Legendy jsou dané. INDIAN CHIEFTAIN LIMITED

Indian Chieftain Limited představuje agresivní styl s devatenácti palcovým kolem a odříznutým předním blatníkem.  Odlévaný hliníkový rám The Chieftain Limited je lehký a přitom výjimečně pevný a poskytuje perfektní ovládání při nízkých rychlostech. Rám se v zatáčkách jen minimálně kroutí a na dálnici zažijete pocit důvěry inspirovaný stabilitou. Nové přední kolo je představuje 10-ti paprskový design díky kterému kolo vypadá ještě větší než je. Spolu s odpovídajícím 16″ zadním kolem přinášejí motocyklu tyto nápadnosti více pozornosti než kdykoli předtím. Otevřený přední blatník vystavuje 19″ kolo a duální přední brzdy a dává tak motocyklu vzhled stroje dělaného na zakázku.

Veškerá kabeláž je vedena uvnitř řídítek , takže je zachován čistý a prvotřídní vzhled. Stisknutím tlačítka na řidítkách se elektronicky rychle vysune nebo zasune čelní sklo.  K příjemnému pocitu příspívá i pohodlné dvojmístné sedlo z pravé kůže nejlepší kvality, které je navrženo tak, aby odolalo živlům a zachovalo si svoji přirozenou krásu. Kontrastní švy vytvářejí elegantnější a jednodušší vzhled.  

Motorku pohání  výkonný motor Thunder Stroke,  od základů navržený motor s legendárními prvky inspirovanými motorem Power Plus ze čtyřicátých let minulého století.  Thunder Stroke 111 generuje 119 ft-lbs točivého výkonu s výjimečným výkonem za nízkých otáček, takže je možné  tvrdě akcelerovat s dostatečnou výkonovou rezervou na každém převodovém stupni.

A určitě každý ocení integrovaný audio system přinášející zvuk té nejvyšší kvality z vysokovýkonných kapotovaných reproduktorů. Kabelem nebo přes Bluetooth lze připojit chytrý telefon a ostatní zvukové zdroje.

Mohlo by vás zajímat:  Podmol v Rumunsku skončil na druhém místě

Motorcycle Ride Command systém s největším dotykovým displejem na trhu se jiná motorka nepochlubí.  Sytém je určený pro nastavení a ovládání celého motocyklu, včetně navigace. Ovládá se pouze dvěma prsty, umožňuje zvětšovat a mnoho dalších funkcí.  7’’ displej je zatím největší, jaký byl na motocyklu kdy použitý. Jasný a přehledný displej s vysokým rozlišením je umístěn blízko řidiče, což usnadňuje čtení a dostupnost a je lehké ho ovládat s rukavicemi i bez nich.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“295″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Specifikace

MOTOR

TYP MOTORU THUNDER STROKE™ 111
OBJEM 1811 CC (111 CU IN)
VRTÁNÍ X ZDVIH 101MM X 113MM (3,976″ X 4,449″)
KOMPRESNÍ POMĚR 9,5 : 1
SYSTÉM ELEKTRONICKÉHO VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA UZAVŘENÁ VSTŘIKOVACÍ SMYČKA / PRŮMĚR 54MM

VÝKON

MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT RPM 3000 OT. ZA MIN

POHON

SPOJKA MOKRÁ, VÍCELAMELOVÁ

PŘEVODOVÝ POMĚR (CELKOVĚ)

PRVNÍ 9,403 : 1
DRUHÝ 6,411 : 1
TŘETÍ 4,763 : 1
ČTVRTÝ 3,796 : 1
PÁTÝ 3,243 : 1
ŠESTÝ 2,789 : 1
KONEČNÝ POMĚR 2,2 : 1

PODVOZEK

NÁPRAVA: PŘEDNÍ – TYP/CESTA TELESKOPICKÁ VIDLICE/119 MM – 46 MM KAZETOVÉ VIDLICE S DVOJITÝMI PRUŽINAMI
NÁPRAVA: ZADNÍ – TYP/CESTA JEDNOTNÝ TLUMIČ W / VZDUCHOVĚ NASTAVITELNÝ / 114 MM
BRZDY: PŘEDNÍ DVOJITÉ / PLOVOUCÍ KOTOUČ / 4 PÍSTOVÉ
BRZDY: ZADNÍ JEDNOTNÉ / PLOVOUCÍ KOTOUČ / 2 PÍSTOVÉ
PNEUMATIKY: PŘEDNÍ DUNLOP ELITE 3 130/90B16 73H
PNEUMATIKY: ZADNÍ DUNLOP ELITE 3 180/60R16 80H
DISKY LITÁ 19″ X 3.5″ PŘEDNÍ A 16″ X 5″ ZADNÍ
VÝFUKOVÝ SYSTÉM ROZDĚLENÝ DUÁLNÍ VÝFUK W/ PŘEKŘÍŽENÝ
Mohlo by vás zajímat:  BMW Motorrad představuje M 1000 XR prototype

ROZMĚRY

DÉLKA 98.7 in (2506 mm)
ŠÍŘKA 39.4 in (1000 mm)
VÝŠKA 54.6 in (1388 mm)
VÝŠKA SEDADLA 26 in (660 mm)
ROZVOR 65.7 in (1668 mm)
SVĚTELNÁ VÝŠKA 5.6 in (142 mm)
NÁDRŽ 20.8 L
VÁHA (PRÁZDNÁ NÁDRŽ/PLNÁ NÁDRŽ) 378 KG / 364 KG

CENA

THUNDER BLACK 28 650 EUR

STANDARD

STANDARDNÍ VÝBAVA ABS; Litý hliníkový rám s integrovanou vzduchovou skříní; Tempomat; Řízené světla; Padací rám; Bezklíčové zapalování; Stahovací čelní sklo; Kožené sedačky; Dálkové uzamykání pevných brašen; Monitorování tlaku v pneumatikách; 100 W stereo s AM/FM, Bluetooth, USB, Vstup kompatibilní s chytrým telefonem

ELEKTRONIKA

Měřiče Kapotovaný klastr přístrojů obsahující analogový tachometrem a otáčkometrem, s ukazatelem paliva, rozsahem, počitadlem kilometrů a ukazatelem zařazeného rychlostního stupně. 15 LED indikátorů; Tempomat zapnut, nastavení ovládání tempomatu, neutrál, dálková světla, ukazatele směru, ABS, kontrola motoru, nízký tlak v pneumatikách, baterie, palivová rezerva, bezpečnostní systém, nízký tlak v motorovém oleji a označení jednotky MPH nebo km/h
Ride Command 7″ dotyková obrazovka včetně hodin v reálném čase, teplota okolního vzduchu, směr, zvukový informační displej, indikátor kódu opravy, stav vozidla (tlak v pneumatikách, napětí, motorové hodiny, výměna oleje); Informace o vozidle (rychlost, ukazatel paliva, otáčky, zařazený rychlostní stupeň); Duální měření jízdy (ukazatel paliva, míle, průměrná spotřeba paliva, okamžitá spotřeba paliva, průměrná rychlost); Údaje o jízdě (směr, čas na cestě, čas zastavení, nadmořská výška, změna nadmořské výšky); Bluetooth připojení pro telefon a sluchátka; Mapy / Navigace
Mohlo by vás zajímat:  Indian Motorcycle a časopis Sideburn představují projekt FTR Tokyo Connection