Indian Motorcycle uzavírá sérii videí Forged modelem Indian Scout pro legendárního bubeníka kapely Scorpions, Mikkeyho Dee

Série Forged představuje tři jedinečné interpretace zcela nového modelu Indian Scout inspirované příběhy a osobnostmi, díky nimž je Scout již více než sto let ikonou. Zároveň zdůrazňuje, že při vývoji zcela nového modelu Indian Scout mysleli designéři a konstruktéři na možnosti úprav pro zákazníky. V šesté a závěrečné epizodě se moderátor série Roland Sands setkává s Ronna Norénem a ředitelem designu Indian Motorcycle, Olou Stenegärdem, a společně v Praze čekají na Mikkeyho Dee, aby mu předali zakázkový Indian Scout během jeho nabitého turné. Klíčovou volbou designu nové platformy Scout byl návrat k ocelovému rámu, což je mnohem přístupnější varianta pro stavitele než litinové nebo hliníkové rámy. Norén, vysoce respektovaný stavitel ze Švédska, plně využil nový rám tím, že jej upravil a dosáhl vzhledu inspirovaného motocykly Stana Dishonga. Natáčení a předání motocyklu navíc proběhlo v prostorách Indian Motorcycle Praha v Řeporyjích.

„Dishong byl jedním z průkopníků chopperové scény v šedesátých letech a jeden z jeho Scoutů měl mnoho prvků, které Ronna využil,“ říká Stenegärd. „Když se podíváte na výslednou motorku, nejsou tam žádné rušivé prvky, vše je naprosto konzistentní. Postoj sedí správně, je naprosto čistý.“

„Od začátku byl plán odstranit všechny zbytečné prvky z původního motocyklu a udělat jej co nejčistším,“ uvádí Norén. „Začal jsem natažením rámu, vytvořením menší nádrže a použitím větších paprskových kol, aby motocykl působil lehčím dojmem. Má trochu delší vidlici, jako měl Stanův motocykl, což je takové zpestření.“

Mikkey Dee pochází z rodiny bubeníků a jeho raný start v hudbě ho nasměroval k úspěšné kariéře s některými z největších jmen rocku. Jako bubeník cítí, že motocykly jdou ruku v ruce s bicími.

Mohlo by vás zajímat:  Harley-Davidson představuje program srazu European Harley Owners Group 2024 v italské Senigallii

„Já jsem motor,“ říká Dee. „Musíme ty chlapy pohánět a tlačit [kapelu]. A pokud jde o motorku, ten točivý moment, ty vibrace a ta síla! To je to, co zažívám, když sedím za bubny.“

Když poprvé uviděl svůj Scout, zvolal: „Ten je tak stylový! Wow, tak čistý,“ a když slyšel jeho zvuk, řekl: „Je velmi hlasitý. Hlasitější než moje bicí!“

„Chtěl jsem, aby vypadal lehce, a to se povedlo. Jízda na něm celý den byla dalším zážitkem. Opravdu snadno se ovládá. Je skvěle vyvážený, a to jsem si užíval.“

Indian Scout Mikkeyho Dee je závěrečnou stavbou letošní série Forged, v rámci níž vznikly tři velmi odlišné stavby. Forged ukazuje, že zcela nový Indian Scout je dokonalým plátnem pro sebevyjádření, od zaměření na výkon v režii Rolanda Sandse, přes oldschoolový vzhled pod taktovkou Brittney Olsen, až po newyorský chopper, jak si jej představuje Ronna Norén.

Roland Sands o všech třech modelech řady Forged Scout říká: „Některé motorky skutečně mají duši. Můžete to vidět, když je dáte někomu, aby na nich pracoval, upravil je a vtiskl do nich svou vlastní lásku, energii a design. Myslím, že u této iterace modelu Scout jste viděli, jak moc můžete motorku změnit a jak moc můžete do stroje vnést svou vlastní duši, svůj vlastní styl, svého vlastního ducha. Takže ano, Scout má duši. A to je to hlavní.“

Ronna Norén, Unique Custom Cycles Indian Scout

Mohlo by vás zajímat:  Yamaha MT-09 Y-AMT: Symbióza s temnotou

Zakázkový horní rám:

  • Postaven kolem vzduchového filtru Trask Powerflow
  • Protažený o 4 palce
  • 33 stupňů na krku
  • 37 stupňů na vidlici

Kyvná vidlice:

  • Uložení tlumičů posunuto dozadu

Vidlice:

  • O 8 palců delší vidlice a hydraulika od Tolle Engineering
  • Jedinečné frézované trojité korunky s úhlem 4 stupňů

Tlumiče:

  • Černě eloxované od Indian Motorcycle/Fox

Kola:

  • Přední: 80/90-21″. Cerakotovaný náboj a ráfek. Nerezové paprsky
  • Zadní: 180/55-18″. Cerakotovaný náboj a ráfek 5,5″. Nerezové paprsky

Brzdy:

  • Přední: Radiálně montovaný, monoblok ISR 6-pístový. ISR prototyp frézovaného adaptéru pro Scout. 320 mm plovoucí kotouč. ISR hlavní válec
  • Zadní: Radiálně montovaný, monoblok ISR 4-pístový. ISR prototyp frézovaného adaptéru pro Scout. Hlavní válec Indian Motorcycle

Karoserie:

  • Původní nádrž Scout zkrácená, zúžená a rozdělená. Zakázkový tunel s přemístěným palivovým čerpadlem. Tolle Engineering vysouvací víčko paliva.
  • Upravené přední a zadní blatníky

Výfuk:

  • Plně zakázkové jedinečné výfukové svody a tlumiče z nerezové oceli

Ergonomie:

  • Zakázkový ocelový sedák. Čalounění od Silver Machine
  • Značně upravená sériová řídítka s integrovanými nástavci a jedinečným krytem tachometru
  • Upravené stupačky a ovládací prvky

Lakování:

  • Zakázkový lak a lesklý černý rám/kyvná vidlice od Hakana Lindberga