Noví hráči z rodin W a Meguro v řadě Kawasaki 2025

Na základě celosvětové poptávky po stylových strojích základní úrovně představí Kawasaki pro rok 2025 dva modely v lehké třídě. Oba bojují o pozornost, modely patří do velmi ceněné rodiny W a respektované řady Meguro. Zatímco slavná značka W může vystopovat své kořeny až k W1 650 z roku 1966 (první velkokapacitní čtyřtaktní stroj Kawasaki), Meguro má ještě delší tradici jako jedno z nejprestižnějších japonských dvoukolových jmen, které v roce 2024 hrdě slaví své sté výročí. – odtud slogan „stého výročí“ pro nový S1.

Pomocí robustního a charakteristického vzduchem chlazeného jednoválcového motoru namontovaného na společném podvozku se každý stroj liší svým stylistickým přístupem, přičemž model W230 je právem propagován jako „originální ikona“, zatímco Meguro S1 se vrací k oblíbenému modelu SG o objemu 250 ccm. Motor nabízí lineární přenos výkonu a dostatek točivého momentu v celém rozsahu otáček, zejména v nízkých až středních otáčkách, a nabízí pohodlnou akceleraci s příjemným pocitem pulzování, který je dále podpořen vyvažovačem. Zvláštní péče byla věnována designu, aby vznikl klasický vzhled moderního motoru s tvarovanými částmi včetně velkých, zaoblených žeber na hlavě válců. Pokud jde o podvozek, kompaktní proporce zajišťují hladké a snadné ovládání pro širokou škálu jezdců. Design také přispívá k uvolněnému dosahu nohou jezdce na zem. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z nejlehčích modelů v kategorii 250 ccm retro sport s hmotností 143 kg, ovladatelnost zvyšuje sebevědomí jezdce, zatímco vynikající poměr výkonu a hmotnosti je další výhodou. Díky jedné z nejnižších výšek sedla ve své třídě jsou W230 a Meguro S1 vhodné pro širokou škálu jezdců.

Mohlo by vás zajímat:  První veřejná ukázka motocyklu s vodíkovým motorem na světě

Přední teleskopická vidlice o průměru 37 mm přispívá k dobré ovladatelnosti na ulici, zatímco nastavení dvou tlumičů vzadu podporuje klasický pocit z jízdy. Zadní tlumiče také nabízejí 5-stupňové nastavení předpětí. Ocelové blatníky vpředu a vzadu, výfuky ve stylu „pea-shooter“, kola s drátěnými paprsky podtrhují autenticitu, zatímco oba stroje se liší stylem a povrchovou úpravou. Například palivová nádrž modelu W230 je natřena a ozdobena 3D odznakem W, zatímco Meguro má chromovanou palivovou nádrž s lakovanými panely a vhodně evokujícím odznakem Meguro. Dokonce i vzhled měřičů namontovaných na každém stroji a povrchová úprava sedadel se liší, takže pozornost je věnována detailům.

Barvy pro rok 2025*

W230:
Kovová modrá oceánská / ebenová
Meguro S1:
Eben

*Ověřte si prosím u svého místního prodejce Kawasaki modely, barvy a dostupnost modelu Edition ve vaší oblasti.