1299 Panigale R Final Edition je oslavou dvouválcových motorů, které přinesly značce tolik úspěchů v dosavadní historii WSBK. Od úplně prvního závodu kategorie Superbike, který v roce 1988 vyhrál Marco Lucchinelli na 851, až po letošní úspěchy Marca Melandriho a Chaz Daviese na Panigale R, dvouválce z Borgo Panigale byly vždy na špičce.
1299 Panigale R FE je vyráběna v číslované, nelimitované sérii. Spolu s exkluzivním barevným provedením a motorem odvozeným ze špičkové Superleggery to z tohoto modelu činí perfektní sběratelskou záležitost.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“330″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
TECHNICKÉ PARAMERY
Motor | |
typ | kapalinou chlazený dvouválec do L Superquadro, 4 ventil Desmodromic |
zdvihový objem | 1285 ccm |
vrtání x zdvih | 116 x 60.8mm |
kompresní poměr | 13:1 |
výkon motoru | 209hp -154kW @ 11,000rpm |
točivý moment | 142Nm @ 9,000rpm |
palivový systém | elektronické vstřikování Mitsubishi, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec |
výfuky | titanový systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva titanové tlumiče |
emise | Euro 4 |
Převody | |
převodovka | 6ti stupňová s DQS up/down |
poměr | 1=37/15, 2=30/16, 3=27/18, 4=25/20, 5=24/22, 6=23/24 |
primární převod | poměr 1.77:1 |
sekundární převod | řetěz |
přední ozubené kolo | 15 zubů |
zadní ozubené kolo | 41 zubů |
spojka | vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná s antihoppingem, self-servo |
Podvozek | |
rám | Monocoque aluminum |
rozvor | 1435 mm |
sklon | 24° |
přední odpružení | plně nastavitelná vidlice Öhlins NIX30 43mm, upside-down, povrchová úprava TiN |
přední zdvih | 120 mm |
přední ráfek | 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50″ x 17″ |
přední pneu | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
zadní odpružení | plně stavitelné s progresivní charakteristikou Ohlins TTX36. Hliníková jednostranná kyvná vidlice s nastavitelným otočným čepem |
zadní zdvih | 130 mm |
zadní ráfek | 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00″ x 17″ |
zadní pneu | 200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
přední brzdy | 2 x 330mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc Evo M50, ABS s funkcí brždění v náklonu |
zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu |
Ostatní | |
palivová nádrž | 17 L |
suchá hmotnost | 168 kg |
přístroje | TFT multifunkční plnobarevný display |
záruka | 2 roky bez omezení km |
barva (rám / kola) | Final Edition (červená) |
provedení | jednomístné |
výška sedla | 830 mm |
výbava | ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (kontrola trakce), DQS up/down (rychlořazení), EBC (kontrola brzdného účinku motoru), Riding Modes (volba jízdních režimů), DDA+ (Ducati Data Analyzer s GPS), automatická kalibrace pneu, Lithium-ion akumulátor, pomocná tlačítka pro úpravy |
Servis | olejový servis: 12.000 km/12 měsíců Desmoservis: 24.000 km |