Kawasaki Eliminator 500 se představuje pro rok 2024

Rodinné jméno Eliminator, které má mít silné zastoupení ve střední hmotnostní třídě 500 ccm, se vrací pro Kawasaki s odhalením stroje s vlastním jedinečným designovým jazykem. Eliminator 500, který je připraven prosadit se v městském stylu, v souladu s licenční třídou EU A2 spojuje kapalinou chlazený paralelní dvouválcový motor se slavnou technologií mřížového rámu Kawasaki, čímž vytváří skvělý poměr výkonu a hmotnosti a elegantní siluetu spojující dlouhé a nízký tvar s horizontálními liniemi definujícími nádrž, sedadlo a ocasní část.

Eliminator poskytuje ergonomický balíček, který spojuje jezdce se strojem v přirozené poloze „pohodlné jízdy po celý den“, Eliminator se může pochlubit nízkou výškou sedla pouhých 735 mm, což umožňuje snadný dosah na zem a zároveň nabízí celkem tři možnosti výšky sedla včetně standardního.

Mohlo by vás zajímat:  Indian Motorcycle si připomíná 57. výročí legendárního rychlostního rekordu Burta Munroa

Plně digitální LCD měřič informuje jezdce o všech důležitých informacích. Paralelní dvojitý motor Eliminator, odpružený na trubkovém mřížovém podvozku, nabízí silný točivý moment při nízkých otáčkách, což výrazně prospívá ovládání při nízkých rychlostech a manévrovatelnosti a zároveň přispívá ke každodenní jízdě s nízkým stresem. A tento zážitek z jízdy lze vylepšit funkcemi dostupnými v jedinečné aplikaci Rideology Smartphone od Kawasaki, která umožňuje jezdcům spárovat svůj stroj se svým ručním zařízením pro novou úroveň komunikace mezi jezdcem a motocyklem.

Vpředu 18palcové kolo, 16palcová zadní část. Motor Eliminatoru využívá veškeré odborné znalosti Kawasaki. Prvky, jako jsou sací otvory poskytují krátkou a přímou cestu pro nasávaný vzduch do válců, velká 5,8 l vzduchová komora s levým a pravým sacím hrdlem různých výšek přispívajících k hladké odezvě motoru a velké škrticí ventily o průměru 32 mm, které pomáhají většímu průtoku, což přispívá k silnému výkonu.

Podvozek pochází z designové inspirace Ninja 400. Elegantní styl doplňuje geometrie řízení, která byla pečlivě vybrána, aby bylo dosaženo lehké a přirozené ovladatelnosti. S rozvorem 1 520 mm nabízí působivě vyhlížející podvozek nízkou hmotnost při dosažení působivého designu. Kromě toho je k zadní části sestavy motoru přišroubována montážní deska kyvného ramena odlévaná pod tlakem, což umožňuje namontovat kyvné rameno přímo na motor, což přispívá ke stabilitě a nízké hmotnosti.

Mohlo by vás zajímat:  Honda ve spolupráci s firmou GoCimo zahájila evropské ověřovací zkoušky služby sdílení baterií

Dlouhý a nízký design s elegantními proporcemi je tvořen vertikálně tenkou palivovou nádrží a horizontálními liniemi patrnými od hlavové trubky až po původní ocas. Design této působivé karoserie střední třídy naznačuje rovnováhu mezi aktivním výkonem a vyrovnaností, zatímco kulaté světlomety a zadní odpružení s dvojitými tlumiči přispívají k autentickému stylu motocyklu. U modelu SE je jedinečný barevný a grafický balíček spojen se stylovým krytem světlometu, gumovými botkami na vidlici, USB-C portem pro montáž na řídítka a speciálním SE sedlem s výrazným vzorem prošívání.