Spolupráce se vyplácí! PIAGGIO Beverly 300ie ABS/ASR POLICE

Jak to může dopadnout, když se dvě italské firmy rozhodnou kooperovat. Prý vždycky jen dobře. Vynikajícím výsledkem takového spojení je určitě i PIAGGIO Beverly 300ie ABS/ASR POLICE. Černá matná barva je pro skútr tou hlavní markantou. Jednoválcový motor o zdvihovém objemu 278 ccm dává nejvyšší výkon 22 koní a točivý moment 23 Nm udělá řidiči radost.

Nejlepší na tomto skútru je způsob jakým projíždí zatáčky. Je jedno, jestli jsou to dlouhé a táhlé zatáčky nebo ostré, skútr je vždy projede s naprostou jistotou a agilitou. Městské uličky i okreska plná zatáček jsou zkrátka tím nejlepším prostředím a Piaggio se zde cítí jako ryba ve vodě. Stabilita je výborná i při vyšších rychlostech. Rozměry pneumatik jsou 110/70 – 16″ vpředu a 140/70 – 14″ vzadu. ABS a ASR patří k sériovému vybavení.

A jaký je váš pohled na kooperaci? Myslím jen na tuhle, kdy „dítětem“ je Beverly 300ie ABS/ASR POLICE. Já ji považuji za zdařilý pokus i výrobek.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“285″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Technická data:

Motor: jednoválec, 4T, 4V
Chlazení: kapalinou
Objem: 278 ccm
Max. výkon: 15,5 kW při 7.250 ot/min
Max. moment: 22 Nm při 5.750 ot/min
Max. rýchlost: ~ 125 km/h
Startováni: elektrické
Pohon: automatická převodovka s variátorem
Přední odpružení: hydraulická teleskopická vidlice
Zadní zavěšení: hydraulické twin šoky s nastavitelným předpětím
Přední brzda: Ø 300 mm kotouč
Zadní brzda: Ø 240 mm kotouč
Přední pneu: 110/70 16″ bezdušová
Zadni pneu: 140/70 14″ bezdušová
Rozměry (D/Š/V): 2.190/780/1.190 mm
Rozvor: 1.535 mm
Výška sedla řidiče: 790 mm
Provozní hmotnost: 183 kg
Max. přípustná celková hmotnost: 365 kg
Objem nádrže: 12,5 litrů
Emisní norma: Euro 4
Mohlo by vás zajímat:  Indian Motorcycle a časopis Sideburn představují projekt FTR Tokyo Connection