Honda CB125R vstupuje do modelového roku 2024 se čtyřmi novými barvami a s motorem plnícím emisní normu EURO5+

24YM CB125R 16x9

Již v době svého představení model CB125R o hlavu přečníval své konkurenty. Díky svému zábavnému a živému motoru o objemu 125 cm3 se pro mnoho jezdců model CB125R stal vstupní branou do rodiny majitelů strojů Honda Neo Sports Café, které se vyznačují bohatou výbavou a minimalistickým retro stylem s velmi moderními prvky. Kromě dodatečného prémiového dotyku v podobě nového 5palcového plnobarevného TFT přístrojového panelu převzatého z CB1000R model CB125R pro rok 2024 získává čtyři nová barevná provedení, díky kterým v nadcházejících letech vždy vystoupíte z davu. Nový displej dává jezdci na výběr ze tří druhů zobrazení rychlosti a otáček, a dále poskytuje jasné informace o spotřebě paliva, zařazeném rychlostním stupni či možnost nastavení bodu pro přeřazení na vyšší rychlostní stupeň na otáčkoměru. Displej je propojen s novými ovládacími prvky na levé rukojeti, které jsou nejen stylové, ale také intuitivní.

Model CB125R bude v roce 2024 k dispozici ve čtyřech nových barvách: matné šedé Matt Cynos Gray, bílé perleťové Pearl Cool White, modré metalíze Reef Sea Blue Metallic a v červené perleťové Pearl Splendor Red s barevně sladěnou zadní kapotáží. Všechny verze jsou navíc opatřeny barevně sladěným velkým logem CB125R na krytech chladiče a inverzním logem s křídlem Honda na nádrži. Jedinou výjimkou je provedení v matné šedé metalíze Matt Cynos Gray Metallic, které je v rámci celé řady unikátní díky zlatým logům CB125R a Honda Wing na krytech chladiče a na palivové nádrži.

Mohlo by vás zajímat:  HONDA GB350S pro rok 2025

V modelovém roce 2021 získala Honda CB125R 41mm inverzní vidlici Showa se samostatnými velkými písty (Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP)) převzatou od sourozence z řady Neo Sports Café – modelu CB650R – která stroji z objemové kategorie 125 cm3 přinesla kvalitu odpružení srovnatelnou s „velkými stroji“. Další novinkou byl zcela nový motor disponující výkonem 11,0 kW a točivým momentem 11,6 Nm, který je pro rok 2024 homologován podle emisní normy EURO5+. Cíle nové emisní normy EURO5+, jejichž plnění bude povinné od konce roku 2024, si vyžádaly zavedení nového palubního monitorování katalyzátoru, snížení prahové hodnoty pro identifikaci závady, a tedy dřívější varování majitele, přísnější omezení hluku a snížení dlouhodobých emisí výfukových plynů.