Ninja ZX-10R a ZX-10RR se představují pro modelový rok 2022

Od nedávno představeného aerodynamického balíčku vytvářejícího maximálně o 17 % vyšší přítlak až po technické mistrovské dílo, kterým je čtyřválcový, vodou chlazený motor ZX-10R o objemu 998 cm3, Ninja ZX-10R a ZX-10RR 2022 přináší lexikon výkonné technologie. od A do Z.

Se dvěma variantami dostupnými pro nadcházející sezónu, litrová třída Ninja „pit-box“ obsahuje silniční a dráhovou Ninja ZX-10R a velmi soutěžně zaměřenou Ninja ZX-10RR. I když mezi těmito dvěma stroji existují určité výrazné rozdíly, většina špičkových technologií je sdílena každou platformou a poskytuje vynikající výkon a technické vlastnosti.

Společné pro oba je plné LED osvětlení a aerodynamický balíček, který obsahuje integrovaná křidélka pro podstatný dodatečný přítlak spojený s vysokou obrazovkou a úpravy polohy stupaček a řídítek, aby jezdec představoval minimální odpor větru při rychlostech na trati. Díky velkým TFT displejům a konektivitě pro chytré telefony prostřednictvím nově aktualizované aplikace Rideology od Kawasaki je třeba technickou povahu těchto strojů jednoduše zažít, aby je bylo možné plně ocenit.

Pokud jde o elektronické asistenty jezdce, integrované brzdění KIBS je standardní výbavou, stejně jako rychlořazení nahoru/dolů, ovládání rozjezdu, funkce řízení zatáček a nejmodernější Bosch IMU nabízející přesné ovládání sportovní proměnlivé kontroly trakce. plus volitelné jízdní režimy a ovládání motorové brzdy. Nechybí ani elektronický tempomat a možnost vyhřívaných rukojetí řídítek, taková je velkorysá specifikace těchto dokonalých supersportovních strojů.

O brzdění se u obou modelů starají vpředu monoblokové třmeny M50 působící na rotory o průměru 330 mm a oba stroje používají systém horizontálního zadního zavěšení, který je téměř shodný s nastavením na strojích týmu Kawasaki Racing Team ve WorldSBK.

Mohlo by vás zajímat:  Rekordní víkend na Mistrovství světa Superbiků v Mostě

A když už mluvíme o závodění, Ninja ZX-10RR vyzařuje výkon s působivou řadou exotických prvků, které jsou všechny součástí standardní výbavy. Patří mezi ně lehká kola Marchesini a komponenty Pankl pokrývající ojnice, písty a pístní čepy. Specifické profily vačkových hřídelů RR se vyznačují speciálními pružinami sacích a výfukových ventilů, které jsou vhodné pro trvalé použití ve vysokých otáčkách, což umožňuje modelu RR o 400 ot./min vyšší než standardní ZX-10R. Přidejte jedno sedadlo a pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa SP a máte stroj, který je připraven k přestavbě pro použití na dráze a který je schopen postavit pódium podle svého.

Oba s hrdým znakem Kawasaki River Mark, barevné možnosti pro rok 2022 budou metalická Diablo Black/metalická matná Graphenesteel Grey nebo Lime Green/Ebony/Pearl Blizzard White pro Ninja ZX-10R a závodní Lime Green pro Ninja ZX-10RR.