola: 120 mm
  • Zdvih zadního kola: 134 mm
  • Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
  • Pneumatika, zadní: 190/55ZR17M/C (75W)
  • Rozvor: 1455 mm
  • Objem palivové nádrže: 19 litrů
  • Výška sedadla: 830 mm
  • Pohotovostní hmotnost: 235 kg