
Od oznámení data zahájení prodeje bimota KB998 dosáhl zájem o ručně vyrobený motocykl, na kterém je založen závodní stroj BbKRT WorldSBK, nové úrovně. V současné době je rozesílán prodejcům, někteří šťastní majitelé již měli „jeden na jednoho“ s KB998 Rimini včetně primárního osobního sponzora jezdce BbKRT, Alexe Lowese. Obchodník Simon Thorpe, který Lowese podporoval řadu let, požádal o raný stroj „nízkého čísla“, který by mohl přidat do již tak působivé soukromé sbírky, která obsahuje další stroj ze stáje bimota s obrázkem závodní dráhy, vzácný dvoutaktní V-due o objemu 500 ccm.
Simon, kterému bylo přiděleno číslo stroje 22, které odráží závodní číslo používané Lowesem, se zúčastnil nedávného závodu Portimao WorldSBK a prezentace značky bimota pořádané Kawasaki Portugal, kde zkoumal KB998 Rimini a setkal se s předsedou představenstva bimota panem Shigemi Tanakou. Simon připojil řadu strojů ve své sbírce, které jsou zaměřeny na čistě traťové použití, a zdůraznil význam stroje z hlediska evoluce značky bimota a klíčového vztahu, který společnost se sídlem v Rimini prosazuje mezi závoděním a produktovými inovacemi.
„Byl jsem stejně nadšený jako všichni ostatní, když jsem slyšel o projektu BbKRT ve WorldSBK; je to nová a zajímavá cesta pro mě a Alexe a navíc významný krok pro značku bimota. Sbírání ikonických motocyklů je mým koníčkem, takže jsem chtěl získat jeden z úplně prvních sériově vyráběných strojů KB998 Rimini. Jak úžasný kus zpracování toto kolo je, vynikající forma a závodní funkčnost v jednom jedinečném balení. Na fotkách to vypadalo dobře, ale ve skutečnosti je to neuvěřitelné. Nyní se těším na Alexovo první pódium na jeho závodní verzi stejného stroje!“
S prvními dodávkami zákazníkům během dubna dynamika značky bimota nadále nabírá na tempu, zatímco BbKRT sleduje úspěch WorldSBK.
Poznámka: Kawasaki Motors Europe N.V. je výhradním distributorem produktů bimota v Evropě. KB998 Rimini není homologován pro použití na veřejných komunikacích v Evropě.