Společnost Indian Motorcycle představila řadu FTR v roce 2019 a nechala se inspirovat designem svého dominantního závodního flattrackového speciálu, FTR750. Model FTR si okamžitě získal obdiv pro svůj jedinečný styl a na mezinárodní novinářské prezentaci zaujal silným, točivým motorem V-Twin a skvělou ovladatelností. To vše bylo v roce 2022 vylepšeno pro ještě lepší jízdní vlastnosti na silnici vyladěním motoru, optimalizací odpružení a novou geometrií se strmějším úhlem hlavy řízení, kratší stopou a pneumatikami Metzeler Sportec na 17“ kolech.
„Od uvedení v roce 2019 jsme po celém světě zaznamenali obrovský zájem o FTR jako o skutečný americký originál,“ řekl Grant Bester, viceprezident Indian Motorcycle pro mezinárodní trhy. „Po jeho zrození coby silniční repliky flattrackového speciálu a po vylepšení z roku 2022, které posunulo jízdní vlastnosti na jinou úroveň nyní s hrdostí představujeme speciální edici FTR Stealth Grey. Tato exkluzivní tovární edice, navržená našimi mezinárodně obsazenými designérskými týmy, přebírá americké dědictví a ikonickou siluetu FTR a kombinuje jeho dynamický výkon s decentním a zároveň promyšleným designem.
Model FTR Stealth Grey, který nabízí skutečně vynikající jízdní zážitek, těží z výkonu 92 kW (123 k) a točivého momentu 120 Nm svého působivého, sportovního, kapalinou chlazeného vidlicového dvouválce o objemu 1203 cm3.
Přesnou ovladatelnost zajišťuje kombinace řídítek ProTaper, úhlu hlavy řízení 25°, stopy 99,9 mm, plně nastavitelného odpružení a 17palcových litých kol obutých do pneumatik Metzeler Sportec, zatímco radiálně namontované duální brzdy Brembo poskytují silný brzdný účinek.
Pro pohodlnou jízdu je model FTR Stealth Grey standardně dodáván s tempomatem, deaktivací zadního válce, snižující teplo motoru při volnoběžných otáčkách, a 110mm (4,3palcovým) dotykovým displejem Indian Motorcycle, který umožňuje spojení s telefonem přes Bluetooth nebo USB a má nastavitelné schéma zobrazení.
Seznam výbavy doplňuje výfuk Akrapovič, tři jízdní režimy, wheelie control s hlídáním zdvihu zadního kola, kontrola stability, kontrola trakce a náklonové ABS.