Honda Super Cub je celosvětově velmi úspěšný skútr. Vždyť jde o celosvětové nejmasověji vyráběné motorové vozidlo! Podívali se na něj i thajští K-Speed, kteří ho přetvořili na parádní café racer.
To vzali jako základ dvoumístné provedení 110, tedy s motorem o objemu 109 ccm, výkonem 6 kW a s točivým momentem 8,5 Nm. Motor však zůstal bez jakéhokoliv zásahu. To se však nedá říct o vzhledu.
Změn je tu hodně. Na první pohled si lze všimnout toho, že po úpravě je Honda Super Cub mnohem více přikrčená k zemi. Dostala i nová kola se širokými pneumatikami a chybějí blatníky. Má i zcela nová řidítka. Původně dvoumístné sedadlo už tu také není, teď se tu sveze pouze jeden člověk. Zaujme i přední LED světlo, větší kapotáž, zadní světlo či umístění držáku registrační značky na boku a svisle.
Parádně vypadá i přední teleskopická vidlice, výfuk, který nahradil původní tenký doutníček, nebo kotoučové brzdy na obou kolech. Celek dotváří i barevné provedení kombinující hnědou a matně černou barvu.