BMW R Nine T podle představy Cherry Company: „Highway Fighter“

BMW Mottorad měl skvělý nápad a předal několik BMW R Nine T některým z japonských nejuznávanějších stavitelů. Ve výběru nechyběl ani Kaichiroh Kurosu a jeho dílna Cherry Company. Ačkoli se vlastník Cherry Company Kaichiroh Kurosu specializuje na přestavby strojů Harley-Davidson, BMW R Nine T vzal jako zajímavou výzvu.

ninet_03

Motocykl „Highway Fighter“ od Kaichiroha Kurosuoa je výsledkem kvalitně zvoleného mixu prvků z historických a současných motocyklů značky BMW. Srovnání s překrásným prototypem BMW R7 z roku 1934 jsou zcela na místě, přestože Kurosuova kreace je od počátku koncipována jako moderní záležitost se soudobým designem. Kaichiroh Kurosu to vidí takto: „Pro mě byl zadáním pohled do budoucnosti. Představoval jsem si, jak by mohly vypadat motorky BMW za deset let, a myslím si, že tento stroj bude vypadat skvěle i tehdy, až tradiční plochý dvouválec nahradí elektromotor.“

„Highway Fighter“ byl jednou ze čtyř velice povedených kreativních úprav. Co ještě dodat ke slovům Ola Stenegarda, šéfdesignéra BMW Motorrad zodpovědného za R nine T. „Jsem naprosto ohromen. Měl jsem velká očekávání – koneckonců se jedná o čtyři z nejuznávanějších úpravců na světě – a nakonec jsem šel do kolen. To, co se jim povedlo vytvořit, je prostě ohromující. Je fascinující, že každý z motocyklů v sobě odráží svého autora. Nápady a inovace – neuvěřitelné a krásné. Detaily – jednoduše úžasné. Japonská kultura úprav motocyklů by se dala shrnout asi takto – potřebujete-li čepičku na ventilek, vyrobte si ji. Nebo když potřebujete kompletní kapotáž, proč si ji nevyrobit? Oni díly prostě nekupují.“