Triumph Thunderbind Command zaujme nejen dávkou chromu

Inovovaný a svalnatý design v kombinaci s širokými koly a pneumatikami, zahalenými vidlicemi, trubkovitými výfuky, množstvím chromovaných součástí s širokými plotnami a typickými dvěma světlomety tvoří z nového Commanderu velmi charismatický motocykl.

Motorce jednoznačně dominuje vodou chlazený motor. Hromada chromovaných krytů zahaluje motor i převodovku. Chrom kam se člověk podívá. Na první pohled zaujmou dva přední klasické světlomety, které během jízdy svítí oba společně.  Příjemně působí koncovky výfuku, které vůbec neruší celkový dojem moderního stroje.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“399″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Prostě Triumph Thunderbind Commander není úplně běžný motocykl a poznáte to nejen očima. Stačí nastartovat a uvést stroj do pohybu. „Triumph Thunderbind Commander není až tak běžný motocykl,“ ohlásí postupně i další smysly. Kdo něvěří, ať ……….

Motor a Převodovka
Typ Vodou chlazený paralelní dvouválec DOHC, zážehový interval 270 stupňů  
Obsah 1699 ccm  
Vrtání / Zdvih 103.8 x 94.3mm  
Palivový systém Vícebodové sekvenční vstřikování  
Výfukový systém Chromované, nerezové koncovky 2 do 1 do 2  
Sekundární převod řemen  
Spojka Vícelamelová v olejové lázni  
Převodovka šestistupňová  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Rám Páteřový rám  
Kyvná vidlice dvouramenná  
Přední kolo Z lehké slitiny, 5 paprsků 17 x 3.5  
Zadní kolo Z lehké slitiny, 5 paprsků 17 x 6  
Přední pneu 140/75 R17  
Zadní pneu 200/50 R17  
Přední odpružení Showa 47mm, zdvihy 120 mm  
Zadní odpružení Showa, 5 poloh předpětí, zdvihy 95 mm  
Přední brzdy Dva plovoucí kotouče 310 mm, čtyřpístkové třmeny Nissin  
Zadní brzda Kotouč 310 mm, dvoupístkový třmen Brembo  
Přístrojová deska / Funkce Analogový tachometr s integrovaným otáčkoměrem, digitální hodiny a palivoměr  
Rozměry
Délka 2442 mm  
Šířka 990 mm  
Výška 1225 mm  
Výška sedla 700 mm  
Rozvor 1665 mm  
Úhel řízení 32?/151mm  
Hmotnost (suchá) 348 kg  
Objem nádrže 22 litrů  
Výkon
Maximální výkon 98PS / 97bhp / 72 kW @ 5200rpm  
Maximální kroutící moment 156Nm / 115 ft.lbs @ 2950rpm  
Spotřeba 4.2 L/100 km  
CO2 hodnoty EUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách.  
Mohlo by vás zajímat:  Začíná výuka motorkářů v autoškolách, řidiči na silnicích by měli být ohleduplní