Benelli TRK 502 Adventure

Benelli TRK 502 Adventure má oproti verzi Traveler drátěná kola s hrubšími offroadovými pneumatikami a hlubším vzorkem a také větší přední kolo s rozměrem 19“. Dále  zcela nový dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500 ccm motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec. Maximální výkon je 48 Cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 45 Nm (4,6 kgm) při 5000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní. Dlouhá dobrodružství potřebují i dlouhý dojezd a přesto že TRK 502 má velmi nízkou spotřebu, je osazen obrovskou nádrži, která poskytuje kapacitu paliva 20 litrů.

Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce, jaký poskytuje sedadlo, na kterém jet celý den není žádný problém. Benelli TRK 502 je vpředu osazen seřiditelnými upside –down tlumiči a vzadu jedním tlumičem. K pohodlí přispívá nejen velká přední kapotáž či široká a pevná řídítka opatřená kryty rukou, poskytující ochranu jezdci v jakémkoliv prostředí.

Stabilita, bezpečnost a přesnost jsou klíčová slova tohoto nového Benelli TRK 502. Pro bezpečnost je důležitý brzdný účinek, díky dvěma předním plovoucím kotoučům s ø 320 mm. Zadní kotouč má ø 260 mm. Kola jsou z hliníkové slitiny obuty do pneumatik Pirelli Angel ST. Motocykl je vybaven ABS Bosch.

 

Technické specifikace

Typ motoru:Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec
Vrtání x zdvih:69 x 66,8 mm
Zdvihový objem:499,6 cm³
Kompresní poměr:11,5:1
Max. výkon:35 kW (47,6 cv) @ 8500 ot./min.
Max. kroutící moment:45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 ot./min.
Spouštění motoru:elektrické
Převodovka:6-ti stupňová
Sekundární převod:řetězem
Rozměry (D x Š x V):2170 x 890 x 1235
Rozvor:1525
Výška sedla:800
Objem nádrže:20l
Pneumatiky – přední:R19
Pneumatiky – zadní:160/60 R17
Odpružení – přední:50 mm teleskopická vidlice
Odpružení – zadní:kyvná vidlice
Brzdy – přední:320 mm dvoukotoučová
Brzdy – zadní:260 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost:210 kg
Mohlo by vás zajímat:  Indian Motorcycle ohromí Festival rychlosti v Goodwoodu modely Challenger RR a FTR750