Značka Vespa myslí na bezpečnost svých zákazníků. Pro začínající i pokročilé jezdce proto připravila dvě speciální nabídky při koupi nových strojů, a to zejména s přáním zvýšení bezpečnosti na silnicích. Vespa tak činí nejen s vědomím všech úskalí silničního provozu, ale také s vědomím výhod individuální dopravy. Jízda v jedné stopě tak bude v letní sezóně dostupnější a bezpečnější ještě pro širší veřejnost. Na testovacím portálu Chciitalku.cz si navíc všichni zájemci můžou naplánovat zkušební jízdu.
„Pro mnohé zájemce, které lákají zážitky v jedné stopě, může být překážkou k pořízení skútru strach a obavy, zda člověk vše zvládne. Pokud nemáte na dvou kolech praxi a zkušenosti, je to pochopitelné. Značka Vespa zákazníkům nyní pomůže v základech řidičského vývoje, a to hlavně s ohledem na vlastní bezpečnost a odstranění zbytečných chyb. Na Vespách tak brzo potkáme ještě schopnější a ohleduplnější řidiče a řidičky, kteří budou mít spoustu zážitků s přáteli, a to při bezpečné jízdě,“ usmívá se Adam Žert, Country manažer společnosti Faber moto, importéra značky Vespa do České republiky.
Tři hodiny kondičních jízd k modelům Vespa 125 cm3 a Elettrica
Ke každému skútru značky Vespa s motorem o objemu 125 cm3 a také k modelu Vespa Elettrica získají zákazníci tři hodiny kondičních jízd zdarma. Během léta proběhne více než 20 vyjížděk po celé republice pod patronací jednotlivých autorizovaných dealerů značky Vespa. Úvod vyjížděk bude zaměřen na úplné nováčky, kteří obdrží ty správné informace a rady, aby se nemuseli bát. Samotná jízda pak bude vždy probíhat v rytmu těch nejpomalejších účastníků. Již v tuto chvíli mají autorizovaní prodejci připraveni klidné cesty s minimálním provozem.
Příspěvek 10 000 Kč na řidičský průkaz skupiny A/A2 k modelům Vespa 300 cm3
Pro skupinu zkušenějších řidičů přichází Faber moto s nabídkou příspěvku 10 000,- Kč na doplnění řidičského oprávnění o skupiny A/A2, a to při pořízení modelů Vespa GTS s motorem o objemu 300 cm3. V kombinaci s možností absolvování motoškoly na zmíněná řidičská oprávnění na vlastním skútru s variátorem, tak již prakticky neexistuje argument, proč nevstoupit do světa velkoobjemových skútrů.