Kawasaki Vulcan S Special Edition 2018

Vulcan S, je cruiser vybavený řadovým dvouválcem, unikátním rámem i způsobem odpružení. Kapalinou chlazený řadový dvouválec s osmi ventily, rozvodem DOHC a objemem 649 cm3 běží lehce a ochotně, zejména v nízkých a středních otáčkách. Motor byl naladěn tak, aby si jeho výkon užili i začínající jezdci. Vulcan S oslní svými plynulými rozjezdy, jemnou akcelerací a silným zátahem, který usnadňuje nájezdy na dálnici či předjíždění na okreskách.

Dosáhnout při zastavení oběma nohama na zem je důležité proto, abyste se na motocyklu cítili
pohodlně. Se sedlem pouhých 705 mm nad zemí nebudete mít u Vulcanu S žádný problém. Stupačky jsou nastavitelné do tří poloh – standardní, o 25 mm dopředu, o 25 mm dozadu. Díky nízké hmotnosti, rámu s optimalizovanou tuhostí, radiálním ráfkům 18“/17“ a dobře
nastaveným tlumičům působí Vulcan S velmi lehce a skvěle se ovládá při jízdě v utažených
zatáčkách i při manévrování na místě. Rozvor 1575 mm byl zvolen jako ideální kompromis a zajišťuje jak lehkou ovladatelnost, tak mimořádnou stabilitu. Stejné vlastnosti, které z Vulcana S dělají zábavný stroj (lehká ovladatelnost a příjemná ergonomie), z něj činí zároveň ideální motocykl pro začátečníky.

Nízký a dlouhý Vulcan S má hladké netradiční tvary s mnoha moderními prvky, jako např. přední originální světlomet nebo lité ráfky s pěti páry paprsků.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“390″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Mohlo by vás zajímat:  2025 Honda Forza 750

Technická specifikace

Motor

Typ motoru                            Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní

Zdvihový objem                     649 cm³

Vrtání x zdvih                        83 x 60 mm

Kompresní poměr                   10:8:1

Ventilový rozvod                   DOHC, 8 ventilů

Palivový systém                     Vstřikování paliva: 38 mm x 2 se škrticími klapkami

Zapalování                             Digitální

Způsob startování                  Elektrický

Mazání                                   Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň

 

Výkon & Převodovka

Maximální výkon                   45 kW {61 PS} / 7.500 min

Maximální točivý moment     63 N•m {6,4 kgf•m} / 6.600 min

Omezená výkonová verze      35 kW

CO2 emise                             109 g/km

Převodovka                            6 rychlostí

Sekundární převody               Utěsněný řetěz

Primární převodový poměr    2.095 (88 / 42)

Spojka                                    Mokrá lamela, manuální

 

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední                         Jeden 300 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový

Brzdy, zadní                          Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový

Odpružení, přední                  41 mm teleskopická vidlice

Odpružení, zadní                    Provedení s jedním tlumičem, vybavené přepákováním se 7-polohovým nastavitelným předpětí pružiny

Rám & Rozměry

Typ rámu                                Trubkový, vysokopevnostní ocel

Stopa                                      120 mm

Zdvih předního kola              130 mm

Zdvih zadního kola                80 mm

Pneumatika, přední                120/70 R18M/C 59H

Pneumatika, zadní                  160/60 R17M/C 69H

Úhel natočení L/P                  35° / 35°

D x Š x V                               2.310 x 880 x 1.100 mm

Rozvor                                               1.575 mm

Světlá výška                           130 mm

Objem palivové nádrže          14 litrů

Výška sedadla                                   705 mm

Pohotovostní hmotnost          229 kg