Nová kapitola pro F&H Kawasaki

F&H Kawasaki vstupuje v letošní sezóně do nové kapitoly, protože poprvé od svého založení před sedmi lety bude tým soutěžit ve třídách MX2 a MXGP mistrovství světa FIM v motokrosu. Nizozemský tým slavil úspěchy ve třídě MX2, v roce 2019 získal evropský titul a každý rok se umístil na stupních vítězů GP od svého vstupu do mistrovství světa v roce 2018. Poprvé v této sezóně bude mít tým v každé MX2 jednoho jezdce. a série MXGP, nový vývoj, který vítá každý v týmu. Nor Kevin Horgmo se k týmu připojuje poprvé v MX2, zatímco Australan Jed Beaton se vrací pro svůj nováčkovský rok v MXGP.

„Celá rodina se rozhodla závodit ve dvou třídách; cítíme, že to přinese čerstvý vítr a nové příležitosti a na tuto výzvu se opravdu těšíme. Měli jsme skvělou mimosezónu; Jed je zpět s námi a my jsme spolu s Kawasaki velmi optimističtí, že mu můžeme dát příležitost závodit vpředu na KX450, protože je to velmi talentovaný jezdec. Dosáhli jsme s ním na stupně vítězů MX2 a jsme rádi, že mu můžeme dát tuto šanci,“ vysvětlila manažerka týmu Nathalie Faseová, která tým vede po boku svého otce Harryho a je po krátké zimní přestávce nadšená.

Mohlo by vás zajímat:  Společnost Honda završila marockou expedici Honda Adventure Roads a oznamuje další pokračování nepřehlédnutelné série

„S jezdci ve dvou třídách to bude jiné. Budeme potřebovat nový přístup, ale máme méně jezdců, ze tří na dva, takže se stále můžeme soustředit na oba; možná to bude ještě lepší než se všemi jezdci v jedné třídě,“ dodala.

Marc de Reuver, bývalý vítěz GP, který již několik sezón trénuje jezdce týmu F&H, je s přípravou obou jezdců spokojený: „Jde to dobře; bylo to dokonce o něco méně hektické než v předchozích letech, protože nyní máme jednoho jezdce MX2 a jednoho MXGP, takže zaměření je trochu jiné. Když jsme se loni vrátili z Turecka, měli jsme týmovou schůzku a Harry, majitel týmu, navrhl myšlenku mít v roce 2022 jednoho jezdce MXGP a jednoho jezdce MX2. Ve třídě MX2 jsme měli několik opravdu dobrých let a dosáhli jsme dobrých výsledků, ale Dávám přednost tomuto řešení; je to mnohem méně stresu.“ Marc se s oběma jezdci zná již několik let: „Kevina znám už dlouho; v roce 2016 závodil na EMX125, zatímco já jsem byl také zapojen do týmového závodění této série, takže jsem ho viděl jezdit. Jako většina kluků, kteří závodí vepředu ve třídách EMX, má talent na dosahování dobrých výsledků a potřebuje, aby všechno kolem něj bylo na správném místě. věřím mu; přichází, jak jsme mohli vidět v předsezónních závodech. Rád pracuji s jezdci, kteří si zaslouží šanci, a on si ji opravdu zaslouží.“ Marc si také užívá opět práci s Jedem Beatonem, mužem, který týmu zajistil první pódium GP v roce 2018. „Já a Jed jsme dobří přátelé a rád s ním pracuji. Má dobrý charakter; nikdy si nestěžuje, je to dříč a je dobře, že ho máme zpátky. Jsem opravdu šťastný.“

Pro Harryho a Nathalie Fase, kteří jsou oba nadšeni motokrosem po mnoho let a kteří také provozují svůj vlastní byznys mimo sport, začíná tento víkend nová vzrušující éra, kdy se brána v Matterley Basin spustí na první z dvaceti kol závodu. Mistrovství světa FIM v motokrosu 2022. Po dvou náročných sezónách kvůli pandemii se letos závody GP vrací do dvoudenního plánu a F&H Kawasaki Racing Team bude přítomen se všemi svými dlouhodobými partnery. „Zachováváme stejné partnery; máme silnou a pevnou základnu, kterou jsme vybudovali od prvního dne týmu. Máme tolik věrných partnerů a neradi se měníme; Když to klikne, klikne to ai přes překážky vytvořené Covidem nám všichni nadále věřili a všichni byli v této těžké době na obou stranách skutečně loajální. Teď už se nemůžeme dočkat, až začne nová sezóna; setkat se a znovu pracovat s našimi partnery na závodech,“ uzavřela Nathalie, kterou potěšilo, že oba její jezdci během předsezónních závodů bojovali o stupně vítězů.

Kevin Horgmo: “Letos to byla krátká mimosezóna, ale měli jsme 4 dobré týdny na Sardinii a 2 předsezónní závody, což bylo dobré. Je to dobrá skupina lidí, kteří v týmu spolupracují, a díky nim jsem se na Kawasaki cítil pohodlně už po několika týdnech ježdění. Opravdu touží dostat se k praktickému lékaři!“

Mohlo by vás zajímat:  Turecký projekt „Bunker Imprint“ se stal vítězem soutěže Honda Customs 2024

Jed Beaton: „Mimo sezona proběhla dobře; zamířili jsme na Sardinii, což pro mě bylo poprvé. Opravdu jsem si to užil, byl to pěkný malý ostrov s mnoha tratěmi, je to dobrý pocit být zpátky na F&H Kawasaki. Myslím, že mi motorka opravdu vyhovuje a na 450 se dobře adaptuji, těším se na nadcházející sezónu s cílem zlepšit v každém kole své výsledky a zůstat zdravý po celý rok!