Yamaha Motor Europe spouští registraci do evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU na sezónu 2022

Úvodní sezóna evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU se úspěšně završila vítězstvím sedmnáctiletého španělského jezdce, Ikera Garcii Abelli, které si vydobyl na barcelonském okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya po dramatické finálové jízdě, kdy o příčky nejvyšší bojovalo pět jezdců. A právě teď spouštíme registraci na další sezónu.

Po dvou nervy drásajících závodech v Barceloně, ve kterých svého krajana Juliana Girala překonal v boji o titul pouze o čtyři body, se Garcia Abella pustí v roce 2022 do mistrovství světa supersportů 300 s ještě větší energií a plnou podporou společnosti Yamaha Motor Europe. Pokud se chcete stát jedním z jezdců na startovním roštu evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU na sezónu 2022, zaregistrujte se na webu yamaha-racing.com. Možná se stanete příštím jezdcem, který bude o tuto příležitost bojovat.

Mohlo by vás zajímat:  Nový elektrický skútr Yamaha NEO’s

Tento pohár představuje ideální první stupínek na cestě za vrcholovými motocyklovými závody. V souvislosti se změnou pravidel FIM týkajících se minimálního věku jezdců pro rok 2023 se společnost Yamaha rozhodla tuto změnu začlenit do svých předpisů již pro příští rok. Mistrovství 2022 se tedy budou moci zúčastnit jezdci ve věku 14 až 20 let. Pořádáme ho jako doprovodnou sérii závodů k mistrovství světa superbiků FIM, která mladým jezdcům skýtá příležitost předvést, co v nich je, před těmi nejlepšími týmy z mistrovství. 

Všichni účastníci obdrží koučinkovou i technickou podporu. Současně jim za nízkou cenu (listovací poplatek na tuto sezónu začíná již na 28 900 eur) zajistíme stroje Yamaha R3 a kompletní jezdeckou výbavu, ve které nechybí kožená závodní kombinéza, rukavice, boty, helma, pneumatiky i palivo.

Celkový vítěz získá místo na startovním roštu mistrovství světa supersportů 300 FIM 2023 u týmu podporovaného Yamaha bLU cRU (za podmínky, že překročí minimální věkovou hranici 16 let). Druhému v pořadí nabídneme start na divokou kartu v závodech WorldSSP300 následující sezónu a současně i 50% slevu na registraci do evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU na rok 2023. Tuto slevu obdrží také jezdec, který v mistrovství skončí jako třetí.

To ale není zdaleka všechno. Určitý počet jezdců z evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU 2022 vybereme na přípravné soustředění VR46 Yamaha Master Camp v Itálii. Učit se budete od stejných lektorů, kteří radí talentům z jezdecké akademie VR46 Academy, jako je třeba účastník závodů MotoGP a jezdec stáje Monster Energy Yamaha, Franco Morbidelli.

Mohlo by vás zajímat:  Yamaha Motor vyvíjí elektrický zkušební bikeTY-E 2.0

Protože tento rok slavila tato série velký úspěch, můžeme očekávat, že zájem bude obrovský. Kromě toho je na sezónu 2022 k dispozici jenom třicet startovních pozic. Pokud nechcete, aby vám tato úžasná příležitost proklouzla mezi prsty, zaregistrujte se co nejdřív. Jezdci mladší 14 let, kteří byli do poháru přihlášeni v roce 2021, dostanou zvláštní výjimku a budou se moci zúčastnit i druhého ročníku v příštím roce. Do evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU na sezónu 2022 se můžete zaregistrovat kliknutím sem.

Paolo Pavesio: ředitel pro marketing a motoristický sport, Yamaha Motor Europe

„Premiéra našeho vůbec prvního evropského poháru Yamaha R3 bLU cRU v této sezóně předčila všechna očekávání. Přestože jeho účastníci teprve dorůstají do jezdeckých kombinéz, nízký věk nahrazují vysokým odhodláním a jezdeckým umem. Úroveň soutěže byla tento rok úžasná. Diváci se mohli v každém ze šesti kol těšit z napínavých závodů a mistrovství se rozhodlo až v posledním závodě sezóny. Celkovým vítězem série se v báječném finálovém klání stal Iker Garcia Abella, kterému tímto blahopřeji. Těším se, jak bude v příštím roce hájit barvy týmu Yamaha v sérii WorldSSP300. Rád bych také poblahopřál všem jezdcům, kteří se tohoto premiérového evropského mistrovství Yamaha R3 bLU cRU zúčastnili a postarali se, že slavilo takový úspěch.

Teď se na tento úspěch budeme snažit navázat a přivítat do série v roce 2022 ještě víc jezdců. Tento rok byl startovní rošt opravdu mezinárodní. A jak se postupně rozvolňují mezinárodní cestovní opatření a hrozba koronaviru se postupně snižuje, věřím, že v roce 2022 do startovního pole přivítáme i spoustu dalších jezdců ze zemí mimo Evropu.“