Na tiskové konferenci v Tokiu 6. října pronesl prezident nově vytvořené společnosti Kawasaki Motors, Ltd., Hiroshi Ito, hlavní projev, který pokrýval nejen detaily nové společnosti, ale také nastínil řadu dalších důležitých novinek.
V rámci briefingu o obchodní politice pan Ito vysvětlil odůvodnění založení nové společnosti Kawasaki Motors, Ltd., která se zaměří na výrobu dvoukolových motorových vozidel, terénních čtyřkolových vozidel, vodních skútrů Jet Ski a motory pro všeobecné použití.
Nová společnost, vytvořená tak, aby poskytovala větší flexibilitu, rychlost a autonomii rozhodování, je považována za jádro její schopnosti rychle reagovat na trendy na trhu a reagovat nejen novými produkty, ale také využívat nově se objevující motivové a bezpečnostní technologie. Mezi příklady odhalenými jak během briefingu, tak v nedávné minulosti patří dvoukolové vozidlo EV, hybridní motocykl kombinující benzín a elektrickou energii a první pohled na vývojový motor založený na elektrárně Ninja H2 poháněné vodíkem. Jedním z ústředních pilířů nové strategie společnosti Kawasaki Motors, Ltd., je zaměření na udržitelný růst a prostřednictvím toho zvýšit firemní sílu a hodnotu značky na předpokládaný čistý prodej ve výši 1 bilionu jenů do roku 2030.
Část změny bude zahrnovat také novou vizuální identitu, včetně celosvětového přijetí řeky Mark, symbolu synonymum pro Kawasaki a její produkty od založení společnosti v 70. letech 19. století; spolu s propagací strapline, Let the Good Times Roll – další dobře zavedený sentiment uznávaný zákazníky na celém světě.
Společnost Kawasaki Motors, Ltd. bude soustředit svou energii výhradně na motocykly, terénní čtyřkolová vozidla, osobní vodní skútry a motory Jet Ski, přičemž bude usilovat o uhlíkovou neutralitu spojující veškeré znalosti a dědictví získané během desetiletí výroby a touhu čelit novým výzvám s novými formami hybné síly.
Vzhledem k tomu, že novým cílem společnosti je představit do roku 2025 deset motocyklů EV nebo Hybrid, byly také představeny plány na vývoj pěti nových vyspělých čtyřkolových vozidel s pohonem na palivo ve stejném časovém rámci.
Nová společnost není jen o samotném produktu, ale také o vývoji doplňkových technologií, jako je umělá inteligence, integrace radarové technologie a rozhraní zaměřená na zákazníka, jako je aplikace Kawasaki Rideology App, která spojuje chytrý telefon zákazníka s jeho vozidlem prostřednictvím Bluetooth.
Za tímto účelem produktové plánování a návrh produktu získá větší investice, zatímco využití technologie digitální simulace dvojčat bude urychleno. Společnost pracuje na základě toho, že konektivita a interakce s produktem v příštích letech exponenciálně poroste, přičemž mezi klíčové hráče v této specializované oblasti patří společnost Kawasaki Motors, Ltd.
Kawasaki Motors, Ltd. plánuje do roku 2025 představit v průměru 16 nových dvoukolových modelů ročně se zaměřením na prémiové oblasti stabilní poptávky po produktech s marketingovými aktivitami propagujícími tradiční a inovace. U elektrických a hybridních vozidel je plán stejně ambiciózní se závazkem představit 10 nových modelů do roku 2025.
Nově založená společnost Kawasaki Motors, Ltd., bude usilovat o bezpečnou, vzdáleně propojenou společnost, která transformuje pohyb lidí a zboží a zároveň poskytuje řešení, která řeší energetické a environmentální ambice.