Harley-Davidson vstupuje do segmentu motocyků pro děti

Společnost Harley-Davidson, Inc. (NYSE: HOG) dnes oznámila převzetí firmy StaCyc, Inc., výrobce malých elektrických motocyklů EDRIVE 12 a EDRIVE 16, které jsou určeny pro děti.

Firma StaCyc vstoupila na trh v roce 2016 a v současné době navrhuje, vyrábí a prodává modely dětských motocyklů EDRIVE s cenami v rozsahu 649 až 699 USD. Motocykly StaCyc EDRIVE jsou prodávány v USA prostřednictvím motoristických dealerů, včetně 29 dealerů Harley-Davidson®, dále prostřednictvím online prodeje a specializovaných prodejců jízdních kol.

S nadšením vítáme firmu StaCyc jako součást rodiny Harley-Davidson,“ říká Heather Malensheková, Senior Vice President pro Marketing & Brand společnosti Harley-Davidson a dodává. „Tým StaCyc s námi sdílí stejnou vizi budování nové generace jezdců na celém světě a věříme, že společně dokážeme významně přispět k zábavě a radosti z jízdy pro všechny děti.

V roli dceřiné společnosti budou vyráběny 12palcové a 16palcové modely StaCyc pod značkou Harley-Davidson a budou nabízeny u vybraných dealerů Harley-Davidson. První stroje pod novou značkou budou k dispozici v USA v třetím čtvrtletí 2019. Stroje EDRIVE pod značkou StaCyc budou i nadále prodávány prostřednictvím stávající distribuční sítě firmy StaCyc.

Po několika schůzkách se společností Harley-Davidson jsme si uvědomili, že základy našich značek a naše úsilí o zpřístupnění motocyklů pro nové jezdce jsou velmi podobné,“ říká Ryan Ragland, zakladatel firmy StaCyc. „Jsme nadšeni z příležitosti spolupracovat s týmem Harley-Davidson a využít jejich podporu při vytváření nové generace jezdců. Společně postavíme plán, který urychlí náš cíl přivést do motocyklové oblasti nové jezdce.

Mohlo by vás zajímat:  2025 Kawasaki Ninja 1100SX: Trans-Europe Express

Akvizice firmy StaCyc je nejnovějším důkazem toho, jak společnosti Harley-Davidson investuje do růstu jezdecké základy ve střednědobém výhledu a posiluje udržitelný růst do budoucnosti jako součást svého programu More Roads to Harley-Davidson. Tato urychlená strategie, představená v roce 2018, se zaměřuje na budování nové generace jezdců pomocí nových produktů v dalších motocyklových kategoriích, zpřístupnění značky a produktů širšímu okruhu zájemců a úsilí o podporu a posílení pozice dealerů na celém světě.