Není lepší způsob, jak děti uvést do světa motocyklů, než CRF50F. Tento stroj je vybaven zábavným, avšak spolehlivým vzduchem chlazeným čtyřtaktním motorem o objemu 49 cm3 s automatickou spojkou. Pro rok 2022 tento model získal novou grafiku, která jej neomylně řadí k větším modelům CRF250R a CRF450R.
Díky uspořádání navrženému pro děti a nízko položenému sedlu se začínající jezdci nemusí CRF50F obávat. Ocelový rám a vyztužené kyvné rameno nabízejí vynikající rovnováhu pevnosti a ovladatelnosti. Inverzní teleskopická vidlice se zdvihem 9,4 cm dodává mladému jezdci jistotu, v čemž jí sekunduje i centrální zadní tlumič. Výsledkem je zábavná a předvídatelná ovladatelnost. Úrovně odpružení a tlumení byly navrženy s důrazem na optimální komfort a pohlcování rázů. Kola o rozměru 10 x 2,5 palce s náboji z hliníkové slitiny jsou vypletena 28 dráty a jsou obuta do širokých terénních pneumatik, jež zajišťují vynikající manévrovatelnost a hladkou jízdu. Bubnové brzdy na předním i zadním kole zajišťují dostatek brzdného výkonu.
CRF50F se hrdě hlásí ke svému rodokmenu. S kapotáží inspirovanou modelem CRF450R, úzkým (11 cm) a nízko položeným (548 mm) sedlem a se štíhlou palivovou nádrží tento motocykl nabízí vynikající komfort a mobilitu širokému spektru mladých jezdců. Motokrosová řídítka jsou uprostřed opatřena měkkým ochranným prvkem a kvalitními rukojeťmi, které zlepšují kontrolu nad strojem. Sklopné vroubkované stupačky nabízejí bezpečnou oporu i v blátivém terénu, plastové blatníky jsou pevné a odolné. Pro rok 2022 je model CRF50F dostupný v novém výrazně červeném provedení s výraznou grafikou, která odkazuje na rodokmen terénních strojů Honda.
Čtyřtaktní SOHC motor o objemu 49 cm3 u CRF50F nabízí hladký a snadno využitelný výkon. Vrtání a zdvih jsou nastaveny na 39 x 41,4 mm, zatímco kompresní poměr 10 : 1 je zárukou dobrých výkonů a snadného startování pomocí nožní páky. 11mm pístový karburátor poskytuje jezdci výbornou odezvu a reakci na plyn v celém rozmezí otáček, zatímco nízká spotřeba paliva je zárukou více zábavy na každou nádrž. Nastavitelný omezovač plynu přispívá k vyšší bezpečnosti jízdy a uzavřený systém odvětrávání klikové skříně chrání motorový olej před kontaminací. CD zapalování je bezúdržbové a motor je pro maximální odolnost vybaven automatickým napínáním vačkového řetězu. Stálý převod je zajištěn odolným řetězem, který je spolehlivý a nenáročný na údržbu. Vzduchový filtr je snadno přístupný a omyvatelný. CRF50F nabízí hladké řazení třístupňové převodovky a jednoduše ovladatelnou automatickou spojku. Ke klidné mysli přispívá také zapalování s klíčem a tichý a efektivní výfuk.
MOTOR | |
Typ | Vzduchem chlazený, dvouventilový, čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Zdvihový objem | 49 cm3 |
Vrtání x zdvih | 39,0 x 41,4 mm |
Kompresní poměr | 10,0 : 1 |
PALIVOVÝ SYSTÉM | |
Karburace | 11pístový karburátor |
Objem palivové nádrže | 4,1 l (včetně rezervy) |
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA | |
Startování | Startovací páka |
HNACÍ ÚSTROJÍ | |
Typ spojky | Automatická |
Typ převodovky | Manuální, 3stupňová |
Stálý převod | Řetěz |
RÁM | |
Typ | Ocelový |
PODVOZEK | |
Rozměry (D x Š x V) | 1 298 x 581 x 775 mm |
Rozvor kol | 912 mm |
Záklon rejdového čepu | 25° |
Závlek | 32 mm |
Výška sedla | 548 mm |
Světlá výška | 152 mm |
Pohotovostní hmotnost | 50,34 kg |
ZAVĚŠENÍ KOL | |
Typ vpředu | Inverzní teleskopická vidlice, zdvih 9,4 cm |
Typ vzadu | Jeden tlumič, zdvih 6,9 cm |
KOLA | |
Typ vpředu | Hliníková s drátěným výpletem |
Typ vzadu | Hliníková s drátěným výpletem |
Pneumatika vpředu | 2,5 x 10 |
Pneumatika vzadu | 2,5 x 10 |
BRZDY | |
Vpředu | Bubnová |
Vzadu | Bubnová |