Honda CRF50F se představuje pro nový modelový rok 2022

22YM HONDA CRF50F

Není lepší způsob, jak děti uvést do světa motocyklů, než CRF50F. Tento stroj je vybaven zábavným, avšak spolehlivým vzduchem chlazeným čtyřtaktním motorem o objemu 49 cm3 s automatickou spojkou. Pro rok 2022 tento model získal novou grafiku, která jej neomylně řadí k větším modelům CRF250R a CRF450R.

Díky uspořádání navrženému pro děti a nízko položenému sedlu se začínající jezdci nemusí CRF50F obávat. Ocelový rám a vyztužené kyvné rameno nabízejí vynikající rovnováhu pevnosti a ovladatelnosti. Inverzní teleskopická vidlice se zdvihem 9,4 cm dodává mladému jezdci jistotu, v čemž jí sekunduje i centrální zadní tlumič. Výsledkem je zábavná a předvídatelná ovladatelnost. Úrovně odpružení a tlumení byly navrženy s důrazem na optimální komfort a pohlcování rázů. Kola o rozměru 10 x 2,5 palce s náboji z hliníkové slitiny jsou vypletena 28 dráty a jsou obuta do širokých terénních pneumatik, jež zajišťují vynikající manévrovatelnost a hladkou jízdu.  Bubnové brzdy na předním i zadním kole zajišťují dostatek brzdného výkonu.

Mohlo by vás zajímat:  RENT A RIDE. Půjčovna BMW Motorrad je již dostupná i v České republice

CRF50F se hrdě hlásí ke svému rodokmenu. S kapotáží inspirovanou modelem CRF450R, úzkým (11 cm) a nízko položeným (548 mm) sedlem a se štíhlou palivovou nádrží tento motocykl nabízí vynikající komfort a mobilitu širokému spektru mladých jezdců. Motokrosová řídítka jsou uprostřed opatřena měkkým ochranným prvkem a kvalitními rukojeťmi, které zlepšují kontrolu nad strojem. Sklopné vroubkované stupačky nabízejí bezpečnou oporu i v blátivém terénu, plastové blatníky jsou pevné a odolné. Pro rok 2022 je model CRF50F dostupný v novém výrazně červeném provedení s výraznou grafikou, která odkazuje na rodokmen terénních strojů Honda.

Čtyřtaktní SOHC motor o objemu 49 cm3 u CRF50F nabízí hladký a snadno využitelný výkon. Vrtání a zdvih jsou nastaveny na 39 x 41,4 mm, zatímco kompresní poměr 10 : 1 je zárukou dobrých výkonů a snadného startování pomocí nožní páky. 11mm pístový karburátor poskytuje jezdci výbornou odezvu a reakci na plyn v celém rozmezí otáček, zatímco nízká spotřeba paliva je zárukou více zábavy na každou nádrž. Nastavitelný omezovač plynu přispívá k vyšší bezpečnosti jízdy a uzavřený systém odvětrávání klikové skříně chrání motorový olej před kontaminací. CD zapalování je bezúdržbové a motor je pro maximální odolnost vybaven automatickým napínáním vačkového řetězu. Stálý převod je zajištěn odolným řetězem, který je spolehlivý a nenáročný na údržbu. Vzduchový filtr je snadno přístupný a omyvatelný. CRF50F nabízí hladké řazení třístupňové převodovky a jednoduše ovladatelnou automatickou spojku. Ke klidné mysli přispívá také zapalování s klíčem a tichý a efektivní výfuk.

MOTOR  
Typ Vzduchem chlazený, dvouventilový, čtyřtaktní jednoválec SOHC
Zdvihový objem 49 cm3
Vrtání x zdvih 39,0 x 41,4 mm
Kompresní poměr 10,0 : 1
PALIVOVÝ SYSTÉM  
Karburace 11pístový karburátor
Objem palivové nádrže 4,1 l (včetně rezervy)
ELEKTRICKÁ SOUSTAVA  
Startování Startovací páka
HNACÍ ÚSTROJÍ  
Typ spojky Automatická
Typ převodovky Manuální, 3stupňová
Stálý převod Řetěz
RÁM  
Typ Ocelový
PODVOZEK  
Rozměry (D x Š x V) 1 298 x 581 x 775 mm
Rozvor kol 912 mm
Záklon rejdového čepu 25°
Závlek 32 mm
Výška sedla 548 mm
Světlá výška 152 mm
Pohotovostní hmotnost 50,34 kg
ZAVĚŠENÍ KOL  
Typ vpředu Inverzní teleskopická vidlice, zdvih 9,4 cm
Typ vzadu Jeden tlumič, zdvih 6,9 cm
KOLA  
Typ vpředu Hliníková s drátěným výpletem
Typ vzadu Hliníková s drátěným výpletem
Pneumatika vpředu 2,5 x 10
Pneumatika vzadu 2,5 x 10
BRZDY  
Vpředu Bubnová
Vzadu Bubnová

 

Zdroj a foto: Honda