Dvě 2-taktními mini motorky pro rok 2024 – MC 50 a MC 65. Nejnovější generace, které jsou téměř všechny nové, budou jistě okořenit věci pro každého mladého jezdce tam venku. Inženýři GASGAS vědí, že děti rostou rychle, někdy až příliš rychle, a proto upravili velikost MC 50 a MC 65.
GASGAS MC 50
Nový motor vytváří širší rozsah výkonu, díky kterému je jízda s MC 50 mnohem snazší. A s klasickým stylem GASGAS převzatým z plnohodnotné řady je to opravdu vážně dobře vypadající motokrosový bike. Všechno na něm, včetně nového zapalování, hlavy válců, výfuku, rámu a zadního tlumiče WP, skutečně zvyšuje celkový výkon a vylepšuje ovládání tohoto malého 2-taktu.
Technické přednosti – MC 50
Nová a nastavitelná ergonomie – Vůbec poprvé má MC 50 nastavitelnou ergonomii specifickou pro děti, což znamená, že motorka dokonale padne širšímu okruhu jezdců. Karoserii, tlumič a pomocný rám lze nyní namontovat ve dvou polohách a nabízí výšku sedadla buď 634 mm, nebo 682 mm. To umožňuje menším dětem začít na menší motorce a zůstat u MC 50, a to plnule jak rostou na velikosti a sebevědomí.
- Nová karoserie – nová a celočervená karoserie, zmenšená z našich plnohodnotných motorek, aby zachovala jednotný vzhled v celé řadě.
- Nový motor – s o něco větší kapacitou 49,9 ccm vytváří nový motor mnohem širší rozložení výkonu ve srovnání se starou generací. Ale nenechte se mýlit, tento malý motor má stejně vysoké otáčky.
- Nový rám – replikuje design větších motorek GASGAS pro maximální pevnost, lepší ovladatelnost a stabilitu vzbuzující jistotu. Montážní poloha tlumiče byla také posunuta, aby se snížila energie přenášená rámem pro jízdu na další úrovni.
- Nový ocelový pomocný rám vyztužený polyamidem – pevný, lehký a výškově nastavitelný se dvěma polohami, aby vyhovoval rostoucím jezdcům a přitom hrál zásadní roli, pokud jde o celkovou ovladatelnost motocyklu.
- Nová hlava válců – přepracované vložky vyrobené ze dvou samostatných částí pro zjednodušení údržby.
- Nové zapalování – nové digitální zapalování je z velké části zodpovědné za zvýšený výkon a odolnost nového MC 50.
- Nová spojka – sada spojek s více kotouči pomáhá poskytovat hladký a předvídatelný výkon.
- Nový chladič – jeden větší chladič místo dvou pomáhá zjednodušit vedení hadice a zlepšit chlazení za všech podmínek.
- Nový výfuk – s vyhlazenými svary na vnitřní straně přináší znatelný nárůst výkonu v celém rozsahu otáček.
- Nové zadní odpružení WP XACT – kratší zadní tlumič snižuje zadní část MC 50 a vytváří mnohem vyváženější podvozek a je dokonale sladěn s přední vidlicí WP XACT.
- Nové stupačky – zcela nový design zlepšuje přilnavost, zabraňuje hromadění bláta a zabraňuje jejich zachycování v hlubokých vyjetých kolejích.
- Nová řídítka a gripy – moderní ohyb řídítek zlepšuje polohu těla a posiluje techniku, zatímco gripy ODI nabízejí maximální pohodlí.
- Nové počítadlo motohodin – pro zajištění toho, aby běžná údržba dodržela plán.
GASGAS MC 65
Pro děti, které přecházejí z MC 50, je MC 65 připravena a čeká. Neomezená ergonomie, použitelnější rozložení výkonu a dokonale vyvážený podvozek, umožňuje mladým milovníkům vzrušení soustředit se na to nejdůležitější – rychlou jízdu a zábavu.
Technické přednosti – MC 65
- Nová a nastavitelná ergonomie – vůbec poprvé má MC 65 nastavitelnou ergonomii specifickou pro děti, což znamená, že motorka vyhovuje více jezdcům. Karoserii, tlumič a pomocný rám lze nyní namontovat ve dvou polohách, což nabízí výšku sedadla buď 715 mm, nebo 760 mm. To umožňuje menším dětem začít na nižším nastavení a jezdit na stejné motorce déle, což posiluje jejich dovednosti a sebevědomí.
- Nová karoserie – nová a celočervená karoserie, zmenšená z plnohodnotných motorek, aby zachovala jednotný vzhled v celé řadě
- Nový motor – mnohem výkonnější než stará generace
- Nový rám – replikuje design velkých motorek
- Nový ocelový pomocný rám vyztužený polyamidem – pevný, lehký a výškově nastavitelný se dvěma polohami, aby vyhovoval rostoucím jezdcům a přitom hrál zásadní roli, pokud jde o celkovou ovladatelnost motocyklu.
- Nová hlava válců – obsahuje přepracované vložky vyrobené ze dvou samostatných částí pro zjednodušení údržby
- Nové zapalování – nové digitální zapalování je z velké části zodpovědné za zvýšený výkon a odolnost nového MC 65.
- Nová spojka – spojka s membránovou pružinou se sama nastavuje, aby byla zachována výkonnost.
- Nové chladiče – dva nové chladiče Pankl kopírují stejný design, jaký se používá na plnohodnotných motokrosových motorkách GASGAS, jen zmenšené, aby se vešly na MC 65. Tyto chladiče spolu s novým uspořádáním hadic chladicí kapaliny udržují motorku v super chladu k dosažení maximálního výkonu a životnosti motoru.
- Nový výfuk – s vyhlazenými svary na vnitřní straně přináší znatelný nárůst výkonu v celém rozsahu otáček.
- Nové zadní odpružení WP XACT – kratší zadní tlumič se zdvihem 253,5 mm snižuje zadní část a vytváří mnohem vyváženější podvozek a je dokonale sladěn s přední vidlicí WP XACT.
- Nové stupačky – zcela nový design zlepšuje přilnavost, zabraňuje hromadění bláta a zabraňuje jejich zachycování v hlubokých vyjetých kolejích.
- Nová řadicí páka – zmenšená verze z plnohodnotných motorek, přesné řazení za všech podmínek je super snadné díky chytrému designu, který zabraňuje hromadění bláta kolem špičky.
- Nový kickstart – rychlý produkt přepracovaného kickstartu
- Nová řídítka a gripy – moderní ohyb řídítek zlepšuje polohu těla a posiluje techniku, zatímco gripy ODI nabízejí maximální pohodlí.
- Nové počítadlo motohodin – pro dodržení plánu běžné údržby.