Power‑cruiser Suzuki Intruder M1800R je dle výrobce kombinací nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.
Pístem s o průměru 11,2 centimetrů se může pochlubit málokterý sériový motocykl nebo automobil. Písty jsou tvarovány do osvědčeného závodního designu pro snížení tření a setrvačné hmoty. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu. Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách.
Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.
Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládnul obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný.
Upside‑down vidlice jsou vybaveny závody ověřenými vnitřními kazetami s 46 mm silnou trubkou. Zadní kyvná vidlice ze slitiny hliníku pracuje s progresívní tlumící jednotkou.
Zadní části dominuje 240 mm široká, nízkoprofilová guma. Kryt sedla spolujezdce je standardně dodáván s motocyklem a dá se díky němu jednoduše vytvořit sportovní vzhled jednosedadlového power‑cruiseru. Přední maska, v níž je schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky, se stala již legendou. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, stejně jako duální tripmetr, palivoměr a hodiny.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“224″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Technické parametry:
typ motoru | čtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec do V (54°), DOHC |
zdvihový objem (cm3) | 1783 |
vrtání x zdvih (mm) | 112×90,5 |
max. výkon (kW/PS) | 92/125 při 6 200 min-1 |
max. kroutící moment (Nm) | 160 při 3 200 min-1 |
spouštěč | elektrický |
objem nádrže (l) | 19,5 |
převodovka/sek.převod | 5 rychlostí/kardan |
rozměry délka/šířka/výška (mm) | 2450/875/1130 |
rozvor (mm) | 1710 |
světlá výška (mm) | 130 |
výška sedla (mm) | 705 |
pohotovostní hmotnost (kg) | 347 |
odpružení předního kola | Teleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič |
odpružení zadního kola | Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič |
brzdy přední | kotoučová, dvojitá |
brzdy zadní | kotoučová, jednoduchá |
pneumatiky přední | 130/70 R18 M/C 63V bezdušová |
pneumatiky zadní | 240/40 R18 M/C 79V bezdušová |
emisní norma Euro 3 | ano |