Nové GASGAS MC 50 a MC 65 se představují pro rok 2024

Dvě 2-taktními mini motorky pro rok 2024 – MC 50 a MC 65. Nejnovější generace, které jsou téměř všechny nové, budou jistě okořenit věci pro každého mladého jezdce tam venku. Inženýři GASGAS vědí, že děti rostou rychle, někdy až příliš rychle, a proto upravili velikost MC 50 a MC 65.

GASGAS MC 50

Nový motor vytváří širší rozsah výkonu, díky kterému je jízda s MC 50 mnohem snazší. A s klasickým stylem GASGAS převzatým z plnohodnotné řady je to opravdu vážně dobře vypadající motokrosový bike. Všechno na něm, včetně nového zapalování, hlavy válců, výfuku, rámu a zadního tlumiče WP, skutečně zvyšuje celkový výkon a vylepšuje ovládání tohoto malého 2-taktu.

Technické přednosti – MC 50

Nová a nastavitelná ergonomie – Vůbec poprvé má MC 50 nastavitelnou ergonomii specifickou pro děti, což znamená, že motorka dokonale padne širšímu okruhu jezdců. Karoserii, tlumič a pomocný rám lze nyní namontovat ve dvou polohách a nabízí výšku sedadla buď 634 mm, nebo 682 mm. To umožňuje menším dětem začít na menší motorce a zůstat u MC 50, a to plnule jak rostou na velikosti a sebevědomí.

  • Nová karoserie – nová a celočervená karoserie, zmenšená z našich plnohodnotných motorek, aby zachovala jednotný vzhled v celé řadě.
  • Nový motor – s o něco větší kapacitou 49,9 ccm vytváří nový motor mnohem širší rozložení výkonu ve srovnání se starou generací. Ale nenechte se mýlit, tento malý motor má stejně vysoké otáčky.
  • Nový rám – replikuje design větších motorek GASGAS pro maximální pevnost, lepší ovladatelnost a stabilitu vzbuzující jistotu. Montážní poloha tlumiče byla také posunuta, aby se snížila energie přenášená rámem pro jízdu na další úrovni.
  • Nový ocelový pomocný rám vyztužený polyamidem – pevný, lehký a výškově nastavitelný se dvěma polohami, aby vyhovoval rostoucím jezdcům a přitom hrál zásadní roli, pokud jde o celkovou ovladatelnost motocyklu.
  • Nová hlava válců – přepracované vložky vyrobené ze dvou samostatných částí pro zjednodušení údržby.
  • Nové zapalování – nové digitální zapalování je z velké části zodpovědné za zvýšený výkon a odolnost nového MC 50.
  • Nová spojka – sada spojek s více kotouči pomáhá poskytovat hladký a předvídatelný výkon.
  • Nový chladič – jeden větší chladič místo dvou pomáhá zjednodušit vedení hadice a zlepšit chlazení za všech podmínek.
  • Nový výfuk – s vyhlazenými svary na vnitřní straně přináší znatelný nárůst výkonu v celém rozsahu otáček.
  • Nové zadní odpružení WP XACT – kratší zadní tlumič snižuje zadní část MC 50 a vytváří mnohem vyváženější podvozek a je dokonale sladěn s přední vidlicí WP XACT.
  • Nové stupačky – zcela nový design zlepšuje přilnavost, zabraňuje hromadění bláta a zabraňuje jejich zachycování v hlubokých vyjetých kolejích.
  • Nová řídítka a gripy – moderní ohyb řídítek zlepšuje polohu těla a posiluje techniku, zatímco gripy ODI nabízejí maximální pohodlí.
  • Nové počítadlo motohodin – pro zajištění toho, aby běžná údržba dodržela plán.

GASGAS MC 65

Pro děti, které přecházejí z MC 50, je MC 65 připravena a čeká. Neomezená ergonomie, použitelnější rozložení výkonu a dokonale vyvážený podvozek, umožňuje mladým milovníkům vzrušení soustředit se na to nejdůležitější – rychlou jízdu a zábavu.

Technické přednosti – MC 65

  • Nová a nastavitelná ergonomie – vůbec poprvé má MC 65 nastavitelnou ergonomii specifickou pro děti, což znamená, že motorka vyhovuje více jezdcům. Karoserii, tlumič a pomocný rám lze nyní namontovat ve dvou polohách, což nabízí výšku sedadla buď 715 mm, nebo 760 mm. To umožňuje menším dětem začít na nižším nastavení a jezdit na stejné motorce déle, což posiluje jejich dovednosti a sebevědomí.
  • Nová karoserie – nová a celočervená karoserie, zmenšená z plnohodnotných motorek, aby zachovala jednotný vzhled v celé řadě
  • Nový motor – mnohem výkonnější než stará generace
  • Nový rám – replikuje design velkých motorek
  • Nový ocelový pomocný rám vyztužený polyamidem – pevný, lehký a výškově nastavitelný se dvěma polohami, aby vyhovoval rostoucím jezdcům a přitom hrál zásadní roli, pokud jde o celkovou ovladatelnost motocyklu.
  • Nová hlava válců – obsahuje přepracované vložky vyrobené ze dvou samostatných částí pro zjednodušení údržby
  • Nové zapalování – nové digitální zapalování je z velké části zodpovědné za zvýšený výkon a odolnost nového MC 65.
  • Nová spojka – spojka s membránovou pružinou se sama nastavuje, aby byla zachována výkonnost.
  • Nové chladiče – dva nové chladiče Pankl kopírují stejný design, jaký se používá na plnohodnotných motokrosových motorkách GASGAS, jen zmenšené, aby se vešly na MC 65. Tyto chladiče spolu s novým uspořádáním hadic chladicí kapaliny udržují motorku v super chladu k dosažení maximálního výkonu a životnosti motoru.
  • Nový výfuk – s vyhlazenými svary na vnitřní straně přináší znatelný nárůst výkonu v celém rozsahu otáček.
  • Nové zadní odpružení WP XACT – kratší zadní tlumič se zdvihem 253,5 mm snižuje zadní část a vytváří mnohem vyváženější podvozek a je dokonale sladěn s přední vidlicí WP XACT.
  • Nové stupačky – zcela nový design zlepšuje přilnavost, zabraňuje hromadění bláta a zabraňuje jejich zachycování v hlubokých vyjetých kolejích.
  • Nová řadicí páka – zmenšená verze z plnohodnotných motorek, přesné řazení za všech podmínek je super snadné díky chytrému designu, který zabraňuje hromadění bláta kolem špičky.
  • Nový kickstart – rychlý produkt přepracovaného kickstartu
  • Nová řídítka a gripy – moderní ohyb řídítek zlepšuje polohu těla a posiluje techniku, zatímco gripy ODI nabízejí maximální pohodlí.
  • Nové počítadlo motohodin – pro dodržení plánu běžné údržby.