Ducati 1299 Panigale R Final Edition

1299 Panigale R Final Edition je oslavou dvouválcových motorů, které přinesly značce tolik úspěchů v dosavadní historii WSBK. Od úplně prvního závodu kategorie Superbike, který v roce 1988 vyhrál Marco Lucchinelli na 851, až po letošní úspěchy Marca Melandriho a Chaz Daviese na Panigale R, dvouválce z Borgo Panigale byly vždy na špičce.

1299 Panigale R FE je vyráběna v číslované, nelimitované sérii. Spolu s exkluzivním barevným provedením a motorem odvozeným ze špičkové Superleggery to z tohoto modelu činí perfektní sběratelskou záležitost.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“330″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

 

TECHNICKÉ PARAMERY

Motor
typ kapalinou chlazený dvouválec do L Superquadro, 4 ventil Desmodromic
zdvihový objem 1285 ccm
vrtání x zdvih 116 x 60.8mm
kompresní poměr 13:1
výkon motoru 209hp -154kW @ 11,000rpm
točivý moment 142Nm @ 9,000rpm
palivový systém elektronické vstřikování Mitsubishi, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
výfuky titanový systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva titanové tlumiče
emise Euro 4
Převody
převodovka 6ti stupňová s DQS up/down
poměr 1=37/15, 2=30/16, 3=27/18, 4=25/20, 5=24/22, 6=23/24
primární převod poměr 1.77:1
sekundární převod řetěz
přední ozubené kolo 15 zubů
zadní ozubené kolo 41 zubů
spojka vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná s antihoppingem, self-servo
Podvozek
rám Monocoque aluminum
rozvor 1435 mm
sklon 24°
přední odpružení plně nastavitelná vidlice Öhlins NIX30 43mm, upside-down, povrchová úprava TiN
přední zdvih 120 mm
přední ráfek 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50″ x 17″
přední pneu 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
zadní odpružení plně stavitelné s progresivní charakteristikou Ohlins TTX36. Hliníková jednostranná kyvná vidlice s nastavitelným otočným čepem
zadní zdvih 130 mm
zadní ráfek 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00″ x 17″
zadní pneu 200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
přední brzdy 2 x 330mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc Evo M50, ABS s funkcí brždění v náklonu
zadní brzdy 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu
Ostatní
palivová nádrž 17 L
suchá hmotnost 168 kg
přístroje TFT multifunkční plnobarevný display
záruka 2 roky bez omezení km
barva (rám / kola) Final Edition (červená)
provedení jednomístné
výška sedla 830 mm
výbava ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (kontrola trakce), DQS up/down (rychlořazení), EBC (kontrola brzdného účinku motoru), Riding Modes (volba jízdních režimů), DDA+ (Ducati Data Analyzer s GPS), automatická kalibrace pneu, Lithium-ion akumulátor, pomocná tlačítka pro úpravy
Servis olejový servis: 12.000 km/12 měsíců Desmoservis: 24.000 km
Mohlo by vás zajímat:  Harley-Davidson představuje limitované modely CVO Street Glide a CVO Road Glide