Pro rok 2021 si KTM zachovala mnoho výhod motocyklu, ale uplatnila i další klíčové aktualizace, díky nimž je KTM 690 ENDURO R ještě zajímavější volbou pro jezdce, kteří touží po působivé všestrannosti. K tomuto cíli zvýšené praktičnosti přidala společnost KTM vylepšenou funkčnost jízdního režimu pomocí spínače na řídítkách: Režim STREET umožňuje dva kanály ABS na přední i zadní části motocyklu. Nastavení OFFROAD deaktivuje zadní kolo ABS, které zajišťuje důležitý pocit zadního brzdění v terénu s nízkou trakcí. Samotné ABS těží z nové modulátorové jednotky, která umožňuje lepší regulaci síly a působení požadované brzdné síly, což také znamená, že jej lze aktivovat „za chodu“ a již není potřeba „hardwarový klíč“.
Nová palubní deska má „tlačítko“ ABS, které poskytuje rychlý způsob, jak vypnout pomoc pro jezdce pro nastavení offroad. Stejný displej zobrazuje indikátory otáček a výběru rychlostního stupně.
KTM 690 SMC R MY 2021 přebírá točivý moment a tempo modelu LC4 do pulzně zrychlujícího se supermoto. Motorka je sportovní, agresivní, extrémní, ale mimořádně použitelná. To se v průběhu let kultivovalo díky vývoji vysoce kvalitního podvozku z chrom-molybdenové ocelové trubky, odpružení WP APEX, účelné ergonomii supermoto a rozsáhlých elektronických režimů ABS, jako je režim zatáčení a režim Supermoto (deaktivace úhlu náklonu zadního kola). vstup). 2021 KTM 690 SMC R má stejný nový modulátor ABS jako KTM 690 ENDURO R, který umožňuje nastavení „na cestách“.
KTM 690 SMC R se může pochlubit velkými a vysoce kvalitními brzdami Brembo a u modelu 2021 byl brzdový systém rozšířen. Monoblok třmenu Brembo M 4.32 nejnovější generace zvedá stupeň brzdného výkonu ještě více na 320 mm předním disku (240 mm vzadu) díky optimalizované tuhosti. Výsledek dává jezdci ještě větší kontrolu a pocit na dosah ruky.
Stejně jako jeho bratranec LC4 dostává KTM 690 SMC R vzhled, který pozvedá jeho styl. Motorka má ostrý a moderní vzhled, aby naplnila svůj status nejnovějšího symbolu supermoto společnosti KTM na silnici i na jakémkoli okruhu.
Do tlumiče výfuku byla namontována nová verze katalyzátoru, který splňuje limit emisí Euro5 u obou strojů vybavených LC4. Oba modely lze upravit na nastavení výkonu 35kW, aby vyhovovaly stavu licence A2.
Joachim Sauer, produktový manažer KTM: „Model LC4 byl výkonnou součástí modelů KTM 690 ENDURO R a KTM 690 SMC R, ale stále jsme byli schopni toto aktivum využít a nadále vyvíjet oba motocykly, aby byly speciální součástí našeho KTM portfolia Našli jsme způsoby, jak poskytnout jezdcům více vzrušující a vylepšený balíček pro rok 2021, který udržuje motocykly na vrcholu ve svém segmentu.“
KTM 690 ENDURO R a KTM 690 SMC R MY 2021 budou k dispozici u autorizovaných prodejců KTM od ledna 2021.